eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup wkładów tuszujących do drukarek komputerowych będących na wyposażeniu DSDiK.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Wrocław: Zakup wkładów tuszujących do drukarek komputerowych będących na wyposażeniu DSDiK.
Numer ogłoszenia: 33796 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wkładów tuszujących do drukarek komputerowych będących na wyposażeniu DSDiK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem wkładów tuszujących do drukarek laserowych i atramentowych w ilości i o symbolach identyfikacyjnych wskazanych w tabeli ilościowej zał. nr 1, przy uwzględnieniu następujących dodatkowych warunków zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych i atramentowych - oryginalne (tj. wyprodukowane przez producenta sprzętu drukującego) lub równoważne, spełniające poniższe wymagania: a) na opakowaniu dostarczonych wkładów winny się znajdować: nazwa i adres producenta, kod produktu, data produkcji, od której liczy się okres gwarancji, ilość stron wydruku, pojemność tuszu/tonera ewentualnie odpowiednie zabezpieczenia gwarantujące oryginalność produktu np. hologramy. W przypadku nie spełnienia tego warunku, dostawa zostanie uznana za nie wykonaną; b) wkłady tuszujące będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nie mogą być regenerowane w odniesieniu do tonerów i tuszy, z zastrzeżeniem, że za artykuły nie regenerowane Zamawiający uznaje produkty, do produkcji których użyto fabrycznie nowych elementów mających wpływ na jakość wydruku, z wyłączeniem obudowy, która pochodzić może z procesu recyklingu, refabrykacji, odzysku, regeneracji itp.; c) równoważne tonery do monochromatycznych drukarek laserowych powinny spełniać wymogi odpowiednich certyfikatów (certyfikat ISO IEC 19752:2004) lub norm potwierdzających równoważność oferowanych materiałów; d) materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych. e) w przypadku oferowania materiałów innych niż oryginalne Zamawiający wymaga, aby wydajność oferowanego produktu była odpowiadająca parametrom produktów oryginalnych. Na opakowaniu dostarczonych wkładów winny się znajdować: nazwa i adres producenta, kod produktu, data produkcji, od której liczy się okres gwarancji, ilość stron wydruku, pojemność tuszu ewentualnie odpowiednie zabezpieczenia gwarantujące oryginalność produktu np. hologramy. W przypadku nie spełnienia tego warunku, dostawa zostanie uznana za nie wykonaną; Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do: - usunięcia na swój koszt awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowanego użyciem dostarczonych przez Wykonawcę wkładów tuszujących; - wymiany na żądanie Zamawiającego, całej dostawy wkładów tuszujących danego typu, na inne o właściwej jakości i wymaganych parametrach, jeśli Zamawiający stwierdzi więcej niż 10% ich wadliwości. Ponadto oferta musi zawierać: nazwę produktu, kod produktu. Dostawa realizowana ma być stosownie do potrzeb w ciągu roku od dnia podpisania umowy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostarczane produkty muszą być opisane nazwą, symbolem identyfikującym oraz symbolem sprzętu do jakiego są przeznaczone. Reklamacja - dostarczenie towaru wolnego od wad- realizowane będzie w terminie nie dłuższym niż 5 dni licząc do dnia złożenia przez Zamawiającego reklamacji . Szczegółowy wykaz wkładów drukujących podany został w załączniku nr 3 do SIWZ - Arkusz kalkulacyjny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1.150,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.1. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: min. 2 dostawy wkładów tuszujących do drukarek komputerowych na kwotę min. 45.000,00zł brutto każda. 1.2. wykonali w/w dostawy z należytą starannością a także: 1.3. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r., poz. 605 z późn. zm.). 1.4. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r., poz. 605 z późn. zm.) oraz oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: IZ/3530/18/09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dsdik.wroc.pl/SIWZ można również nabyć w cenie 0,60 zł w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 217 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, kancelaria, parter budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.