eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Najem analizatora do elektroforezy białek w płynach ustrojowych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Katowice: Najem analizatora do elektroforezy białek w płynach ustrojowych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 338537 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www2.bip.gcm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem analizatora do elektroforezy białek w płynach ustrojowych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Najem analizatora do elektroforezy białek w płynach ustrojowych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni od daty ostatecznego otwarcia ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (deklaracja zgodności); - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokumenty, składa pełnomocnik tych Wykonawców) Certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów medycznych (certyfikat CE) - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokumenty, składa pełnomocnik tych Wykonawców) Harmonogram płatności rat za najem analizatora -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców) Szczegółowa instrukcja obsługi analizatora w języku producenta urządzenia , a w przypadku gdy jest ona w języku innym niż polski - również instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim. -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców) Oświadczenie o spełnianiu wymogów technicznych dla analizatora -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (jeśli odczynniki lub materiały eksploatacyjne zawierają substancje wymieniane w ustawie o odpadach i opakowaniach po substancjach niebezpiecznych) -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców) Dokładne instrukcje użytkowania zestawów z opisem między innymi protokołu badania, trwałości odczynników po otwarciu zestawu (konieczna informacja), przygotowania odczynników, interpretacji wyników - instrukcja w języku producenta, a w przypadku gdy jest ona w języku innym niż polski - również instrukcja obsługi w języku polskim złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podane w ofercie): - w przypadku zmian ustawowych stawek podatków i należności administracyjno - prawnych ( w szczególności: podatek VAT i inne, cło), - w przypadku nadzwyczajnej zmiany warunków spełnienia świadczeń będących przedmiotem umowy ( w szczególności znaczącej zmiany kursów walut) co groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 2. Zmiany przedmiotu zamówienia, nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ: - w przypadku zakończenia produkcji, wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w stosunku do określonych w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej jaką podano w ofercie, - w przypadku zmiany wielkości opakowań, wprowadzenia nowszej serii, zmiany składu preparatów na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w stosunku do określonych w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej jaką podano w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.