eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Zadanie nr 1PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W 2009 ROKU W SPECJALNOŚCIROBOTY BUDOWLANE Zadanie nr 2PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ROKU 2009 W SPECJALNOŚCI ROBOTY DROGOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Świdnica: Zadanie nr 1: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W 2009 ROKU W SPECJALNOŚCI: ROBOTY BUDOWLANE Zadanie nr 2: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ROKU 2009 W SPECJALNOŚCI : ROBOTY DROGOWE
Numer ogłoszenia: 337133 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica , ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067 w. 24, faks 074 8521226w.400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W 2009 ROKU W SPECJALNOŚCI: ROBOTY BUDOWLANE Zadanie nr 2: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ROKU 2009 W SPECJALNOŚCI : ROBOTY DROGOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach powierzonych obowiązków planowane są następujące zadania inwestycyjne zgodnie z planem budżetu na rok 2009 . Zadanie nr 1: Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcy do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności ogólnobudowlanej. W branży budowlanej: - remont świetlicy w Lutomii w ramach odnowy wsi, - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych, - budowa remizy OSP Grodziszcze, - budowa hali sportowej w Witoszowie, - rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bystrzycy Górnej, - roboty branży budowlanej wykonywane w budynkach komunalnych na terenie Gminy Świdnica, - montaż i remonty wiat przystankowych. Zadanie nr 2 : Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcy do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej. W branży drogowej: - przebudowa ulicy Akacjowej w Pszennie, - obudowa zniszczonego mostu w Lutomii, - modernizacja dróg gminnych. - remonty dróg gminnych, - budowa chodników. Wykonawcy winni posiadać odpowiednie doświadczenie w branży budowlanej i drogowej oraz odpowiednie uprawnienia. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru określa załącznik nr 1 do Umowy. W przypadku dokonania zmian budżetu Zamawiający może wprowadzić inne inwestycje nie określone powyżej ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 1 MUSZĄ SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia budowlane w branży budowlanej ) lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (Wykonawcy muszą wykazać, iż posiadają doświadczenie w nadzorowaniu: min.1 nadzór budowlany nad obiektem budowlanym o wartości min. 1 mln. zł ) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 niniejszej SIWZ WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 2 MUSZĄ SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia budowlane w branży drogowej) lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (Wykonawcy muszą wykazać, iż posiadają doświadczenie w nadzorowaniu: min.2 nadzory nad robotami w branży drogowej o wartości min.500 tyś. każdy ) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 niniejszej SIWZ ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 1 MUSZĄ DOŁĄCZYĆ DO OFERTY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca dostarczy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 2. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1. stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane w branży budowlanej dla zadania nr 1 . 2. Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (Wykonawcy muszą wykazać, iż posiadają doświadczenie w nadzorowaniu: min.1 nadzór budowlany nad obiektem budowlanym o wartości min. 1 mln. zł ). 3. Oprócz w/w dokumentów do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 2) parafowany projekt umowy (zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ) 3) parafowane oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ) 4) Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby,których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1: 4.1. ust.1 pkt. 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt.4.1. lit. a i c , powinny wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.4.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 2 MUSZĄ DOŁĄCZYĆ DO OFERTY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca dostarczy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 2. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1. stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane w branży drogowej dla zadania nr 2. 2. Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wykaz musi zawierać min.2 nadzory nad robotami w branży drogowej o wartości min.500 tyś. każdy dla zadania nr 2). 3. Oprócz w/w dokumentów do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 2) parafowany projekt umowy (zgodnie z załącznikiem nr 2b do SIWZ) 3) parafowane oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ) 4) Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby,których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1: 4.1. ust.1 pkt. 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt.4.1. lit. a i c , powinny wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.4.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swidnica.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świdnica, ul. B.Głowackiego 4, 58-100 Świdnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świdnica, ul. B.Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, parter punkt informacyjny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W 2009 ROKU W SPECJALNOŚCI: ROBOTY BUDOWLANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcy do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności ogólnobudowlanej. W branży budowlanej: - remont świetlicy w Lutmii w ramach odnowy wsi, - budowa podjazdu dla niepełnosprawnych, - budowa remizy OSP Grodziszcze, - budowa hali sportowej w Witoszowie, - rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bystrzycy Górnej, - roboty branży budowlanej wykonywane w budynkach komunalnych na terenie Gminy Świdnica, - montaż i remonty wiat przystankowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ROKU 2009 W SPECJALNOŚCI : ROBOTY DROGOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 : Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcy do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej. W branży drogowej: - przebudowa ulicy Akacjowej w Pszennie, - obudowa zniszczonego mostu w Lutomii, - modernizacja dróg gminnych. - remonty dróg gminnych, - budowa chodników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.