eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w budynku oraz na posesji Sądu Okręgowego w Świdnicy, a także w pomieszczeniach Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno- Konsultacyjnego w Świdnicy, ul. Łukowa Nr 11 w okresie od 31.03.2008 r. do 30.09.2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Świdnica: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w budynku oraz na posesji Sądu Okręgowego w Świdnicy, a także w pomieszczeniach Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno- Konsultacyjnego w Świdnicy, ul. Łukowa Nr 11 w okresie od 31.03.2008 r. do 30.09.2009 r.
Numer ogłoszenia: 33875 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Świdnicy, Plac Grunwaldzki 14, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8518300, fax 074 8518235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w budynku oraz na posesji Sądu Okręgowego w Świdnicy, a także w pomieszczeniach Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno- Konsultacyjnego w Świdnicy, ul. Łukowa Nr 11 w okresie od 31.03.2008 r. do 30.09.2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie stałego utrzymania czystości w obiekcie (sprzątanie pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, korytarzy, wc) oraz na posesji (zamiatanie i zimowe utrzymanie) Sądu Okręgowego w Świdnicy, a także w pomieszczeniach Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno- Konsultacyjnego w Świdnicy w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki podmiotowe: 1. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2. Spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: a) wykazać, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( sprzątnie budynków biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 ), trwające co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, b) wskazać co najmniej 7 osób do wykonywania zamówienia, c) posiadać sprzęt w ilości minimum: 7 odkurzaczy,7 wózków do sprzątania i sprzęt do kompleksowego czyszczenia tarketu, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: a) posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000 zł. Warunki formalne udziału w postępowaniu będą oceniane przez Zamawiającego wg kryterium: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii (poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: 1. uprawnienia do prowadzenia działalności oraz nie wykluczenia z mocy art. 24 PZP: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza). c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, dysponowanie potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania: a) wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, liczonych od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia ( sprzątnie budynków biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 ), trwające co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, z podaniem ich wartości, wielkości powierzchni, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie (np. referencje), b) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia; c) wykaz urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia; 3.że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych. Przed podpisaniem umowy wygrywający przetarg jest zobowiązany przedstawić do wglądu Zamawiającemu w oryginale polisę,polisy w zakresie jak wyżej, 4. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odbierać w siedzibie Sądu Okręgowego w Świdnicy, pl. Grunwaldzki 14, pokój nr 105 , w godz. 7.30-15.30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Sądu Okręgowego w Świdnicy, Pl. Grunwaldzki 14, pokój nr 105 - sekretariat Dyrektora Sądu Okręgowego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.