eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Krosno Odrzańskie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 338568 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów oraz środków czyszczących do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia urządzeń. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy (3) części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.23.00-4, 39.83.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (załącznika nr 1 do SIWZ) należy dołączyć: 1) formularze cenowe odpowiednio na część na którą składana jest oferta (zał. nr 5a, 5b, 5c do SIWZ), 2) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu, 3) opis produktu równoważnego w przypadku złożenia oferty równoważnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toner do drukarki HP 1100 -25 szt, toner do drukarki HP 1200,1220 - 40 szt, toner do drukarki HP1320 - 30 szt, toner do drukarki HP 2015 - 40 szt, toner do drukarki laserowej HP LJ 1010,1012( HP 3055) - 20 szt, toner do drukarki laserowej HP LJ 2200 -15 szt, toner do drukarki laserowej HP LJ 2300 czarny - 2 szt, toner do drukarki HP 4700 czarny - 1 szt, toner do drukarki HP 4700 kolor - 2 kpl, toner do drukarki HP 2055 czarny - 5 szt, toner do drukarki HP 2600 czarny - 10 szt, toner do drukarki HP 2600 kolor - 10 kpl, toner do drukarki HP 3800 kolor - 5 kpl, toner do drukarki HP 3800 czarny - 2 szt, toner do drukarki HP 3550 kolor - 2 kpl, toner do drukarki HP 3550 czarny -1 szt, toner do drukarki HP 2550/2840 - kolor -3 kpl, toner do drukarki Samsung 1610 - 30 szt, toner do drukarki Samsung ML -2571 -10 szt, toner do drukarki Samsung ML- 3051 - 10 szt, toner do drukarki Samsung CLP 500 (CLP-500D7K,CLP-500D5V,CLP-500D5M,CLP-500D5C) - 2 kpl, toner do drukarki Samsung SCX 4725 - 4 szt, toner do drukarki Samsung SCX 4200 - 8 szt, toner do drukarki Lexmark T 530 czarny - 1 szt, toner do drukarki Lexmark E 220 - 2 szt, toner do drukarki Lexmark E 321 - 2 szt, toner do drukarki laserowej KYOCERA FS-1000 - 4 szt, toner do drukarki laserowej KYOCERA FS-1020 - 2 szt, toner do drukarki Lexmark T 530 kolor - 4 kpl, toner do drukarki BROTHER HL 5250 - 15 szt, toner do drukarki BROTHER (TN 200) - 4 szt, taśma barwiąca do drukarki OKI 320 - 10 szt, taśma barwiąca do drukarki OKI 4410 - 5 szt, taśma barwiąca do drukarki EPSON DX 9000 - 4 szt, wkład atramentowy do drukarki CANON IP 2000 czarny - 5 szt, wkład atramentowy do drukarki CANON IP 2000 kolor - 2 szt, wkład atramentowy do drukarki HP 920C czarny - 5 szt, wkład atramentowy do drukarki HP 920C kolor - 5 szt, wkład atramentowy do CANON PIXMA Pro 9500 kolor + czarny (6 kolorów amarantowy PGI-9M,, zielony PGI-9G, amarantowy fotograficzny PGI- 9PM, czarny fotograficzny PGI- 9 PBK, błękitny fotograficzny PGI-9PC, szary PGI-9GY - 1 kpl, wkład atramentowy do drukarki HP DJ 450 - 4 kpl, wkład atramentowy do drukarki HP DJ 815C - 2 kpl, wkład atramentowy do drukarki HP DJ 845 - 3 kpl, wkład atramentowy do drukarki HP DJ 5150 - 2 kpl, wkład atramentowy do drukarki HP DJ 5550 -4 kpl, wkład atramentowy do drukarki HP DJ 710 C - 2 kpl, wkład atramentowy do drukarki CANON PIXMA 1200 - 2 kpl, wkład atramentowy do drukarki CANON PIXMA 5200 - 2 kpl, wkład atramentowy do drukarki CANON i 6500 - 3kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toner do faxa NASHUATEC F 110/F111 - 20 szt, toner do faxa Panasonic KX FLB 803 - 5 szt, toner do faxa RICOH 2000L - 10 szt, toner do faxa OKI 5680 - 20 szt, toner do faxa Canon L 400 - 4 szt, bęben do OKI FAX 5680 - 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków czyszczących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprężone powietrze - 100 szt, pianka do czyszczenia ekranów - 100 szt, pianka do czyszczenia ekranów LCD -100 szt, płyn do wałków drukarkowych - 10 szt, ściereczki do czyszczenia monitorów LCD - (100 szt. w opakowaniu) - 74 opak.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.