eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Bieżące utrzymanie budynków socjalnych przy ul. Pszczyńskiej 292-294 w Jastrzębiu-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Jastrzębie-Zdrój: Bieżące utrzymanie budynków socjalnych przy ul. Pszczyńskiej 292-294 w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 3380 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 468720 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie budynków socjalnych przy ul. Pszczyńskiej 292-294 w Jastrzębiu-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Bieżące utrzymanie budynków socjalnych przy ul. Pszczyńskiej 292-294 w Jastrzębiu-Zdroju, w zakresie: 1. Utrzymania czystości wewnątrz budynku przy ul. Pszczyńskiej 292 o łącznej powierzchni 3.624,66 m2. Ogółem powierzchnie wewnętrzne wymienione w TABELI NR 1 wynoszą: 1.354,14 m2. Ogółem powierzchnie wymienione w TABELI NR 2 wynoszą: 2.270,52 m2. 2. Utrzymania czystości wewnątrz budynku przy ul. Pszczyńskiej 294 o łącznej powierzchni 1.900,13 m2. Ogółem powierzchnie wewnętrzne wymienione w TABELI NR 1 wynoszą: 720,49 m2. Ogółem powierzchnie wymienione w TABELI NR 2 wynoszą: 1.179,64 m2. Powierzchnie stolarki okiennej i drzwiowej liczone są jednostronnie w obydwóch budynkach. W budynku przy ul. Pszczyńskiej 294 powierzchnia wewnętrzna liczona jest bez segmentu V, obecnie wyłączony z eksploatacji ze względu na zły stan techniczny spowodowany szkodami górniczymi. Czynności powyższe obejmują: a) zamiatanie klatek schodowych od poziomu piwnic do ostatniej kondygnacji, obmiatanie kurzu i pajęczyn - codziennie (z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt), b) mycie pomieszczeń wspólnego użytku - we wszystkie dni robocze, c) gaszenie światła zewnętrznego - codziennie rano, d) odczyty stanów liczników głównych - wg potrzeb (woda, energia elektryczna i cieplna), e) mycie klatek schodowych od poziomu piwnic do ostatniej kondygnacji - przynajmniej: latem - 1 raz w tygodniu, zimą - 2 razy w miesiącu oraz wg potrzeb, f) dezynfekcja posadzek klatek schodowych - przynajmniej raz w miesiącu, g) przeprowadzenie deratyzacji 2 razy do roku (w okresie wiosennym od dn. 1 kwietnia do 30 kwietnia, w okresie jesiennym od dn. 1 października do 31 października), h) mycie lamperii klatek schodowych - minimum raz w miesiącu, a w miarę potrzeby częściej, i) mycie okien na klatkach schodowych - raz na kwartał, j) mycie drzwi wejściowych do budynków oraz do pomieszczeń administracyjnych i wspólnego użytku, ścieranie parapetów i balustrad - minimum raz w miesiącu, a w miarę potrzeby częściej, k) zamiatanie korytarzy piwnicznych i pomieszczeń technicznych - minimum raz w tygodniu, l) usuwanie śmieci, piasku, wody, śniegu, lodu na bieżąco oraz innych naleciałości z otworów pod stalowymi wycieraczkami przy wejściach do budynków - raz na kwartał. 3. Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przy ul. Pszczyńskiej 292, 294 o łącznej powierzchni 6.976,34 m2, w tym: a) chodniki - 360,00 m2, b) powierzchnie utwardzone (asfalt) - 1.139,50 m2, c) zieleńce - 5.449,84 m2, d) placyk gospodarczy- 27 m2 oraz żywopłot o łącznej powierzchni: 182,50 mb. Czynności powyższe obejmują: a) sprzątanie terenów przyległych do budynków (chodniki, place zabaw, zieleńce, parkingi, drogi dojazdowe, gajgery, opaski, cieki wodne) - codziennie, b) dbanie o czystość otoczenia pojemników na śmieci, opróżnianie koszy wokół budynków - codziennie, c) pielęgnację terenów zielonych: wykoszenie trawy i obcięcie żywopłotów, obcinanie odrostów drzew i krzewów, grabienie liści wraz z załadunkiem i wywozem odpadów biodegradowalnych na miejsce ich unieszkodliwienia lub odzysku - wg potrzeb, jednak nie mniej niż 3 razy w sezonie, d) usuwanie na bieżąco zbędnej zieleni z terenów utwardzonych (chodniki, opaski itp.), e) zakup piasku i innych środków chemicznych potrzebnych do utrzymania zi­mowego leży po stronie Wykonawcy, f) odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem w niezbędnym zakresie sprzątanego otoczenia (chodniki, parkingi, drogi dojazdowe) - w miarę potrzeb, a w przypadku dużej ilości śniegu i występujących oblodzeń, prace należy prowadzić również w niedzielę i święta - w godz. od godz. 6:00 do 10:00, usuwanie sopli lodowych i nawisów śnieżnych z daszków nad wejściami - w okresie zimowym - w miarę potrzeb, g) wiosenne sprzątanie (po zakończeniu okresu zimowego), tj. zamiatanie piasku użytego do posypywania powyższych terenów oraz czyszczenie kratek ściekowych z zalegającego piasku lub innego materiału. 