eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Usługa selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych na terenie gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Jaworzyna Śląska: Usługa selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych na terenie gminy
Numer ogłoszenia: 336951 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska , ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, faks 074 8588253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzyna.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych na terenie gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług polegających na: 1.Usługa selektywnej zbiórki segregowanych odpadów w zakresie opakowań typu PET makulatury i stłuczki szklanej z pojemników należących do Zamawiającego na terenie Gminy Jaworzyna Śląska . 1.1.Wykonawca będzie zobowiązany do cyklicznego opróźnienia 127szt. pojemników siatkowych na PET, 37szt.pojemników MGB 1100 na szkło, 37szt.pojemników na makulaturę MGB 1100 należących do Zamawiającego 1.2.Wykaz miejsc ustawienia pojemników i ilości należących Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do umowy. 1.3Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania do odzysku odpadów opakowaniowych zebranych selektywnie i wskazania Zamawiającemu odbiorcy tych odpadów. IV. Częstotliwość opróżniania. 1. Częstotliwość opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów: 1.1. Pojemniki typu PET Od dnia podpisania umowy do 30.06.2013. - po 2 razy w tygodniu -wg harmonogramu. 1.2 Pojemniki na stłuczkę szklaną: Od dnia podpisania umowy do 30.06.2013- 2 razy w miesiącu.(w drugim i czwartym tygodniu miesiąca)- wg. harmonogramu 1.3 Pojemniki na makulaturę: Od dnia podpisania umowy do 30.06.2013 1raz w miesiącu - wg. harmonogramu V. Inne wymogi dotyczące koszy oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów: 1. Kosze o których mowa w pkt. III, ppkt. 1 winny charakteryzować się odpowiednią trwałością i odpornością na wszelkie warunki zewnętrzne oraz akty wandalizmu. 2. Kosze przewrócone na skutek aktów wandalizmu powinny być niezwłocznie posadowione w pozycji pionowej. Zalegające w bezpośredniej bliskości kosza odpady komunalne winny być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę . Jeżeli w bezpośrednim sąsiedztwie pojemników do selektywnej zbiórki będą znajdowały się odpady plastikowe bądź stłuczki szklanej Wykonawca zobowiązany jest do ich uprzątnięcia . 3. Zamawiający wymaga, aby pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów na PET należące do Zamawiającego, były w 100% zaopatrzone w napis wykonany w sposób trwały, o treści cyt.: DBAJĄC O ŚRODOWISKO ZGNIEĆ BUTELKĘ PRZED WRZUCENIEM. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia harmonogramu opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów z podaniem dokładnych dat ( dzień , miesiąc) zgodnych z częstotliwością opróżniania wynikającą z pkt IV SIWZ - jako załącznik do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wpłata wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ , pkt I; 1.3. zezwolenia Burmistrza Jaworzyny Śląskiej na transport i odbiór odpadów komunalnych o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. nr 236 z 2005 roku. poz. 2008 z późniejszymi zmianami) 2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ , pkt II; 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3A;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ).- za spełniony uważa się warunek w przypadku wykazania minimum dwóch umów w przedmiocie tożsamym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3..3wykaz sprzętu którym wykonawca zamierza realizować zadanie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.4.polisę ubezpieczenia OC na minimum 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o zatrudnieniu pracownika

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. 3. W przypadku zmniejszenia ilości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów miesięczne wynagrodzenie za realizację zadania zostanie obniżone proporcjonalnie do zakresu ograniczonych prac. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze. 4.W przypadku zwiększenia ilości pojemników przez Zamawiającego Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie zwiększone proporcjonalnie do zakresu zwiększonych prac. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzyna.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolnosci 9 58-140 Jaworzyna ŚLąska pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 pok. nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.