eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Dostawa wyposażenia obiektów Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Krosno Odrzańskie: Dostawa wyposażenia obiektów Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 338255 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 358 20 84, faks 068 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia obiektów Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia obiektów Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, na które dzieli się na 13 części. I część zamówienia - Dostawa szaf metalowych, w tym: 1) Metalowa szafa aktowa dwudrzwiowa - szt. 3; 2) Atestowana szafa metalowa na przechowywanie broni i amunicji - sejf - szt. 2. II część zamówienia - Dostawa urządzeń multimedialnych, w tym: 1) Rzutnik pisma typu NOBO walizkowy typu Quantum 4013M lub równoważny - szt. 1; 2) Projektor multimedialny typu Benq MP512 lub równoważny - szt. 2; 3) Ekran do rzutnika - szt. 1; 4) Nagłośnienie typu PSS-300 lub równoważne - kpl. 1. III część zamówienia - Dostawa urządzeń biurowych, w tym: 1) Niszczarka typu cross cut lub równoważna - szt. 3; 2) Tablica wielofunkcyjna stojąca typu UNI FLIP lub równoważna - szt. 1. IV część zamówienia - Dostawa broni pneumatycznej, w tym: 1) Wiatrówka - karabinek typu NORICA QUICK kal 4,5mm lub równoważny - szt. 2; 2) Pistolet pneumatyczny typu Baikal IZH - 46M 4,5mm lub równoważny - szt. 6. V część zamówienia - Dostawa sprzętu AGD, w tym: 1) Ekspres ciśnieniowy typu Simens TK54001 lub równoważny - szt. 1; 2) Kuchenka mikrofalowa typu Amica AMG 20M80GS lub równoważna - szt. 1; 3) Lodówka typu ARDO ClassicVintage DPO 28H (silver s-16) lub równoważna - szt. 1; 4) Kuchnia elektryczna typu Mastercook KC 2479 X FUTURE lub równoważna - szt. 1; 5) Czajnik bezprzewodowy typu Philips HD 4646 lub równoważny - szt. 3. VI część zamówienia - Dostawa naczyń, sztućców i termosów, w tym: 1) kubki typu Luminarc lub równoważny - szt. 30; 2) Filiżanki z podstawkami typu Luminarc lub równoważny - kpl. 12; 3) talerzyki deserowe typu Luminarc lub równoważny - szt. 12; 4) Talerze deserowe duże typu Luminarc lub równoważny - szt. 3; 5) Cukiernica typu Luminarc lub równoważny - szt. 1; 6) Komplet sztućców typu H. MILLER BRIDGET lub równoważne - 1 kpl po 12 sztuk noży, widelców, łyżek i łyżeczek; 7)Termos stołowy - dzbanek - szt. 2. VII część zamówienia - Dostawa broni i odzieży ochronnej do treningu z użyciem amunicji barwiącej typu FX, w tym: 1) Pistolet typu GLOCK 19 FX lub równoważny - szt. 4; 2) Ubiór ochronny typu Simmunition lub równoważny - kpl. 4. VIII część zamówienia - Dostawa komputerów, w tym: komputer Notebook typu ASUS N50VN T3200 15,4 lub równoważny - kpl. 2. IX część zamówienia - Dostawa wraz z montażem wyposażenia sanitariatów w budynku hali sportowej, w tym: 1) Elektryczna suszarka do rąk - szt. 6; 2) Dozownik do mydła w płynie - szt. 14; 3) Dozownik do papieru toaletowego - szt. 3; 4) Suszarka do włosów - szt. 4; 5) Lustro naścienne - szt. 8. X część zamówienia - Dostawa stołów i krzeseł do Ośrodka strzeżonego dla cudzoziemców, w tym: 1) krzesła uczniowskie - szt. 32; 2) stół świetlicowy - szt. 8. XI część zamówienia - Dostawa pralko-suszarki do Ośrodka strzeżonego dla cudzoziemców, w tym: pralko-suszarka typu Mastercook SPFD-1064 lub równoważna - szt. 1; XII część zamówienia - Dostawa wraz z montażem trenażerów do obiektu strzelnicy, w tym: 1) Symulator interakcyjny - kpl. 2; 2) Trenażer typu Rika Home Trainer wraz z laptopem lub równoważny - kpl. 2; 3) Transportery tarcz do strzelań z broni pneumatycznej - komplet na 6 stanowisk. W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca przeszkoli z zasad prawidłowego użytkowania i eksploatacji dostarczonego sprzętu pracowników Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej. XIII część zamówienia - Dostawa wraz z montażem żaluzji pionowych, w tym: 1) 10 kpl na okno o wymiarach 234x240cm; 2) 2 kpl na okno o wymiarach 235x130cm; 3) 2 kpl na okno o wymiarach 135x130mm. Jeżeli w przedstawionym w SIWZ opisie przedmiotu zamówienia użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych spełniających kryteria równoważności określone w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ i jej załącznikach). W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem charakteryzujących ich parametrów zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ i w załączniku nr 7 do SIWZ (dotyczy XII części zamówienia). Dostarczone meble, urządzenia i pozostałe elementy poszczególnych części zamówienia, jeżeli jest to wymagane, powinny posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami oraz wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe itp. Wykonawca, który wygra daną część zamówienia będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu odpowiednich certyfikatów wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.19.14.00 - Niszczarki 35.30.00.00 - Broń, amunicja i podobne elementy 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.11.10 - Naczynia 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.10 - Noże stołowe 39.22.11.50 - Termosy 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.12.00 - Stoły 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 39.71.22.10 - Suszarki do włosów 42.96.82.00 - Maszyny wydające artykuły toaletowe 42.96.83.00 - System do podawania papieru toaletowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach , o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienione rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać dokumenty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy złożyć:aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru przedsiębiorców składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i muszą być zgodne z wymogami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wykonawca posiadający dokumenty sporządzone w języku innym niż polski, powinien złożyć zarówno oryginał dokumentu lub jego poświadczoną kserokopię, jak i tłumaczenie na język polski. Nie ma obowiązku dokonywania tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuski.