eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługa sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Opole: Usługa sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu
Numer ogłoszenia: 336916 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Opolu, ul. Damrota 2b, 45-950 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4012400, faks 077 4012409.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opróżnianie koszy na śmieci oraz wynoszenie wszystkich odpadów i śmieci do miejsc na ten cel przeznaczonych, 2. Wynoszenie posegregowanych odpadów komunalnych do odpowiednich pojemników, 3. Opróżnianie niszczarek, 4. Zamiatanie i odkurzanie oraz konserwację posadzek i listew przypodłogowych, 5. Czyszczenie okładzin kamiennych na ścianach, 6. Odkurzanie, ścieranie kurzu i czyszczenie mebli, np. biurek, stołów, szaf, krzeseł, itd., 7. Sprzątanie schodów wewnętrznych budynku (klatki schodowe) oraz odkurzanie i mycie poręczy, 8. Czyszczenie luster, grzejników, parapetów, dostępnych lamp, obrazów, gzymsów, krat wewnątrz budynku, 9. Mycie schodów klatek schodowych, 10. Czyszczenie i dezynfekowanie pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, 11. Czyszczenie pomieszczeń socjalnych - kuchennych (czyszczenie zlewów, szafek kuchennych, lodówek, mycie i odkurzanie podłóg), 12. Odkurzanie i mycie drzwi frontowych i drzwi wejścia zapasowego do budynku biurowego, 13. Mycie i polerowanie powierzchni szklanych m.in. ścian działowych o konstrukcji metalowo-szklanych oraz boksów kasowych, 14. Czyszczenie gniazd wtykowych i wyłączników światła, 15. Czyszczenie, konserwacja i polerowanie ścian ze stali nierdzewnej kabiny windy, 16. Czyszczenie elementów wykonanych z blachy, 17. Czyszczenie i odkurzanie wykładzin tekstylnych, usuwanie plam z tych wykładzin, 18. Czyszczenie wpustów pod mat i czyszczenie mat znajdujących się przed wejściem głównym do obiektu NBP oraz w wiatrołapie. 19. Pranie mat czyszczących 20. Mycie koszy na śmieci, 21. Mycie drzwi drewnianych, drzwi metalowych pełnych i przeszklonych, i wewnętrznych parapetów okiennych, 22. Polerowanie posadzek i listew przypodłogowych z granitu lub granitogresu oraz filarów i ścian posiadających okładzinę z marmuru, 23. Odkurzanie dostępnych lamp oświetleniowych (kinkiety), 24. Czyszczenie i polerowanie elementów konstrukcyjnych wykonanych z mosiądzu (kołowroty, osłona filarów, poręcze i uchwyty w drzwiach, barierki porządkowe), 25. Wykonywanie w zastępstwie prac w rejonie powierzonym pracownikowi Zamawiającego w przypadku jego nieobecności. Przedmiot zamówienia nie obejmuje czyszczenia sprzętu komputerowego, kserokopiarek, faksów oraz aparatów telefonicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Śleżna 118, 53-111 Wrocłąw, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 189000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 621720,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi powszecjnie dostępne o ustalonych standartach jakościowych , a wartosc zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8. art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.