4. Dodatkowe obowiązki: a) zgłaszanie się 2 razy w tygodniu (tj. wtorek, piątek oraz każdego ostatniego dnia miesiąca po godz. 12:00) w siedzibie Miejskiego Zarządu Nieruchomości przy ul. 1 Maja 55 po odbiór korespondencji i dostarczanie jej mieszkańcom do 3 dni po jej otrzymaniu (w Dziale Administrowania Nieruchomościami i Dziale Czynszów i Windykacji), a w razie potrzeby na wezwanie telefoniczne, b) zgłaszanie wszystkich usterek, które wystąpiły na obsługiwanych budynkach - codziennie do godz. 1400 w Dziale Ekploatacyjno-Technicznym przy ul. Dworcowej 17 (tel.: 32 47 525 97/32 47 63 633) lub u administratora budynku przy ul. 1 Maja 55 (tel.: 32 47 87 003/ 32 47 87 002), c) awarie zaistniałe po godz. 15:00 należy zgłaszać do Miejskiego Ośrodka Dyżurnego przy Al. J. Piłsudskiego 60 w Jastrzębiu-Zdroju (tel.: 32 47 852 90), d) prowadzenie rejestru zgłoszeń i napraw, e) bieżąca współpraca z administratorem w zakresie nieprawidłowości występujących w budynkach a w  szczególności: - zgłaszanie dewastacji i kradzieży do 24h oraz powiadamianie Policji, - zgłaszanie przebywania osób postronnych w mieszkaniach lub nie mających prawa do lokalu, f) w razie pożaru bądź nagłego wypadku całodobowa dyspozycyjność konserwatora i współpraca z pracownikami Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego itp. organów, g) usuwanie nagromadzonych rzeczy i sprzętów z korytarzy, korytarzy piwnicznych i innych pomieszczeń wspólnego użytku oraz poinformowanie MZN o wykonanych czynnościach, h) po każdorazowym kompleksowym wymyciu korytarzy, korytarzy piwnicznych, klatek schodowych i części wspólnych (łazienki, toalety, suszarnie, kuchnie, pralnie itp.) zgodnie z zawartym zapisem w umowie należy zgłosić powyższy fakt do MZN, po którym nastąpi kontrola czystości przez administratora, będąca podstawą do podpisania protokołu odbioru prac. 5. Zakres technicznej obsługi budynków socjalnych przy ul. Pszczyńskiej 292, 294: 1) usuwanie awarii elektrycznych całodobowo przez wszystkie dni tygodnia w tym niedziele, święta i dni dodatkowo wolne: a) wymiana głównych wkładek bezpieczników, lokatorskich oraz zabezpieczeń obwodów administracyjnych, b) kodowanie liczników lokatorskich przedpłatowych, c) zabezpieczanie, naprawa i częściowa wymiana upalonych przewodów fazowych, zerowych oraz zatablicowych, licznikowych, lokatorskich i administracyjnych, d) sprawdzanie prawidłowości stopniowania zabezpieczeń, e) wymiana spalonych lub skradzionych żarówek, wyłączników, sterowników oraz świetlówek i wszelkich innych źródeł światła bez względu na ich rodzaj ponosi Wykonawca umowy w klatkach schodowych, przejściach komunikacyjnych, piwnicach oraz pomieszczeniach ogólnego użytku, f) usuwanie w trybie natychmiastowym ujawnionych nielegalnych poborów energii elektrycznej, g) zabezpieczanie, a następnie egzekwowanie od użytkowników lokali naprawy lub wymiany wypalonych gniazd wtykowych lub wyłączników, h) wykonywanie odcięcia lub podłączenia dopływu energii elektrycznej do lokali wskazanych przez służby MZN, i) wykonywanie ujawnionych innych przypadków prac awaryjnych mających wpływ na bezpieczeństwo lokatorów oraz stan techniczny nieruchomości w uzgodnieniu ze służbami technicznymi MZN; 2) usuwanie awarii instalacyjnych wod-kan. i c.o. wraz z czyszczeniem przyłączy zewnętrznych kanalizacji sanitarnej całodobowo przez wszystkie dni tygodnia w tym niedziele, święta i dni dodatkowo wolne, 3) usuwanie przecieków łącznie z wymianą śrubunków, głowic, zaworów na końcówkach, zwykłych zaworów grzejnikowych, wymiana odcinków rur i rurociągów wykonanych z dowolnego materiału i o dowolnej średnicy i długości w zakresie wystarczającym do usunięcia awarii, 4) udrażnianie pionów i poziomów, przykanalików kanalizacji sanitarnej i deszczowej, które nie wymagają udziału specjalistycznego samochodu (typu wuko) ponosi Wykonawca umowy, koszty specjalistycznego samochodu ponosi Zamawiający (każdorazowy udział samochodu specjalistycznego musi być uzgadniany z MZN, który przekaże dane kontaktowe do Wykonawcy usługi), 5) za usuwanie awarii nie uważa się konieczności wymiany umywalek, misek ustępowych, grzejników, zaworów termostatycznych, bojlerów itd., 6) awarie przekraczające możliwości Wykonawcy należy zabezpieczyć bez zbędnych wyłączeń i dalsze działania uzgodnić ze