eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa cyfrowego systemu skanująco - drukująco- kopiującego w kolorze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Częstochowa: Dostawa cyfrowego systemu skanująco - drukująco- kopiującego w kolorze
Numer ogłoszenia: 337250 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-czestochowski.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cyfrowego systemu skanująco - drukująco- kopiującego w kolorze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie cyfrowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Funkcje podstawowe: -Drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentacji kolorowej i czarnobiałej. -Cały system musi stanowić jedno kompaktowe urządzenie z wbudowanym panelem operatorskim do obsługi funkcji drukowania, kopiowania i skanowania. -System musi być fabrycznie nowy - pod tym terminem zamawiający rozumie urządzenia fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie instalowane nigdy wcześniej w żadnym celu, wyprodukowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego dostawą do zamawiającego. -System ma posiadać możliwość jednoczesnego drukowania i przetwarzania zadań kopiowania lub skanowania. -Wbudowany polskojęzyczny, kolorowy panel operatorski urządzenia oraz całe dostarczone oprogramowanie do komunikacji z urządzeniem musi być w języku polskim. Wszelkie komunikaty urządzenia i oprogramowania (np. o błędach w urządzeniu czy systemie), wyświetlane informacje o stanie i ustawieniach całego systemu minimum w zakresie informacji o założonych nośnikach (rozmiar, rodzaj), obciążeniu modułu drukującego (zadania oczekujące na wydruk, nazwa użytkownika), stanie urządzenia (drukowanie, wolne) na stanowiskach użytkowników muszą być w języku polskim -Urządzenie musi posiadać narzędzia do komunikacji sieciowej umożliwiające wyświetlania na stanowiskach komputerowych stanu zadania kopiowania i drukowania, oraz anulowania, wstrzymania lub wznowienia całego zadania oraz ponownego wykonania zadań przechowanych w folderze historii zadań -Urządzenie musi obsługiwać protokół TCP/IP -Urządzenie musi posiadać 2-rolkowy podajnik automatyczny materiału z automatycznym obcinaniem. System mocowania mediów z samoczynnym wyśrodkowaniem założonego medium, z ładowaniem mediów oraz zasobników z atramentem i głowic od przodu bez konieczności przemieszczania urządzenia. -Urządzenie musi posiadać możliwość zaprogramowania i zapamiętania pod zadaną nazwą min. 4 szablonów widocznych na panelu operatorskim urządzenia. Wybieranie z panela operatorskiego urządzenia odpowiedniego szablonu, musi powodować przyporządkowane ustawień w minimalnym zakresie dla: rodzaju kopiowanego/skanowanego oryginału, przeskalowania, destynacji, obrotów, trybu jakości, automatycznego czyszczenie tła z jednoczesnym rozpoznawaniem i wzmocnieniem słabo widocznej informacji (linii). -Możliwość automatycznego kasowania danych na kontrolerze - neutralizację śladów usuniętych zadań z kontrolera -Oddzielne głowice dla każdego koloru Drukowanie -Technologia druku: atramentowa oparta na głowicach termicznych. -Rozdzielczość druku min. 600x600 dpi -Szerokość druku min. 910 mm -Rodzaje mediów: (papier powlekany, niepowlekany, kalka, folia, papier fotograficzny) -System ma być wyposażony w oprogramowanie do emisji wydruków w języku polskim oparte na technologii internetowej umożliwiające: uzyskanie zwrotnej informacji o statusie drukarki, kolejce zadań, definiowanie zestawów drukowania -Wbudowany w panel operatora port USB umożliwiający bezpośredni wydruk z pamięci USB prac formatu A1,A0, lub o szerokości 914mm. -Monitorowanie poziomu atramentów ze wskazaniem w procentach, sygnalizacja wyczerpania się atramentów oraz możliwość wymiany pojemników z atramentem podczas drukowania bez konieczności zatrzymywania urządzenia. -Wbudowany w urządzenie kontroler wewnętrzny o minimalnych parametrach: 1 GB pamięci operacyjnej, 160 GB dysk twardy. Kopiowanie -Bazowe funkcje kopiowania (wybór rolki, zmiana skali, zmiana ekspozycji, szablony kopiowania, przesunięcie, wyrównanie, odbicie lustrzane, kopiowanie fragmentu oryginału, ilość kopii) muszą być wybierane z polskojęzycznego, wbudowanego panelu operatorskiego. -Skalowanie przy kopiowaniu: do formatu standardowego oraz skalowanie w zakresie 10%-1000% dokumentacji o szerokości max. 914mm. -Automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału i automatyczny wybór rolki z założonym podłożem o minimalnej szerokości pozwalającej na uzyskanie całego obrazu. Skanowanie -Typ skanera: Contact Image Sensor (CIS) -Rozdzielczość fizyczna skanera 600 x 600 dpi -Szerokość skanowanego obrazu min 910 mm -Skanowanie do dowolnej, zdefiniowanej przez użytkowania lokalizacji w sieci -Skanowanie do pamięci USB na wbudowany w panel operatora port USB -Formaty danych: TIFF, PDF, JPEG, wielostronicowe pliki TIFF& PDF -Możliwość definiowania szablonów skanowania wybieranych z panelu operatorskiego -Automatyczne rozpoznawania szerokości oryginału podczas skanowania. -Wydajność systemu: - czarno-biały rysunek formatu A0 w ciągu maksymalnie 45 sekund - kolorowy rysunek formatu A0 w ciągu maksymalnie 65 sekund. Pozostałe warunki opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00 - Skanery 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali minimum 3 dostawy o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły odbioru).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy 2) Dokument potwierdzający wpłatę wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.