eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana Dolna › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenach oczyszczalni ściekówMszana Dolna, Kasinka Mała, Pcim, Tokarnia i Rokiciny Podhalańskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-10

Mszana Dolna: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenach oczyszczalni ścieków: Mszana Dolna, Kasinka Mała, Pcim, Tokarnia i Rokiciny Podhalańskie
Numer ogłoszenia: 33845 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Górna Raba" Sp. z o.o. , ul. Krakowska 27E, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 0-18 3310324, faks 0-18 3310324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gornaraba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenach oczyszczalni ścieków: Mszana Dolna, Kasinka Mała, Pcim, Tokarnia i Rokiciny Podhalańskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie odpadów o kodach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, Nr 112, poz. 1206) tj. 190801- skratki, 190802- zawartość piaskownika i 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy z terenów: 1. oczyszczalnia ścieków w Pcimiu, 2. oczyszczalnia ścieków w Mszanie Dolnej, 3. oczyszczalnia ścieków w Rokicinach Podhalańskich, 4. oczyszczalnia ścieków Kasinka Mała w Lubniu, 5. oczyszczalnia ścieków w Tokarni z zachowaniem wymogów określonych przepisami Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. 2010, Nr 185, poz. 1243 tekst jednolity z późn. zmianami), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 2010 Nr. 137 poz. 924) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2010 Nr.249 poz.1673) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. 1. ILOŚĆ ODPADÓW PRZEZNACZONYCH DO ZAGOSPODAROWANIA Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów łącznie z wszystkich w/w oczyszczalni ścieków w następujących ilościach rocznych: a) skratki - 48,0 Mg, b) zawartość piaskownika - 56,0 Mg, c) ustabilizowany komunalny osad ściekowy - 3 200,0 Mg. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi. W/w wartości są uzależnione od ilości i jakości dopływających do oczyszczalni ścieków surowych jak również od stopnia odwodnienia w przypadku komunalnych osadów ściekowych. 2. ZAKRES WYKONYWANEJ USŁUGI Całość prac związanych z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów powinna obejmować: 1) w przypadku oczyszczalni ścieków w Mszanie Dolnej a) dostarczenie pustego, szczelnego i zamykanego kontenera osobno na skratki i osobno na zawartość piaskownika, o maksymalnych wymiarach 3,65m x 1,70m x 1,30m [długość x wysokość x szerokość] i ładowności od 5,0 do 10,0 Mg i podstawienie ich do załadunku w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, b) podstawienie samochodu ciężarowego z pustą, uszczelnioną naczepą ładunkową, zakrywaną plandeką, o maksymalnej wysokości naczepy 2,50 m, a pojemności od 24,0 Mg, c) zważenie odpadu na koszt Wykonawcy i przekazanie tego wyniku pomiaru Zamawiającemu, d) transport ww odpadów do miejsca ich zagospodarowania, e) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2010, Nr 185, poz. 1243 tekst jednolity z późn. zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 2010 Nr.137 poz. 924) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. 2) w przypadku oczyszczalni ścieków w Pcimiu, Rokicinach Podhalańskich i Kasinka Mała w Lubniu a) dostarczenie pustego, szczelnego i zamykanego kontenera bądź pojemnika osobno na skratki i osobno na zawartość piaskownika i podstawienie ich do załadunku w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, b) dostarczenie pustego, szczelnego kontenera dostosowanego do odbioru komunalnego osadu ściekowego o maksymalnych wymiarach 3,65m x 1,70m x 1,30m [długość x wysokość x szerokość] i ładowności od 5,0 do 10,0 Mg oraz podstawienie go do załadunku pod podajnik ślimakowy podający komunalny osad ściekowy. W przypadku oczyszczalni ścieków Kasinka Mała w Lubniu pusty kontener należy podstawić pod wiatę, pod podajnik ślimakowy podający komunalny osad ściekowy. c) zważenie odpadu na koszt Wykonawcy i przekazanie tego wyniku pomiaru Zamawiającemu, d) załadunek pełnych kontenerów z osadem, na samochód którym będą transportowane, e) transport ww odpadów do miejsca ich zagospodarowania, f) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2010, Nr 185, poz. 1243 tekst jednolity z późn. zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 2010 Nr. 137 poz. 924) 3) w przypadku oczyszczalni ścieków w Tokarni a) dostarczenie pustego, szczelnego i zamykanego pojemnika na skratki i podstawienie go do załadunku w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, b) zważenie odpadu na koszt Wykonawcy i przekazanie tego wyniku pomiaru Zamawiającemu, c) załadunek pełnych pojemników, na samochód którym będą transportowane, d) transport w/w odpadów do miejsca ich zagospodarowania, e) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. 2010, Nr 185, poz. 1243 tekst jednolity z późn. zmianami) Uwaga!! 1. Komunalny osad ściekowy pochodzący z oczyszczalni ścieków w Tokarni będzie przewożony przez Zamawiającego i poddawany dalszej przeróbce (odwadnianie na mechanicznej prasie filtracyjnej) w oczyszczalni ścieków w Mszanie Dolnej skąd Wykonawca będzie go odbierał. 2. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać usługę zgodnie z potrzebami technologicznymi Zamawiającego, po zgłoszeniu mu potrzeby odbioru odpadów przez upoważnioną do tego celu osobę. 3. Wymiana kontenera do odbioru osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków Kasinka Mała w Lubniu, musi następować w następujący sposób: po zabraniu pełnego kontenera z osadem, w to samo miejsce czyli pod podajnik ślimakowy podający osad komunalny, znajdujący się w pomieszczeniu wiaty, należy podstawić pusty kontener. 