Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Zduńska Wola: Budowa ulicy Bolesława Prusa w Zduńskiej Woli
Numer ogłoszenia: 33704 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8243136, 8254660, fax 043 8232605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Bolesława Prusa w Zduńskiej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - budowa ulicy Bolesława Prusa o szerokości 5,0 m, na odcinku od ul.Tkackiej z nawrotką oraz z ciągiem pieszo-jezdnym do ul.Jasnej, o długości ok. 27 m. Powierzchnia jezdni 1170m2. Szerokość chodnika 1,5-2,9 m. Chodniki należy wykonać z szarej kostki wibroprasowanej grubości 6 cm, po zagęszczeniu dna koryta na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa. Powierzchnia chodników 522,50 m2. - budowa 10 zjazdów z posesji z posesji szerokości 3-4 m., z grafitowej kostki wibroprasowanej grubości 8 cm.o powierzchni 83,50m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustanawia wadium w wysokości 4.000,00 złotych. 2.Wadium mona wnieść w następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158 ze zmianami) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001 w Banku Spółdzielczy w Poddę-bicach do godziny 10:45. Za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4.W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta (budynek nr 4 pokój nr 411), natomiast kserokopię dołączyć do oferty. 5.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium zgodnie z art.46, jeżeli: upłynie termin związania ofertą, zostanie zawarta umowa i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, przetarg zostanie unieważniony a protesty ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczone zostaną oferty wykonawców, którzy: 1.Spełniają wymogi podmiotowe stawiane wykonawcom wynikające z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3.W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali przynajmniej jedną robotę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 4.udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonali zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Za podobny zakres uznaje się zamówienie dotyczące budowy nawierzchni drogowych (jezdnia, chodniki, zjazdy gospodarcze) z kostki betonowej wibroprasowanej, o wartości powyżej 250.000,00 zł. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceniane będzie przez Zamawiającego według formuły spełnia/nie spełnia. Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży stosowne dokumenty - wyszczególnione w poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania oferenta w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania oferenta nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4.oświadczenia wykonawcy lub zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.uprawnienia zawodowe w branży drogowej i przynależność do izby inżynierów budownictwa, 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 7.dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 8.kosztorys ofertowy, 9.dowód wniesienia wadium, 10. podpisany załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 98-220 Zduńska Wola ul.Złotnickiego 12 Wydział Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Zduńska Wola 98-220 Zduńska Wola ul.Złotnickiego 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w żłobku miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 7.
- Budowa placu zabaw na osiedlu 1000-lecia
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.