eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja projektu "Nasz wspólny Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP- 69/16)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 338353 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Warszawa: Realizacja projektu "Nasz wspólny Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP- 69/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313820


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300108, ul. ul. Nowogrodzka  43, 00691   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 93 93, faks 22 443 94 85, e-mail sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja projektu "Nasz wspólny Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP- 69/16)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-69/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu "Nasz wspólny Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlany architektura dla projektu zgłoszonego do budżetu partycypacyjnego pod nazwą Nasz wspólny "Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany 11 lipca 2016 r. przez OAK Robert Zubkowicz, Warszawa, ul. Panieńskiej 5 lok.34. Autor: dr inż. arch. kraj. Robert Zubkowicz, mgr inż. arch. Dominika Zubkowicz, mgr inż. arch. Iga Wagner. 2) Projekt budowlany instalacja elektryczna i teletechniczna dla projektu zgłoszonego do budżetu partycypacyjnego pod nazwą Nasz wspólny "Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany 11 lipca 2016 r. przez OAK Robert Zubkowicz, Warszawa, ul. Panieńskiej 5 lok.34. Autorzy: mgr inż. Elżbieta Krystyna Stefańska-Szóstakowska, mgr inż. Andrzej Leonard Szóstakowski. 3) Przedmiar robót architektura dla projektu zgłoszonego do budżetu partycypacyjnego pod nazwą Nasz wspólny "Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany 11 lipca 2016 r. przez Wiesława Pszczółkowskiego Wydział Inwestycji dla dz. Śródmieście na podstawie przedmiaru sporządzonego przez Tomasza Broniarek, OAK Robert Zubkowicz, Warszawa, ul. Panieńskiej 5 lok.34. 4) Przedmiar robót instalacja elektryczna i teletechniczna dla projektu zgłoszonego do budżetu partycypacyjnego pod nazwą Nasz wspólny "Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany 11 lipca 2016 r. przez Wiesława Pszczółkowskiego Wydział Inwestycji dla dz. Śródmieście na podstawie przedmiaru sporządzonego przez Tomasza Broniarek, OAK Robert Zubkowicz, Warszawa, ul. Panieńskiej 5 lok.34. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych architektura dla projektu zgłoszonego do budżetu partycypacyjnego pod nazwą Nasz wspólny "Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, sporządzona 11 lipca 2016 r. przez OAK Robert Zubkowicz, Warszawa, ul. Panieńskiej 5 lok.34. Autor: dr inż. arch. kraj. Robert Zubkowicz. 3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych instalacja elektryczna i teletechniczna dla projektu zgłoszonego do budżetu partycypacyjnego pod nazwą Nasz wspólny "Plac Muranów" na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, sporządzona 11 lipca 2016 r. przez OAK Robert Zubkowicz, Warszawa, ul. Panieńskiej 5 lok.34. Autor: mgr inż. Elżbieta Krystyna Stefańska-Szóstakowska. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenie i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Dane ogólne: Powierzchnia gruntu do zagospodarowania - ok. 4400 m2. Ilość urządzeń - 13 W zakres zamówienia wchodzi m.in.: - aranżacja terenu i rozmieszczenie 11 urządzeń zabawowych oraz wykonanie i wyplecenie budowli z żywej wierzby, - oświetlenie ogrodu i placów zabaw, - instalacja monitoringu, - nawierzchnie bezpieczne wokół urządzeń placu zabaw. W skład wyposażenie placu zabaw wchodzą: Trwałe urządzenia sprawnościowe i ruchowe wykonane z naturalnych materiałów (niemalowane bale drewniane, liny, bezbarwne łączniki stalowe lub inne atestowane o podwyższonej trwałości kolorowego tworzywa. Mają dawać wrażenie, iż na miejscu można przeżyć przygodę na granicy magii i rzeczywistości, przygodę, która nie tylko inspiruje, ale również pozwala miło spędzić czas na łonie natury, łącząc przyjemność odpoczynku na świeżym powietrzu z możliwością doznania niesamowitych iluzji, które na długo pozostaną w pamięci. Urządzeniami tymi są: a) dźwięczący dysk - urządzenie edukacyjne rozwijające zmysły (dotyk, słuch, wzrok), b) dzwony rurowe - urządzenie edukacyjne rozwijające zmysły (dotyk, słuch, wzrok), c) wirujący dysk - urządzenie edukacyjne rozwijające zmysły (dotyk, słuch, wzrok), d) zbiorniki zapachowe - urządzenie edukacyjne rozwijające zmysły (dotyk, słuch, wzrok), e) liczydło - urządzenie edukacyjne rozwijające zmysły (dotyk, słuch, wzrok), f) płot - siedzisko w formie płotu, g) huśtawka z dwoma siedziskami - urządzenie ruchowe, h) huśtawka towarzyska - urządzenie ruchowe, i) mały plac budowy - dla dzieci w wieku przedszkolnym, j) domek z wikliny - urządzenie edukacyjne rozwijające zmysły, k) las do wspinania - system pali drewnianych połączonych linami, pajęczynami i drabinami, l) labirynt z wikliny - urządzenie edukacyjne rozwijające zmysły (dotyk, słuch, wzrok), m) zjeżdżalnia terenowa - urządzenie zabawowe. UWAGA: 1. Układ urbanistyczny terenu na którym zostanie zrealizowany plac zabaw został wpisany do rejestru zabytków. 2. Wszystkie elementy wyposażenia planowanego placu zabaw mają być trwale związane z gruntem poprzez fundamenty (zgodnie z technologią producenta). Fundamenty muszą uwzględniać wymagane aktualną normą gruntową parametry posadowienia. 3. Urządzenia mają być bezpieczne dla użytkowników (posiadać wszelkie prawem wymagane atesty i certyfikaty). Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 4 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Realizacja zamówienia przez te osoby związana jest z faktem prowadzenia robót budowlanych na terenie obiektu oświatowego w trakcie prowadzenia zajęć szkolnych, a także w celu zapewnienia właściwej, odpowiedniej dla terenu oświatowego organizacji robót oraz uzyskanie większego prawdopodobieństwa terminowego wykonania zamówienia. Osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 4. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już: a) 1 osoby w charakterze kierownika budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 290) i spełnia warunki określone w §24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 Nr 165 poz. 987); b) 3 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonani i odbioru robót. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wskaże Zamawiającemu osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust. 2 i 4. 6. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 4. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 4 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 4 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 9. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT528376.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AKANT Jacek Sławiński,  akant@akant.waw.pl,  Dalanówek 58,  09-100,  Płońsk,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 621150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 621150.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 999660.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.