Samoklęski: Budowa parkingu na 35 miejsc postojowych z dojazdem oraz chodnikiem wokół Kościoła w miejscowości Samoklęski
Numer ogłoszenia: 338082 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Marii Magdaleny w Samoklęskach , Samoklęski 125, 38-223 Samoklęski, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4420033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafia-samokleski.yoyo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościół Rzymskokatolicki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu na 35 miejsc postojowych z dojazdem oraz chodnikiem wokół Kościoła w miejscowości Samoklęski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. roboty ziemne - wykonanie wykopów i nasypów 2. wykonanie przepustu w rowie drogi powiatowej 3. wykonanie podbudowy 4. ułożenie krawężników 5. ułożenie obrzeża z kostki betonowej 6. wykonanie podsypki cementowo-piaskowej 7. wykonanie chodnika - 524 m2 8. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na placu wokół kościoła - 627m2 9. wykonanie nawierzchni bitumicznej - 325 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniający następujące warunki szczegółowe: a) w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. obejmujące roboty brukarsko-drogowe o wartości minimum 120 000 zł brutto każda. b) dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami do stanowisk jakie zostaną im powierzone zgodnie z wymaganiami zamieszczonymi w poniższej tabeli: Lp. Funkcja Opis wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia 1. Kierownik Robót Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik robót licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w specjalności drogowej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie metodą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych [wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ]. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy w tym okresie, obejmujący przynajmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. obejmujące roboty brukarsko-drogowe o wartości minimum 120 000 zł brutto każda. Wykonawca musi wykazać, w formie Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował ww. zamówienia. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie . b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić. Szczegółowy wykaz powinien być sporządzony zostanie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1). W odniesieniu do pozostałych dokumentów wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden wspólny dokument..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia-samokleski.yoyo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plebania Parafii Rzymsko-Katolicka pod wezwaniem św. Marii Magdaleny w Samoklęskach Samoklęski 125, 38-223 Osiek Jasielski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Plebania Parafii Rzymsko-Katolicka pod wezwaniem św. Marii Magdaleny w Samoklęskach Samoklęski 125, 38-223 Osiek Jasielski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich -Europejski Fundusz Rolny.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
- Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej - zakończenie
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Purzec (WPF 2021-2025)
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległości 11, 32-332 Bukowno w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Topólce wraz z instalacją OZE" w systemie "zaprojektuj - wykonaj"
- Roboty budowlane oraz nasadzenia zieleni związane z zadaniem pn:"Podgórski Tajemniczy Ogród (ogród społeczny)" wraz z pielęgnacją posadzonych roślin w 2025r., w ramach budżetu obywatelskiego dzielnic.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.