eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.Zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej i Kilińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Wałbrzych: Świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.: Zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej i Kilińskiego
Numer ogłoszenia: 338494 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298462 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.: Zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej i Kilińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.: Zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej i Kilińskiego Zakres robót: 1) Zakres robót dla terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej w Wałbrzychu obejmuje: - wyburzenie budynków przy ul. Rycerskiej 5a i 5b (dz. nr 377/7, obręb nr 27 Śródmieście) oraz budynku przy ul. Rycerskiej 5c (dz. nr 377/8, obręb nr 27 Śródmieście), - utworzenie miejsc parkingowych (około 130), - utworzenie komunikacji - ciągów pieszych, pieszo jezdnych, w tym zapewnienie komunikacji ul. Rycerskiej i Placu Magistrackiego (zagospodarowanie działki nr 403/1 obręb nr 27 Śródmieście), - utworzenie parterowego zespołu sanitarnego, - przełożenie sieci gazowej, wykonanie nowych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z separatorami ropopochodnych oraz wykonanie przyłączy do szaletu publicznego, - przygotowanie drobnej infrastruktury dla turystów i mieszkańców, - oświetlenie terenu, - nasadzenie zieleni oraz pielęgnację w okresie rękojmi, - remont odcinka ul. Kilińskiego wraz z chodnikiem od strony Placu Magistrackiego (dz. nr 403/1), - remont fragmentu ul. Rycerskiej i sieci uzbrojenia terenu w obrębie działki 380/4, - pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. 2) Zakres robót dla terenu zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego w Wałbrzychu obejmuje: - rozbiórkę budynków garaży, stróżówki, muru ogrodzeniowego i kanału do naprawy samochodów (dz. nr 385/8, obręb nr 27 Śródmieście), - budowę miejsc postojowych, - utworzenie komunikacji - ciągów pieszych, pieszo jezdnych oraz zapewnienie komunikacji z ul. Limanowskiego i projektowanym parkingiem przy ul. Rycerskiej, a także działkami sąsiednimi, - przygotowanie drobnej infrastruktury dla turystów i mieszkańców, - oświetlenie terenu, - nasadzenie zieleni oraz pielęgnację w okresie rękojmi, pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inwestora Zastępczego: 1) Administrowanie umowami zawartymi przez Zamawiającego z wykonawcami robót na Zadaniu. 2) Współpraca z Zamawiającym przy realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie. 3) Wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z realizacji Zadania, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi. 4) Reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji Umowy wobec władz, urzędów, sądów, partnerów Zadania i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń. 5) Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r Nr 243, poz. 1623): a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych Robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór Robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach końcowego odbioru Robot i wykonanie wszystkich czynności związanych z przekazywaniem ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych Robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń finansowych Robót; e) wydawanie kierownikom budów i/lub kierownikom robót poleceń, potwierdzanych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia Robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych Robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; f) żądanie od kierowników budów i/lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych Robót, a także żądanie wstrzymania dalszych Robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 6) Współpraca z Projektantami w ramach pełnionego przez nich nadzoru autorskiego. 7) Prowadzenie ewidencji nakładów oraz rozliczenie Zadania. 8) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie poprzedzającym realizację budów. 9) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie realizacji budowy. 10) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego związanych z odbiorem Robót i przekazaniem do użytkowania. 11) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie rękojmi za wady wynikającej z umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcami Robót. 12) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie obsługi finansowej Zadania oraz wynikających z umów zawartych przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie. 13) Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji Zadania, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych INWEST-PROJEKT Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 15a, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91079,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76739,23

  • Oferta z najniższą ceną: 76739,23 / Oferta z najwyższą ceną: 76739,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.