eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA SYSTEMU NAGŁOŚNIENIOWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OŚWIETLENIOWEGO DO AULI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU ZP-19-10-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Wrocław: DOSTAWA SYSTEMU NAGŁOŚNIENIOWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OŚWIETLENIOWEGO DO AULI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU ZP-19-10-2010
Numer ogłoszenia: 338294 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SYSTEMU NAGŁOŚNIENIOWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OŚWIETLENIOWEGO DO AULI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU ZP-19-10-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a. ZADANIE NR 1: dostawę systemu nagłośnieniowego i multimedialnego do auli Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu, tj. 1 Projektor multimedialny, jasność 5000lm, WXGA -1 szt. 2 Obiektyw do projektora -1 szt. 3 Ekran projekcyjny rozwijany elektrycznie-1 szt. 4 Przełącznik multiformatowy AV-1 szt. 5 Wzmacniacz linii VGA-1 szt. 6 Odtwarzacz DVD-Bluray-1 szt. 7 Procesor dźwięku DSP-1 szt. 8 Zestaw mikrofonu bezprzewodowego -handheld -3 szt. 9 Zestaw mikrofonu bezprzewodowego lavalier-1 szt. 10 Wzmacniacz 2x200W/8ohm-1 szt. 11 Wzmacniacz 2x300W/8ohm-1 szt. 12 Kolumna głośnikowa-2 szt. 13. Uchwyt do montażu kolumny głośnikowej-2 szt. 14 Głośnik basowy-1 szt. 15 Uchwyt do montażu głośnika basowego-1 szt. 16 Statyw mikrofonowy podłogowy-2 szt. 17 Statyw mikrofonowy stołowy-2 szt. 18 Ekran dotykowy 8,4 systemu sterowania-1 szt. 19 Stacja dokująca do ekranu bezprzewodowego-1 szt. 20 Jednostka centralna systemu sterowania-1 szt. 21 Przełącznik LAN-1 szt. 22 Accesspoint-1 szt. 23 Interfejs komunikacyjny -1 szt. 24 Interfejs przekaźnikowy -4 szt. 25 Interfejs regulacji oświetlenia-2 szt. b. ZADANIE NR 2: dostawę systemu oświetleniowego do auli Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu tj. 1 OPRAWA WPUSZCZANA-1, prostokątna, 1215mm x 193mm x 76mm, 2 x T5 54W, moduł do ściemniania dimm 1-10V. Korpus wykonany z blachy stalowej, pomalowany na kolor biały. Klosz mleczny opal równomiernie rozpraszający światło -39 szt. 2 OPRAWA WPUSZCZANA-2, prostokątna,1215mm x 193mm x 76mm, 2 x T5 54W, moduł do ściemniania dimm 1-10V, + moduł awaryjny TQ 280. Korpus wykonany z blachy stalowej, pomalowany na kolor biały. Klosz mleczny opal równomiernie rozpraszający światło-3 szt. 3 SZYNOPRZEWÓD DOSTROPOWY -1, 3F 2 m, aluminiowy, 230V,16A, kolor aluminium anodyzowane, 53mm x 33mm x 36mm -14 szt. 4 SZYNOPRZEWÓD DOSTROPOWY-2, 3F 3m , aluminiowy, 230V,16A, kolor aluminium anodyzowane, 53mm x 33mm x 36mm -10 szt. 5 SZYNOPRZEWÓD DOSTROPOWY-3, 3F 1m, aluminiowy, 230V,16A, kolor aluminium anodyzowane,53mm x 33mm x 36mm-2 szt. 6 KOŃCÓWKA ZASILAJĄCA DO SZYNY 3F dostropowej, kolor szary-8 szt. 7 ŁĄCZNIK LINIOWY ELEKTRYCZNY DO SZYNY 3F dostropowej, kolor biały -12 szt. 8 UCHWYT ZWIESZAKA do szyny dostropowej 3F-122 szt. 9 WZMOCNIENIE DO SZYNY 3F dostropowej ,120mm-12 szt. 10 KOŃCÓWKA SZYNY 3F dostropowej, kolor szary-4 szt. 11 ZASILANIE CENTRALNE DO SZYNY 3F dostropowej, kolor szary-8 szt. 12 PROJEKTOR DO SZYNOPRZEWODU 3F, 1 x AR- 111 G53 max 75W/12V RAL 9006 aluminiowy, transformator elektroniczny, obudowa transformatora podłużna umieszczona przy adaptorze projektora, regulacja strumienia światła w zakresie 355 st. w poziomie i 180 st. w pionie, IP30, źródło światła od tyłu całkowicie osłonięte obudową projektora , przewody zasilające źródło światła ukryte wewnątrz ramienia i korpusu projektora.vWymiary: odległość dolnej krawędzi od podstawy szynoprzewodu w przedziale (285mm- 305mm) ,średnica w przedziale (125 mm- 135mm), długość projektora (130mm-140mm)-60 szt. 13. OPRAWA AWARYJNA/EWAKUACYJNA-1, kinkiet z piktogramem, 2 x 8W , 355mm x 146mm x 46mm, czas podtrzymania 1,5 H, obudowa z tworzywa, klosz pryzmatyczny, IP 42, praca tylko w trybie awaryjnym, świetlówka w komplecie-3 szt. 14 OPRAWA AWARYJNA/EWAKUACYJNA-2, kinkiet z piktogramem , 1 x 24W , 365mm x 170mm, 84mm, czas podtrzymania 1 H, obudowa z tworzywa, klosz pryzmatyczny, IP42, praca tylko w trybie awaryjnym, świetlówka w komplecie-66 szt. 15 OPRAWA NABUDOWANA-1, T5 2 x 54W, obudowa w kolorze białym, klosz opal, 1237mm x 216mm x 57mm-5 szt. 16 OPRAWA NABUDOWANA-2, T5 