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Jawna Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa szaf metalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szaf metalowych, w tym: 1) Metalowa szafa aktowa dwudrzwiowa - szt. 3; 2) Atestowana szafa metalowa na przechowywanie broni i amunicji - sejf - szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń multimedialnych, w tym: 1) Rzutnik pisma typu NOBO walizkowy typu Quantum 4013M lub równoważny - szt. 1; 2) Projektor multimedialny typu Benq MP512 lub równoważny - szt. 2; 3) Ekran do rzutnika - szt. 1; 4) Nagłośnienie typu PSS-300 lub równoważne - kpl. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.12.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 32.34.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych, w tym: 1) Niszczarka typu cross cut lub równoważna - szt. 3; 2) Tablica wielofunkcyjna stojaca typu UNI FLIP lub równoważna - szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.19.59.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa broni pneumatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa broni pneumatycznej, w tym: 1) Wiatrówka - karabinek typu NORICA QUICK kal 4,5mm lub równoważny - szt. 2; 2) Pistolet pneumatyczny typu Baikal IZH - 46M 4,5mm lub równoważny - szt. 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.30.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu AGD, w tym: 1) Ekspres ciśnieniowy typu Simens TK54001 lub równoważny - szt. 1; 2) Kuchenka mikrofalowa typu Amica AMG 20M80GS lub równoważna - szt. 1; 3) Lodówka typu ARDO ClassicVintage DPO 28H (silver s-16) lub równoważna - szt. 1; 4) Kuchnia elektryczna typu Mastercook KC 2479 X FUTURE lub równoważna - szt. 1; 5) Czajnik bezprzewodowy typu Philips HD 4646 lub równoważny - szt. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa naczyń, sztućców i termosów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa naczyń, sztućców i termosów, w tym: 1) kubki typu Luminarc lub równoważny - szt. 30; 2) Filiżanki z podstawkami typu Luminarc lub równoważny - kpl. 12; 3) talerzyki deserowe typu Luminarc lub równoważny - szt. 12; 4) Talerze deserowe duże typu Luminarc lub równoważny - szt. 3; 5) Cukiernica typu Luminarc lub równoważny - szt. 1; 6) Komplet sztućców typu H. MILLER BRIDGET lub równoważne - 1 kpl po 12 sztuk noży, widelców, łyżek i łyżeczek; 7) Termos stołowy - dzbanek - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.10-1, 39.22.30.00-1, 39.24.11.10-7, 39.22.11.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa broni i odzieży ochronnej do treningu z użyciem amunicji barwiącej typu FX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa broni i odzieży ochronnej do treningu z użyciem amunicji barwiącej typu FX, w tym: 1) Pistolet typu GLOCK 19 FX lub równoważny - szt. 4; 2) Ubiór ochronny typu Simmunition lub równoważny - kpl. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.30.00.00-7, 35.11.34.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa komputerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów, w tym: komputer Notebook typu ASUS N50VN T3200 15,4 lub równoważny - kpl. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sanitariatów w budynku hali sportowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sanitariatów w budynku hali sportowej, w tym: 1) Elektryczna suszarka do rąk - szt. 6; 2) Dozownik do mydła w płynie - szt. 14; 3) Dozownik do papieru toaletowego - szt. 3; 4) Suszarka do włosów - szt. 4; 5) Lustro naścienne - szt. 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.23.00-9, 39.71.22.10-1, 42.96.82.00-1, 42.96.83.00-2, 39.29.93.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa stołów i krzeseł do Ośrodka strzeżonego dla cudzoziemców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołów i krzeseł do Ośrodka strzeżonego dla cudzoziemców, w tym: 1) krzesła uczniowskie - szt. 32; 2) stół świetlicowy - szt. 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.12.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa pralko-suszarki do Ośrodka strzeżonego dla cudzoziemców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pralko-suszarki do Ośrodka strzeżonego dla cudzoziemców, w tym: 1) pralko-suszarka typu Mastercook SPFD-1064 lub równoważna - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.32.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa wraz z montażem trenażerów do obiektu strzelnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem trenażerów do obiektu strzelnicy, w tym: 1) Symulator interakcyjny - kpl. 2; 2) Trenażer typu Rika Home Trainer wraz z laptopem lub równoważny - kpl. 2; 3) Transportery tarcz do strzelań z broni pneumatycznej - komplet na 6 stanowisk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa wraz z montażem żaluzji pionowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem żaluzji pionowych, w tym: 1) 10 kpl na okno o wymiarach 234x240cm; 2) 2 kpl na okno o wymiarach 235x130cm; 3) 2 kpl na okno o wymiarach 135x130mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.