Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338383 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Nieporęt: Zimowe utrzymanie dróg gminnych utwardzonych i nieutwardzonych oraz chodników na terenie Gminy Nieporęt
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 3142223
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Pl. Wolności
1,
05126
Nieporęt, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 7670416, 7670442, faks
227 670 441, e-mail
inwestycje@nieporet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych utwardzonych i nieutwardzonych oraz chodników na terenie Gminy Nieporęt
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg utwardzonych i nieutwardzonych na terenie Gminy Nieporęt - zapewniające należytą przejezdność dróg oraz bezpieczeństwo dla wszystkich uczestników ruchu drogowego, obejmujące: ZADANIE I: drogi utwardzone i nieutwardzone drogi utwardzone : Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg i likwidacja śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni mieszanką piaskowo - solną (zawartość soli - min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości, wykaz dróg do odśnieżania i posypywania - załącznik nr 1a do wzoru umowy. drogi nieutwardzone : Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg na całej szerokości, wykaz dróg do odśnieżania - załącznik nr 1b do wzoru umowy. ZADANIE II: chodniki Zakres prac: odśnieżanie na całej szerokości ciągów pieszych (chodników) i likwidacja śliskości poprzez posypywanie chodnika mieszanką piaskowo - solną (zawartość soli - min. 5%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości ,wykaz ciągów do odśnieżania- załącznik nr 1c do wzoru umowy. ZADANIE III: wywóz zalegającego śniegu Zakres prac: wywóz zalegającego śniegu z dróg gminnych, parkingów, przystanków autobusowych i na osiedlach mieszkaniowych. 3. Maksymalny czas zakończenia akcji zwalczania skutków zimy od momentu zgłoszenia przez zamawiającego konieczności rozpoczęcia akcji zwalczania skutków zimy. : ZADANIE I: - drogi utwardzone i drogi nieutwardzone - 4 godziny. ZADANIE II: chodniki - min. 4 godziny, maximum 8 godzin. ZADANIE III: min. 3 godziny, maximum 6 godzin. 4.Wykonawca zapewnia stałą gotowość sprzętu technicznego oraz zatrudnionych osób aby: 1/ w każdej chwili móc przystąpić do uruchomienia akcji odśnieżania lub posypywania mieszanką piaskowo-solną. 2/ w każdej chwili móc przystąpić do uruchomienia akcji odśnieżania chodników na terenie Gminy Nieporęt. 3/ w każdej chwili móc przystąpić do wywozu zalegającego śniegu z dróg, parkingów, przystanków autobusowych i na osiedlach mieszkaniowych. 5. W przypadku awarii ww. sprzętu technicznego Wykonawca zapewnia natychmiastowe zastępstwo własnym staraniem i na własny koszt, celem należytego wykonania umowy. 6. Termin wykonania: Wymagany termin wykonania usługi objętej niniejszym zamówieniem: od dnia podpisania umowy do 15.04.2017 r. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). 9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Wymogi o których mowa w ust. 7-10 dotyczą również podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych utwardzonych i nieutwardzonych na terenie Gminy Nieporęt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT303888.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 280000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Nieporęt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT70000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 70000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Wywóz zalegającego śniegu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Przebudowa boiska w Stanisławowie Pierwszym
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy ul. Szkolnej w Józefowie"
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.