eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m. st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy Administracje Domów Komunalnych nr 1, 4, 6, 9, 11, 14, 16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Warszawa: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m. st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy Administracje Domów Komunalnych nr 1, 4, 6, 9, 11, 14, 16
Numer ogłoszenia: 338528 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy , ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, faks 022 3366192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m. st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy Administracje Domów Komunalnych nr 1, 4, 6, 9, 11, 14, 16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m. st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy Administracje Domów Komunalnych nr 1, 4, 6, 9, 11, 14, 16.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m. st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy Administracje Domów Komunalnych nr 1, 4, 6, 9, 11, 14, 16

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium dla wszystkich części przetargowych - 31.900,00 zł, a dla każdej części: - dla części przetargowej nr 1 (ADK-1) - 8.600,00 zł - dla części przetargowej nr 2 (ADK-4) - 2.900,00 zł - dla części przetargowej nr 3 (ADK-6) - 4.900,00 zł - dla części przetargowej nr 4 (ADK-9) - 3.800,00 zł - dla części przetargowej nr 5 (ADK-11) - 2.900,00 zł - dla części przetargowej nr 6 (ADK-14) - 3.900,00 zł - dla części przetargowej nr 7 (ADK-16) - 4.900,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 1 zamówienie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości dla całego zmówienia nie mniejszej niż 700.000,00 zł każde zamówienie (siedem części przetargowych) przez minimum 6 miesięcy, a w przypadku składania oferty : - na jedną część - 100.000,00 zł - na dwie części - 200.000,00 zł - na trzy części - 300.000,00 zł - na cztery części - 400.000,00 zł - na pięć części - 500.000,00 zł - na sześć części - 600.000,00 zł - na siedem części - 700.000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na formularzu stanowiącym załącznik nr 54 do SIWZ b) dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie c) wykaz osób odpowiedzialnych, za wykonanie usługi, wg formularza - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 w pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 w kancelarii na parterze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m.st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK-1 z siedzibą w Warszawie 00-162 przy ul. Dzielnej 10a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)sprzątanie trawników i kwietników oraz okopywanie krzewów i żywopłotów 6)Sprzątanie pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych (tj. zamiatanie z wyniesieniem śmieci)- na zlecenie Zamawiającego. UWAGA! W trakcie wykonywania obowiązków pracownik Wykonawcy winien posiadać kamizelkę odblaskową z logo firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK-4 z siedzibą w Warszawie 00-281 przy ul. Jezuickiej 1/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)sprzątanie trawników i kwietników oraz okopywanie krzewów i żywopłotów 6)Sprzątanie pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych (tj. zamiatanie z wyniesieniem śmieci)- na zlecenie Zamawiającego. UWAGA! W trakcie wykonywania obowiązków pracownik Wykonawcy winien posiadać kamizelkę odblaskową z logo firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m.st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK-6 z siedzibą w Warszawie 00-023 przy ul. Widok 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2) odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 3) czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4) współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5) sprzątanie trawników i kwietników oraz okopywanie krzewów i żywopłotów 6) Sprzątanie pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych (tj. zamiatanie z wyniesieniem śmieci)- na zlecenie Zamawiającego. UWAGA! W trakcie wykonywania obowiązków pracownik Wykonawcy winien posiadać kamizelkę odblaskową z logo firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m.st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK-9 z siedzibą w Warszawie 00-362 przy ul. Gałczyńskiego 12a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)sprzątanie trawników i kwietników oraz okopywanie krzewów i żywopłotów 6)Sprzątanie pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych (tj. zamiatanie z wyniesieniem śmieci)- na zlecenie Zamawiającego. UWAGA! W trakcie wykonywania obowiązków pracownik Wykonawcy winien posiadać kamizelkę odblaskową z logo firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m.st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK-11 z siedzibą w Warszawie 00-679 przy ul. Wilczej 38a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)sprzątanie trawników i kwietników oraz okopywanie krzewów i żywopłotów 6)Sprzątanie pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych (tj. zamiatanie z wyniesieniem śmieci)- na zlecenie Zamawiającego. UWAGA! W trakcie wykonywania obowiązków pracownik Wykonawcy winien posiadać kamizelkę odblaskową z logo firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m.st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK-14 z siedzibą w Warszawie 00-531 przy ul. Wilczej 2/4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)sprzątanie trawników i kwietników oraz okopywanie krzewów i żywopłotów 6)Sprzątanie pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych (tj. zamiatanie z wyniesieniem śmieci)- na zlecenie Zamawiającego. UWAGA! W trakcie wykonywania obowiązków pracownik Wykonawcy winien posiadać kamizelkę odblaskową z logo firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzątanie nieruchomości stanowiących 100% własności m.st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK-16 z siedzibą w Warszawie 00-629 przy ul. Jezierskiego 3/5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)wykonywanie usług w zakresie sprzątania w budynkach i terenów poza budynkami, będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście 2)odśnieżanie terenów będących w 100% własnością m. st. Warszawy administrowanych przez ZGN ADK- 1, 4, 9, 6, 11, 14 i 16 3)czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach 4)współdziałanie z administratorami w zakresie obsługi mieszkańców poprzez przyjmowanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń, interwencji, uwag i doręczanie korespondecji tj. faktur, przeczynszowań, rozliczeń itp. 5)sprzątanie trawników i kwietników oraz okopywanie krzewów i żywopłotów 6)Sprzątanie pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych (tj. zamiatanie z wyniesieniem śmieci)- na zlecenie Zamawiającego. UWAGA! W trakcie wykonywania obowiązków pracownik Wykonawcy winien posiadać kamizelkę odblaskową z logo firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.