2 x 54W, obudowa w kolorze białym, klosz opal, 1237mm x 216mm x 57mm, + moduł awaryjny 1H -1 szt. 17 ŚWIETLÓWKA T5 54W/830, trwałość ponad 20 000 h -96 szt. 18 ŻARÓWKA HALOGENOWA HALO SPOT 111 ECO 65W-1, (odpowiednik 100W) G53 12V ENEGY SAVER, kąt świecenia 8 st., żywotność ponad 3000 h-30 szt. 19 ŻARÓWKA HALOGENOWA HALO SPOT 111 ECO 65W-2, (odpowiednik 100W) G53 12V ENERGY SAVER, kąt świecenia 24 st., żywotność ponad 3000 h-30 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym - tj. załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany przed dniem dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. Przedmiot zamówienia wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umów (załączniki nr 7 do SIWZ. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Jeżeli w załączniku nr 2 do SIWZ określony został okres gwarancji Wykonawca nie może zaproponować okresu krótszego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.32.12.00-1, 32.32.20.00-6, 32.34.20.00-2, 32.36.00.00-4, 31.00.00.00-6, 31.15.00.00-1, 31.53.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Opis przedmiotu zamówienia-formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów).Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe będą pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności w trakcie realizacji umowy podstawowej: - w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości umowy wynikające z tego tytułu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, pok. 215a, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SYSTEMU NAGŁOŚNIENIOWEGO I MULTIMEDIALNEGO DO AULI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: Dostawa systemu nagłośnieniowego i multimedialnego do auli Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu, tj. 1 Projektor multimedialny, jasność 5000lm, WXGA -1 szt. 2 Obiektyw do projektora -1 szt. 3 Ekran projekcyjny rozwijany elektrycznie-1 szt. 4 Przełącznik multiformatowy AV-1 szt. 5 Wzmacniacz linii VGA-1 szt. 6 Odtwarzacz DVD-Bluray -1 szt. 7 Procesor dźwięku DSP-1 szt. 8 Zestaw mikrofonu bezprzewodowego -handheld-3 szt. 9 Zestaw mikrofonu bezprzewodowego lavalier-1 szt. 10 Wzmacniacz 2x200W/8ohm-1 szt. 11 Wzmacniacz 2x300W/8ohm-1 szt. 12 Kolumna głośnikowa-2 szt. 13. Uchwyt do montażu kolumny głośnikowej-2 szt. 14 Głośnik basowy-1 szt. 15 Uchwyt do montażu głośnika basowego-1 szt. 16 Statyw mikrofonowy podłogowy-2 szt. 17 Statyw mikrofonowy stołowy-2 szt. 18 Ekran dotykowy 8,4 systemu sterowania-1 szt. 19 Stacja dokująca do ekranu bezprzewodowego-1 szt. 20 Jednostka centralna systemu sterowania-1 szt. 21 Przełącznik LAN-1 szt. 22 Accesspoint-1 szt. 23 Interfejs komunikacyjny-1 szt. 24 Interfejs przekaźnikowy-4 szt. 25 Interfejs regulacji oświetlenia-2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.32.12.00-1, 32.32.20.00-6, 32.34.20.00-2, 32.36.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SYSTEMU OŚWIETLENIOWEGO DO AULI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: Dostawa systemu oświetleniowego do auli Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu tj. 1 OPRAWA WPUSZCZANA-1, prostokątna-39 szt. 2 OPRAWA WPUSZCZANA-2, prostokątna-3 szt. 3 SZYNOPRZEWÓD DOSTROPOWY -1, -14 szt. 4 SZYNOPRZEWÓD DOSTROPOWY-2, -10 szt. 5 SZYNOPRZEWÓD DOSTROPOWY-3, -2 szt. 6 KOŃCÓWKA ZASILAJĄCA DO SZYNY 3F dostropowej,-8 szt. 7 ŁĄCZNIK LINIOWY ELEKTRYCZNY DO SZYNY 3F dostropowej, - 12 szt. 8 UCHWYT ZWIESZAKA do szyny dostropowej 3F -122 szt. 9 WZMOCNIENIE DO SZYNY 3F dostropowej -12 szt. 10 KOŃCÓWKA SZYNY 3F dostropowej, - 4 szt. 11 ZASILANIE CENTRALNE DO SZYNY 3F dostropowej,-8 szt. 12 PROJEKTOR DO SZYNOPRZEWODU 3F,-60 szt. 13. OPRAWA AWARYJNA/EWAKUACYJNA-1, - 3 szt. 14 OPRAWA AWARYJNA/EWAKUACYJNA-2, - 66 szt. 15 OPRAWA NABUDOWANA-1, T5 2 x 54W, obudowa w kolorze białym, klosz opal, 1237mm x 216mm x 57mm, 5 szt. 16 OPRAWA NABUDOWANA-2, -1 szt. 17 ŚWIETLÓWKA T5 54W/830, trwałość ponad 20 000 h - 96 szt. 18 ŻARÓWKA HALOGENOWA HALO SPOT 111 ECO 65W-1,(odpowiednik 100W) G53 12V ENEGY SAVER, kąt świecenia 8 st., żywotność ponad 3000 h, -30 szt. 19 ŻARÓWKA HALOGENOWA HALO SPOT 111 ECO 65W-2, (odpowiednik 100W) G53 12V ENERGY SAVER, kąt świecenia 24 st., żywotność ponad 3000 h-30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.50.00.00-1, 31.53.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.