eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Rewitalizacja infrastruktury technicznej i drogowej na terenie Białych Koszar w Ostródzie w zakresie części 2 - Wykonanie nawierzchni ulic wraz z infrastrukturą techniczną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Ostróda: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Rewitalizacja infrastruktury technicznej i drogowej na terenie Białych Koszar w Ostródzie w zakresie części 2 - Wykonanie nawierzchni ulic wraz z infrastrukturą techniczną
Numer ogłoszenia: 338819 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331123 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Rewitalizacja infrastruktury technicznej i drogowej na terenie Białych Koszar w Ostródzie w zakresie części 2 - Wykonanie nawierzchni ulic wraz z infrastrukturą techniczną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Rewitalizacja infrastruktury technicznej i drogowej na terenie Białych Koszar w Ostródzie - część 2 - Wykonanie nawierzchni ulic wraz z infrastrukturą techniczną, w zakresie robót sanitarnych: wykonanie przewiertu - 10,00 mb; montaż zasuw - 3,0 kpl.; wykonanie robót ziemnych - 519,98 m3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 4. Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast. Działanie 4.3. Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych. Dofinansowanie dotyczy zamówienia podstawowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72328,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72498,12

  • Oferta z najniższą ceną: 72498,12 / Oferta z najwyższą ceną: 72498,12

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia są roboty uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Rewitalizacja infrastruktury technicznej i drogowej na terenie Białych Koszar w Ostródzie w zakresie części 2 - Wykonanie nawierzchni ulic wraz z infrastrukturą techniczną. Zamówienia uzupełniającego udziela się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowę na wykonanie zamówienia podstawowego zawarto dnia 22.07.2011r.), zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, tj. Przedsiębiorstwu Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o. 14-100 Ostróda, ul. Nadrzeczna 5; zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 72.328,90 zł netto, co stanowi 10,32 % wartości zamówienia podstawowego netto, tj. od kwoty 700.829,12 zł). Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych, które były przedmiotem zamówienia podstawowego (roboty sanitarne). Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu niegraniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.