3. CHARAKTERYSTYKA ODPADÓW PRZEZNACZONYCH DO ZAGOSPODAROWANIA Osady wytwarzane na poszczególnych oczyszczalniach ścieków eksploatowanych przez Spółkę Górna Raba mają w zależności od pory roku i ilości oraz jakości dopływających ścieków surowych postać mazista lub ziemistą. Ustabilizowane komunalne osady ściekowe przekazywane Wykonawcy usługi nie podlegają wapnowaniu w procesie technologicznym prowadzonym przez poszczególne oczyszczalnie ścieków. Charakterystyka właściwości fizycznych, chemicznych oraz bakteriologicznych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych stanowi załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowana przez Laboratorium Spółki Góra Raba. Pod względem bakteriologicznym, parazytologicznym i zawartości metali ciężkich komunalne osady ściekowe wytwarzane na oczyszczalniach ścieków spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 2010 Nr.137 poz. 924). W związku z powyższym przekazywane Wykonawcy osady mogą być stosowane m.in. do celów określonych w art. 43 ust.1 Ustawy o odpadach (Dz. U. 2010 Nr 185, poz. 1243 tekst jednolity z późn. zmianami). Przedstawiona w załączniku nr 3 do Specyfikacji charakterystyka właściwości fizyko-chemicznych i bakteriologicznych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych stanowi wartości średnie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy wybranemu do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających, w wysokości i zgodnie z trybem przewidzianym w art. 67 .ust. 1 pkt 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do składania oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45.ust.6 u.p.z.p. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej, Rynek 1 nr konta: 97880800060010000054540001 z dopiskiem Wadium: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych. Przelew winien być dokonany w terminie gwarantującym wpływ wadium na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie, oryginał zabezpieczenia winien być złożony u Zamawiającego tj. w siedzibie Górna Raba Sp. z o.o., 34-730 Mszana Dolna, ul. Krakowska 27e przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 u.p.z.p. 4. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania 5. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art.46 u.p.z.p. 6. Nie wniesienie wadium, o którym mowa w ust.1 pkt 8 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spowoduje, iż Wykonawca zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowo w przypadku odzysku zgodnego z art. 43 ust. 1 z zachowaniem wymogów art. 9 ust. 3 oraz art. 43 ust. 6 Ustawyo odpadach (Dz. U. 2010 Nr 185, poz. 1243 tekst jednolity z późn. zmianami) należy przedstawić: a. wykaz gruntów, na których mają zostać zastosowane komunalne osady ściekowe w postaci kopii map geodezyjnych potwierdzonych za zgodność z oryginałem b. kopie tytułu własności gruntów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, na których komunalne osady ściekowe mają być stosowane, c. w przypadku, gdy stosowanie komunalnych osadów ściekowych odbywać się będzie na gruntach dzierżawionych należy dostarczyć kopię umowy dzierżawy gruntu, na których będą stosowane komunalne osady ściekowe potwierdzonej za zgodność z oryginałem, d. oświadczenie Wykonawcy, że grunty wymienione w punkcie a) nie są objęte zakazami w myśl art. 43 ust. 6 Ustawy o odpadach ( Dz. U. 2010 Nr 185, poz. 1243 tekst jednolity z późn. zmianami) i spełniają wymagania § 2 pkt 4 i 5 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010r., w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 2010, Nr 137, poz. 924), załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e. grunty, na których mają być stosowane komunalne osady ściekowe muszą znajdować się na terenie województwa małopolskiego, f. badania gleb na zawartość w nich metali ciężkich, fosforu, azotu, stopnia zakwaszenia pod kątem zastosowania na nich komunalnych osadów ściekowych - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt badania gruntów, na których osady mają być stosowane i wyliczenia dawek osadu do zastosowania zgodnie z art. 43 ust. 3 i 4 Ustawy o odpadach. g. decyzję właściwego organu administracyjnego na magazynowanie zbieranie odpadów będących przedmiotem zamówienia z wyszczególnieniem kodu 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe na okres zimy. UWAGA!! a) Ww decyzje dotyczące zagospodarowania poprzez odzysk lub unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia oraz areał gruntów mają zapewnić odbiór odpadów w ilości odpowiadającej co najmniej ilości, na którą składana jest oferta. b) Ww decyzje dotyczące zagospodarowania poprzez odzysk lub unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia oraz areał gruntów muszą obowiązywać wyłącznie na terenie województwa małopolskiego. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodne z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w granicach unormowania art. 144 Ustawy Pzp, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie: a) w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy; zmiany danych teleadresowych; b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3. Urzędowa zmiana stawki podatku VAT, nie będzie wymagała formy aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gornaraba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górna Raba Sp. z o.o., ul. Krakowska 27 e , 34-730 Mszana Dolna, tel.fax ( 0-18) 33-10-324.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Górna Raba Sp. z o.o., ul. Krakowska 27 e , 34-730 Mszana Dolna, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.