eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Odławianie i opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta Rawa Mazowiecka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-10

Rawa Mazowiecka: Odławianie i opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta Rawa Mazowiecka.
Numer ogłoszenia: 338354 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka , pl. Piłsudskiego 5, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144201, faks 046 8142628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odławianie i opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta Rawa Mazowiecka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odławianiu, transporcie oraz opiece nad bezdomnymi zwierzętami. Zakres prac obejmuje: 1) odławianie, transport w dniach od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. oraz utrzymanie w schronisku bezdomnych psów z terenu miasta Rawa Mazowiecka do czasu adopcji, 2) zapewnienie opieki do czasu adopcji nad około 61 bezdomnymi psami z terenu miasta Rawa Mazowiecka, odłowionymi w latach 2008-2015 w tym: przewiezienie ich ze schroniska dla zwierząt pn. Hotel dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Sie-miński, Gabinet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne z siedzibą w Łodzi pod adresem Kosodrzewiny 56/2, umieszczenie zwierząt w schronisku i zapewnienie im właściwych warunków bytowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, 3) przekazywanie do adopcji odłowionych i umieszczonych w schronisku psów na pod-stawie niniejszej umowy w okresie jej obowiązywania. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do przyjęcia może być mniejsza lub większa a wynikać to będzie z ilości zwierząt przebywających w schronisku na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego przetargu.3.2. Ogólne wymagania dotyczące realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania zlecenia odłowienia psów i transportu do schroniska w możliwie najkrótszym czasie od zgłoszenia przez Zamawiającego, 2) prowadzenia ewidencji i chipowanie przyjmowanych bezdomnych psów, 3) comiesięcznego przekazywania wykazu psów znajdujących się w schronisku (wykaz powinien zawierać numer chipu psa oraz pełną historię zwierzęcia od przyjęcia, po-przez zabiegi pielęgnacyjne, udaną adopcję, ewentualną informację o koniecznej eutanazji, bądź śmierci psa. Wymagane jest by wykaz opatrzony był dokumentacją foto-graficzną zwierząt. 4) żywienia i otaczania bezdomnych psów należytą opieką zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r., o ochronie zwierząt i Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt, 5) nadzoru weterynaryjnego (profilaktyka, leczenie, sterylizacja, kastracja, usypianie śle-pych miotów), 6) poszukiwania nowych właścicieli dla zwierząt odłowionych z terenu Miasta Rawa Mazowiecka i przekazywanie ich do adopcji osobom zdolnym do zapewnienia właściwej opieki i należytych warunków utrzymania, w tym: - sprawdzenie wiarygodności osób adoptujących zwierzęta, - zawieranie umów z osobami adoptującymi, - prowadzenie akcji informacyjnej dotyczącej adopcji zwierząt z terenu Miasta Rawa Mazowiecka np. na stronie internetowej, wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego prowadzenie akcji. 7) Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest do przyjęcia, najpóźniej w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, w tym również przewiezienia na własny koszt i utrzymania wszystkich psów obecnie utrzymywanych przez Zamawiającego w schronisku dla zwierząt pn. Hotel dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne z siedzibą w Łodzi pod adresem Kosodrzewiny 56/2. 8) Wykonawca zapewnia w czasie odławiania i transportu psów korzystanie z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia dla życia i zdrowia oraz nie powodują cierpienia zwierząt, zobowiązany jest do przestrzegania warunków przewidzianych w przepisach m.in. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt i rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stanu hotelowanych psów oraz warunków ich przetrzymywania dwa razy do roku po uprzednim uzgodnieniu wizyty (z wyprzedzeniem 2 dni kalendarzowych)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy PZP do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zm.)W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwota powinna być przelana na konto Zamawiającego nr 87 9291 0001 0054 2395 2000 0040. W przypadku przelewu Wykonawca dołączy do oferty potwierdzenie bankowe dokonania wpłaty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie opłaty.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zgodnie z brzmieniem art. 46 ust. 5 PZP, Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji gdy: - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ww. usta-wy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. usta-wy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po je-go stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada : - zezwolenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydane w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, wprowadzenie do rejestru Powiatowego lekarza Weterynarii i nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego w trybie ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008r. nr 213 poz. 1342 ze z,.), [- oświadczenie o posiadaniu środka transportu dopuszczonego decyzją powiatowego lekarza weterynarii do użytku w transporcie zwierząt, - aktualne zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z dnia 2013r. poz. 1399 ze zm), - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ustawy PZP oraz gdy Wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną usługę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;- przynajmniej jeden środek transportu przeznaczony do świadczenia usług w zakresie przewozu zwierząt spełniający obowiązujące w Polsce przepisy prawa, - posiada specjalistyczne środki przeznaczone do chwytania bezdomnych zwierząt,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - co najmniej 1 lekarz weterynarii, - co najmniej 2 osoby przeszkolone w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty (załącznik nr 1). Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji, (załącznik nr 2). Aktualne zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Zezwolenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydane w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, wprowadzenie do rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii i nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 i art.5 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008 r. Nr 213 poz. 1342 ze zm.). Wykaz (załącznik nr 4) wykonywanych usług odławiania i hotelowania psów a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, odławiania i hotelowania psów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonane należycie. Do dal-szego postępowania zakwalifikowani będą Wykonawcy (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić co najmniej jeden z nich), którzy w załączniku nr 4 wykażą się co najmniej jedną ww. usługą o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto. W przypadku jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane przedmiotem zamówienia były wcześniej wykonywane, nie ma obowiązku przedkładania potwierdzenie wykonania robót. Wykaz pracowników uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Adopcja - 15
  • 3 - Czas - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

25.1. Zamawiający na podstawie art. 144 PZP zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w przypadkach opisanych w pkt 25.2. określając warunki zmian. 25.2. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są w następujących okolicznościach: - Zmiana co do terminu wykonywania zamówienia w przypadku: wystąpienia oko-liczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, zmian regulacji prawnych wpływających na konieczność zmiany terminu lub zakresu usług; ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług. 25.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rawamazowiecka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Piłsudskiego 4, Rawa Mazowiecka, pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w biurze podawczym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, przy pl. Piłsudskiego 5, w pokoju nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.