Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-20
Kolbuszowa: Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2012 rok
Numer ogłoszenia: 338309 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2012 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2012 rok: 2.1.1 Mapa sys-wys do celów projektowych - inwestycji dróg, sieci uzbrojenia terenu z wymaganym zakresem aktualizacji i wstępnym uzgodnieniem w ZUDP - skala 1:500 lub skala 1:1000 -diazo + 2 odbitki ozalid + na nośniku elektronicznym: - mapa do celów projektowych za 1 hm pod inwestycje drogowe- 1 szt. - za 1 km -1 szt. 2.1.2. Mapa do celów projektowych - aktualizacja - mapa jednostkowa do 1 ha - 3 szt. - następny hektar - 10 szt. 2.1.3. Wznowienie znaku granicznego ze stabilizacją granicznikami betonowymi: - do 2 punktów -2 szt. - za każdy następny punkt - 10 szt. 2.1.4. Opracowanie dokumentacji do celów prawnych (wykaz zmian, mapa): - za pierwszą działkę - 5 szt. - za każdą kolejną działkę - 10 szt. 2.1.5. Pomiar powykonawczy obiektu - 3 odbitki ozalid: - do 10 punktów- 2 szt. - za każdy następny punkt- 10 szt. 2..1.6. Rozgraniczenie nieruchomości: - do 2 punktów - 6 szt. - powyżej 2 punktów - 20 szt. 2.1.7. Podział działek pod obiekty oraz drogi i inne ze stabilizacją granicznikami betonowymi granic podziałowych i granic zewnętrznych: - za pierwszą działkę przy podziale na dwie nowe działki - 15 szt. - za każdą kolejno wydzieloną działkę - 35 szt. 2.1.8. Aktualizacja ewidencji gruntów (weryfikacja użytków) - pierwsza działka - 4 szt. - działka następna - 10 szt. Podane wyżej ilości należy traktować szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia usług w przypadku gdy w ciągu obowiązującej umowy nastąpi ograniczenie usług. Z tytułu ograniczeń nie przysługują jakiekolwiek konsekwencje finansowe i odszkodowania. - Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb. - Cena za świadczenie usług obejmuje wszystkie czynności określone w obowiązujących przepisach. - Terminy realizacji poszczególnych usług geodezyjnych zostaną określone przez Zamawiającego w umowie. W przypadku zwłoki w realizacji zlecenia; Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca określi ceny na wszystkie pozycje podane w formularzu oferty uwzględniając informacje zawarte w SIWZ. Wynagrodzenie za wykonane prace przekazane protokołem zdawczo - odbiorczym będzie przekazywane przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego . Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dokument potwierdzający, uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii wydany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r.; Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Nr 240, poz. 2027 z 2005 r.). Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia: oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - załącznik Nr 3 do SIWZ pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podpisywania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli są to osoby inne niż we wniosku o dopuszczenie, umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub umowa konsorcjum, jeżeli ofertę składa konsorcjum jeżeli dotyczy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana zawarta zostanie Umowa wg: wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy wymienione niżej;. Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu (terminów) wykonania umowy w przypadku: - wystąpienie innych trudnych do przewidzenia okoliczności tj. zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy nie z winy Wykonawcy, a wynikająca z konieczności dodatkowych uzgodnień, opinii projektu, które nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 3. Umowa podlega unieważnieniu w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 140 i 146 PZP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa - P. T.Serafin - pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa - sekretariat - pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół w gminie Kolbuszowa 2024/2025".
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Przebudowa Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w Bukowinie
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
- Wykonanie inwentaryzacji oraz opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Parku Moczydełko przy ul. Wełnianej w dzielnicy Ursynów.
- Budowa instalacji odnawialnego źródła energii w celu redukcji emisji CO2 na rzecz taniego ciepła w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.