eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › implanty kręgosłupowe (stabilizacja trzonowa)



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

POZYCJA 33850

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zakopane: implanty kręgosłupowe (stabilizacja trzonowa) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, do kontaktów: Dr ha. Med. Maciej Tęsiorowski, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 20 22 199, fax 018 20 142 96, e-mail: zaopatrzenie@klinika.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.klinika.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, Dr ha. Med. Maciej Tęsiorowski, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 20 22 199, fax 018 20 142 96, e-mail: zaopatrzenie@klinika.net.pl, www.klinika.net.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, Grażyna Malik, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 20 11 440, fax 018 20 142 96, e-mail: zaopatrzenie@klinika.net.pl, www.klinika.net.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, Grażyna Malik, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 20 11 440, fax 018 20 142 96, e-mail: zaopatrzenie@klinika.net.pl, www.klinika.net.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: implanty kręgosłupowe (stabilizacja trzonowa). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital, blok operacyjny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Stabilizacja transpedikularna I. Stabilizacja transpedikularna 1. Materiał: tytan, PEKEEK 2. Śruby: Śruby pedikularne; średnica 4,75; 5,5; 6,25; 7.0 mm; długości od 15 do 50 mm co 5 mm; o stałym przekroju na całej długości, ze stożkowym rdzeniem. Śruby mocowane do pręta bocznie za pomocą łączników. Wymagana różna długość łączników umożliwiająca stabilizację bez doginania pręta. Blokowanie śrub jednym elementem blokującym. Powtarzalność siły blokowania - nakrętki zrywalne. 3. Pręty tytanowe: średnica 5mm, o długościach od 40 do 400 mm (40-150 co 10 mm, następnie max co 30) Pręty PEEK: średnica 5mm, o długościach 40-100 mm co 10 mm Płyty tytanowe i PEEK do mocowań śrub jedno-, dwu- i trzypoziomowe. Płyty z PEEK o fizjologicznej krzywiźnie. 4. W zestawie konieczne elementy pozwalające na łączenie prętów: domino (pojedyncze i podwójne) do łączenia prętów równolegle; dystraktor do łączenia prętów "w osi" i pozwalający na "rośnięcie" stabilizacji bez konieczności dodatkowego "dokręcania" śrub. 5. W zestawie konieczne haki pedikularne i laminarne do odcinka piersiowego. II. Folia antyzrostowa Syntetyczna wchłanialna folia antyzrostowa pozwalająca na separację struktur nerwowych i mięśniowych. Materiał biologicznie obojętny. Wchłanianie po ok. 6-ciu tygodniach. Rozmiary 4x4 i 5x10cm 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b). posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. I. 2 zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu. a). W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI. 1.b. wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw implantów kręgosłupowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII. 1.1. b). W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI. 1.c. ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.l.2. c). W zakresie warunków wskazanych w punkcie VI. 1.a i VI. 1.d. ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie choćby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniu Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców (minimów 3 dostawy) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 3 dokumenty) - Oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Informacje banku lub spółdzielni oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art.24 ust.! pkt. 1,2,3,10 ustawy (a w przypadku pkt.4-9, odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy). - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. I pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne informacje z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym wart. 24 ust.! pkt.9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że - Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 70 2. jakość (%) 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika.net.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 12:30, Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno Rehabilitacyjny w Zakopanem ul. O. Balzera 15, budynek administracji, sekretariat dyrektora ds. ekonom-adminitracyjnych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.