eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przebudowa skrzyżowania ulic szujskiego - Szkotnik w zakresie wykonania prawoskretu z ul. Szujskiego w ul. Szkotnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Tarnów: Przebudowa skrzyżowania ulic szujskiego - Szkotnik w zakresie wykonania prawoskretu z ul. Szujskiego w ul. Szkotnik
Numer ogłoszenia: 337169 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313879 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. (014) 6214303, 6219105, faks (014) 6219105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulic szujskiego - Szkotnik w zakresie wykonania prawoskretu z ul. Szujskiego w ul. Szkotnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dotyczą realizacji zadania pn. Przebudowa skrzyżowania ulic Szujskiego-Szkotnik w zakresie wykonania prawoskrętu z ul. Szujskiego w ul. Szkotnik. Zakres zamówienia dla zadania jak wyżej, związany z budową porawoskrętu, polegać będzie na: -wykonaniu rozbiórki istniejącego chodnika, -budowie pasa jezdnego prawoskrętu o nawierzchni bitumicznej typu SMA, -budowie jednostronnego chodnika szer. 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm -wykonaniu odcinka sieci elektrycznej pomiędzy złączami nr ZK - 2102 a nr ZK - 850, zabezpieczeniu kabla teletechnicznego wraz z likwidacją studzienki teletechnicznej , -przełożeniu instalacji sygnalizacji świetlnej wraz z zasilaniem. -wykonaniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -wykonaniu stałej organizacji ruchu poziomej i pionowej, -tyczeniu oraz inwentaryzacji geodezyjna powykonawcza, -odtworzeniu po robotach poboczy drogowych. 4.Materiał z rozbiórki nadający się do powtórnego wykorzystania Wykonawca przewiezie i przekaże do Działu Wykonawstwa TZDM ul. Kąpielowa 6, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu, łącznie z robotami towarzyszącymi, musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla tego typu robót w istniejących warunkach terenowych. 6.Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie rysunkami technicznymi wykonanymi przez pracowników Inwestora w zakresie branży drogowej i sygnalizacji świetlnej oraz z projektem budowlanym opracowanym przez Pana Bogusława Soprycha w zakresie sieci energetycznej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - które określają zakres i sposób wykonania robót. 7.Załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) są: rysunki techniczne w zakresie branży drogowej, elektrycznej, sygnalizacji świetlnej oraz projekt czasowej organizacji ruchu na czas robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót . 8.Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 9.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej należy wliczyć w cenę oferty. 10.Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż. 11.Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 12.Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać i później zatwierdzić u inwestora, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy/com do wykonania. Pozostałe roboty Wykonawca realizuje własnymi siłami. 13.Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy (ców) ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 14.Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanego od Zamawiającego przedmiaru z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 15.Wykonawca ze szczególną starannością właściwie zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. 16.Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 18.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość dojazdu do posesji w trakcie realizacji zadania i po zakończeniu. 19.Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy. 20.Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy. 21.Wykonawca zobowiązany jest naprawić ewentualne uszkodzenia ogrodzeń sąsiadujących z placem budowy. 22.Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane od daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót budowlanych). 23.Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEKODRÓG Leopold Pochmara Spółka Jawna, ul. Odległa 7/28, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 668723,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 685693,96

  • Oferta z najniższą ceną: 685693,96 / Oferta z najwyższą ceną: 685693,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.