eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Remont wraz z ulepszeniami funkcji wewnętrznej budynku garażowo-gospodarczego w osadzie Leśnictwa Kurowo na dz. ew. nr 260 w ob. ewidencyjnym Kurowo-Babia Góra Gm. Baruchowo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Włocławek: Remont wraz z ulepszeniami funkcji wewnętrznej budynku garażowo-gospodarczego w osadzie Leśnictwa Kurowo na dz. ew. nr 260 w ob. ewidencyjnym Kurowo-Babia Góra Gm. Baruchowo.
Numer ogłoszenia: 336926 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300652 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Włocławek, ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2349800 w. 17, faks 054 2349281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wraz z ulepszeniami funkcji wewnętrznej budynku garażowo-gospodarczego w osadzie Leśnictwa Kurowo na dz. ew. nr 260 w ob. ewidencyjnym Kurowo-Babia Góra Gm. Baruchowo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wraz z ulepszeniem funkcji wewnętrznej budynku gospodaczego położonego w Leśnictwie Kurowo na działce ewidencyjnej numer 260 położonej w obrębie ewidencyjnym Kurowo-Babia Góra, Gm. Baruchowo. Dane techniczne budunku: a. wysokość budynku - 7,16 m b. pow. zabudowy - 178,00 m2 c. kubatura budynku - 997.00 m2 d. długość budynku - 21,64 m e. szerokość budynku - 8,24 m f. budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej o ścianach murowanych z pustaków. 2. Zakres prac remontowych obejmuje: a. wymiana pokrycia dachowego z płyt eternitowych, wraz z łaceniem. Przedłużenie końcówki krokwi oraz zamontowanie nowe krokwie zewnętrzne na nowej konstrukcji wsporczej. Zastosować drewno C27 czterosronnie heblowane o przekroju dla krokwi 8/16 cm, elementów wsporczych 15/15 cm. b. wykonanie nowego pokrycia z blachy dachówkowej z rdzenia stalowego grubości 0,5 - 0,6 mm ze stali S280, cynkowanego ogniowo z powłoką Zn 275 g/m2, co daje około 20 mikronów grubości, powlekaną farbą minimum poliestrową w kolorze naturalnej dachówki, w systemie warstwy szczepnej oraz podkładowej i nawierzchniowej. Grubość powłoki malarskiej minimum 20 mikrometrów. Blachę należy montować do łat za pomocą poprzez wkręty z podkładami EPDM w ilości 6-9 szt/m2. Należy zamontować nowe obróki wraz z rynnami i spustami odpływowymi. Należy zastosować folię dachową półprzepuszczalną, łaty i kont łaty drewniane. W cześci zewnętrznej dachu należy wykonać drewnianą heblowaną podbitkę dachu. Wewnętrzne elementy drewniane - w tym isniejące - należy zaimpregnować środkiem np.: Fobosem 4M. Elementy zewnętrzne drewniane należy również zaimpregnować np. Sadolinem Ekstra. c. wykonanie tynków cementowo wapiennych kat. III ścian zewnętrznych fluatowaniem oraz dwukrotnym malowaniem ścian zewnętrznych. d. wykonanie zamurowania otworów z zastosowaniem bloczków gazobetonowych odmiany 600, grubości 24 cm, na zaprawie cementowo wapiennej m.5. Ściany obustronnie otynkować. Nad nowymi otworami zamontować prefabrykowane nadproża typu 2L19. e. wykonanie pod ścianą wewnetrzną między pomieszczeniami 2 i 5 nową ławę żelbetową o przekroju 40/40 cm. f. należy zamontować nowe wrota garażowe typu Hormann podnoszone, segmentowe, nieocieplane. g. zamontowanie nowych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych stalowych z dwoma zamkami. h. zamontowanie nowych wrót drewnianych do pomieszczenia przejazdowego. i. zamontowanie nowej stolarki okiennej z drewna klejonego, ze szklem zespolonym u1,0 W/m2K. Podokienniki zewnętrzne z blachy powlekanej. j. utylizacji odpadów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym materiałów niebezpiecznych zawierających azbest i dostarczenia kart odpadu Inwestorowi najpóźniej w dniu odbioru. Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca zał. nr 8 do SIWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 4560000-7 Roboty w zakresie wykonania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty 45443000-4 Roboty elewacyjne 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1 Roboty budowlane należy wykonać: - zgodnie z dokumentacja projektową dostarczoną przez Zamawiającego - stanowiącą zał nr 8 d SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami oraz kosztorysem ofertowym i zawartą umową, której wzór stanowi zał. Nr 7 do SIWZ. - zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w specyfikacji technicznej zał. Nr 8 do SIWZ - zgodnie z przepisami: Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) Zarządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 15 grudnia 1994 r. w sprawie dziennika budowy oraz tablicy informacyjnej (M .P. Nr 2 z 1995 r., poz. 29). - zgodnie z przepisami wykonawczymi rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów(Dz.U. z 2005r. Nr 216 poz 1824) i rozporządzenia Ministra Gospodarki,Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U.z 2004r. Nr 71 poz.649,ze zm. Dz.U. z 2010r. Nr 162 poz. 1089) 5.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5.3 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.4 Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesięcy na wykonane roboty i użyte materiały oraz urządzenia, liczony od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia podpisania bezusterkowego protokółu końcowego odbioru robót. 5.5 Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 5.6 Materiały użyte do wykonania zadania musza posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską norma lub aprobatą techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 5.7 Podczas realizacji robót Wykonawca udostępni na żądanie Zamawiającego wgląd w materiały, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.8 Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. Uwaga: Podane w dokumentacji projektowej oraz SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. 6. Termin wykonania zamówienia 60 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 1.12.2012r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.60.00.00 - 45.60.00.00 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlowo-Usługowy Krzysztof Sadzikowski, ul. Wschodnia 2a, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83515,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79282,38

  • Oferta z najniższą ceną: 79282,38 / Oferta z najwyższą ceną: 139490,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.