Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Olsztyn: Modernizacja sali w Katedrze Diagnostyki i Patofizjologii Roślin Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego
Numer ogłoszenia: 336854 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali w Katedrze Diagnostyki i Patofizjologii Roślin Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja sali w Katedrze Diagnostyki i Patofizjologii Roślin Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2500.00 /dwa tysiące pięćset złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówie-nia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) za-mówienia o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 PLN bez podatku VAT każde, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne a na materiały i urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną producenta, osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wyko-nywaniu zamówienia muszą posiadać kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż dysponuje osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - Kierownik budowy (wymagane kwalifikacje: upraw-nienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego),instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (wymagane kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (wymagane kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w spe-cjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycz-nych bez ograniczeń, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego), Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. Wykonawca posiada na rachunku bankowym kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł zapewniającą realizację zamówienia, ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaz robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale IV ust. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wy-konane należycie, z podaniem jego wartości, daty oraz odbiorcy, wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wo-dociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń potwierdzając również, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 ze zmianami), w szczególności: kopie uprawnień budowlanych, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. Wykonawca przedstawi także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu za-mówienia Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają-cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubez-pieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dowód wpłacenia/ wniesienia wadium, kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową; kalkulacja ceny sporządzona w oparciu o przedmiar robót (również w wersji elektronicznej - na nośniku CD) - w wersji pełnej sporządzony w programie, który możliwy będzie do otwarcia za pomocą programu kosztorysowego NORMA lub ZUZIA), polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości na wartość co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posia-da rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł lub zostanie mu udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł zapewniającą realizację zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
Dział Zamówień Publicznych
10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok.308, 311.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE Dział Zamówień Publicznych 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok.308, 311.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa jednorazowa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i usuwaniu odpadów pochodzenia zwierzęcego z jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie(.....)
- Dostawa paneli fotowoltaicznych wraz z montażem na potrzeby RDW w Elblągu oraz OD w Pieniężnie, w podziale na 2 części
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- Dostawa laboratoryjnego miernika (pHmetr) z akcesoriami i roztworami do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-mazurskiego w Olsztynie.
- BO(2024) Remont chodnika przy ul. Marii Zientary - Malewskiej - od ul. Paderewskiego do ul. Moniuszki
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa I piętra budynku w Zdzieszowicach ul. Góry Św. Anny 21A z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - Spedycja
- PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 5 INSTYTUTU FIZYKI TECHNICZNEJ (TERMOMODERNIZACJA) WRAZ Z WYMIANĄ OKIEN W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- PRZEBUDOWA Z NADBUDOWĄ I ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZEDSZKOLA NA BUDYNEK ŻŁOBKA Z ROZBIÓRKĄ KOMINA
- Rozbudowa, nadbudowa i wyposażenie budynku Zespołu Szkół w Parchowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Remont pionów instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem toalet w budynkach L-27, L-28 i L-29
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.