służbami technicznymi MZN, dotyczy wykonania wszystkich napraw, remontów o zakresie wykraczającym poza pojęcie awarii, 7) pod pojęciem usuwanie przecieku należy rozumieć każdą naprawę odcinka lub elementu instalacji, który uległ awarii wraz z wymianą jakielkolwiek kształtki czy łącznika nie wymienionego powyżej, 8) wykonywanie drobnych napraw stolarskich całodobowo przez wszystkie dni tygodnia w tym niedziele, święta i dni dodatkowo wolne: a) naprawa zamków, wymiana klamek, szyldów, okuć okiennych i drzwiowych itp., b) zamykanie okien i drzwi przed utratą ciepła, c) zabezpieczanie okien i drzwi po dewastacji poprzez wstawienie płyt pilśniowych, paździerzowych itp., natomiast po stronie MZN leży szklenie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych tj. korytarzach, klatkach schodowych, łaźniach, pralniach itp., d) wymiana zamków w drzwiach wejściowych do budynku i w częściach wspólnych leży po stronie MZN., 9) bieżący nadzór nad zamontowanymi urządzeniami i sprzętem, powiadamianie na bieżąco o powstałych szkodach w wyniku kradzieży, dewastacji i sporządzanie protokołów szkodowych, 10) sporządzanie comiesięcznych protokołów potwierdzających sprawność instalacji elektrycznych, 11) Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznego pisemnego potwierdzania sprawności instalacji elektrycznej w budynkach objętych umową, podpisane przez osoby posiadające uprawnienia do prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Oświadczenie o właściwym stanie technicznym instalacji elektrycznej i odgromowej stanowić będzie podstawę do zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie usuwania awarii elektrycznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z przyjętym zakresem, do przestrzegania zasad wykonywania usług zawartych w SIWZ i wykonywania tych prac zgodnie z przepisami BHP. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu używanych środków do bieżącego utrzymania czystości i porządku. 8. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do zabezpieczenia ludzi, sprzętu ręcznego i mechanicznego oraz materiałów w ilości zapewniającej sprawną realizację zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 9. Za wypadki, szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac i nienależyte wykonanie prac odpowiada Wykonawca do pełnej wartości szkody. 10. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z przepisów prawa, w tym również prawa miejscowego. 11. Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności od odpowiedzial­ności cywilnej wobec osób trzecich, zawartego na okres realizowania usługi, o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł (uszkodzenia samochodów, infrastruktury itp.). Stosowną polisę ubezpieczeniową należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 5 dni przed datą opłacenia składki, pod warunkiem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §9 ust. 1d) projektu umowy, a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 12. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy najmu na odpłatne korzystanie z pomieszczenia dla konserwatorów i sprzątaczki o pow. użytkowej 31,40 m2 oraz na odpłatną dostawę i zużycia mediów, tj.: a) wody (2 m3/ m-c po stawce obowiązującej w danym okresie rozliczeniowym), b) ścieków (wg stawki obowiązującej w danym okresie rozliczeniowym), c) centralnego ogrzewania (po stawce obowiązującej w danym okresie rozliczeniowym), d) energii elektrycznej (100 kWh/ m-c wg stawki obowiązującej w danym okresie rozliczeniowym). 13. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługi sprzątania zgodnie z Regulaminem wykonania usługi sprzątania - załącznik nr 8 do SIWZ. Wzór protokołu odbioru prac porządkowych oraz prac elektrycznych i hydraulicznych - załącznik nr 9 do SIWZ. 14. Ponadto Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z obsługiwanym rejonem. MZN wyznacza termin oględzin terenów przeznaczonych do obsługi na dzień 25.11.013 r. Zainteresowani Wykonawcy powinni zgłosić się w biurze MZN (pokój nr 3) przy ul. 1 Maja 55 w tym dniu o godz. 9:00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ŁAD-KOMPLEX Mariola i Piotr Kopocz Spółka Jawna, ul. Energetyków 5, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93205,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 107856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107856,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.