To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-09
Warszawa: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądów Rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OG/25/15
Numer ogłoszenia: 336912 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279652 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądów Rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OG/25/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 37 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą jednego zestawu materiałów eksploatacyjnych do każdego urządzenia, a także przeprowadzenie szkolenia z obsługi dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądów Rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie. 2) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia wszystkich urządzeń oraz przeszkolenia pracowników są budynki sądów z okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie, znajdujące się na terenie Warszawy, Piaseczna i Pruszkowa. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, a w przypadku kiedy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8) W ramach przedmiotu zamówienia zamawiający, w zależności od potrzeb, przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Zakres opcji obejmuje dostawę 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Termin, w ciągu którego zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym oświadczeniem - zamówieniem. Brak stosownego oświadczenia - zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projekcie umowy. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawca zobowiązany jest do stosowania takiej samej ceny jednostkowej, jak wskazana w ofercie Wykonawcy. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego. Wykonawcy powinni złożyć oferty obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia (zamówienie gwarantowane i opcjonalne). Niedopełnienie tego wymogu skutkuje odrzuceniem oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RICOH POLSKA Sp. z o.o. Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18A, 02-092 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 520000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 610178,40
Oferta z najniższą ceną: 515616,00 / Oferta z najwyższą ceną: 713360,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dzierżąwa kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.