eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › przebudowa pomieszczeń na potrzeby Sądu Rejonowego w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2006-06-27

POZYCJA 33678

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: przebudowa pomieszczeń na potrzeby Sądu Rejonowego w Malborku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Gdańsku, do kontaktów: inż. Małgorzata Załęska lub inż. Piotr Bogdański, ul. Nowe Ogrody 30/34, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 059 3213120; 3213121, fax 058 3213122, e-mail: inwestycje@gdansk.so.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.gdansk.so.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pomieszczeń na potrzeby Sądu Rejonowego w Malborku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Malbork, ul. 17 Marca 3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przebudowa pomieszczeń piwnicznych i parteru budynku przy ul. 17 Marca 3 na potrzeby Sądu Rejonowego w Malborku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opisy ewentualnie fotografie wykonanych prac. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia 31.11.2007r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: część I: 24 000 zł, część II: 30 000zł. Decyduje data wpływu na rachunek Zamawiajacego nr 21 1020 1811 0000 0202 0020 8355 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Udokumentują wykonanie jednej roboty, w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, w czynnych zabytkowych obiektach użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o wartości, co najmniej, w Części 1: 400 000 zł rocznie, w Części 2: 300 000 zł rocznie, wraz z załączonym opisem ewentualnie fotografiami wykonanych prac. 6. Posiadają minimum w Części 1: 3 szt pomp iniekcyjnych, 5 szt. osuszaczy mikrofalowych, 5 szt. grzałek iniekcyjnych, 7. Dysponują w Części 1 i 2; co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będącą członkiem branżowej izby, która przejmie obowiązki kierownika budowy (robót). 8. Dysponują w Części 1 i 2: co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat w systemie Remmers lub Schomburg. 9. Posiadają środki finansowe i zdolność kredytową na łączną kwotę, w Części 1; 400 000 zł; w Części 2: 300 000 zł. 10. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia na sumę nie niższą niż, w Części 1: 1 000 000 zł; w Części 2: 500 000 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega 2 opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych art.22 ust. 1 ustawy. 6. Potwierdzenia wniesienia wadium spełniającego wymagania niniejszej SIWZ 7. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z opisami ewentualnie fotografiami wykonanych prac oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, UWAGA: W rubrykach załącznika należy zamieścić aktualne dane umożliwiające potwierdzenie podanych informacji. 8. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 9.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności. 10. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11. Certyfikatu uprawnień do wykonywania robót w systemie Remmers lub Schomburg osoby przewidzianej do ich wykonania 12. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 13. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.so.gov.pl. Opłata: 500,00 PLN Warunki i sposób płatności: Specyfikacja będzie dostępna do dnia 13.07.2006r. Zamawiający przekaże odpłatnie Wykonawcy Specyfikację IstotnychWarunków Zamówienia (SIWZ) nie później niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie wraz z dowodem wpłaty za SIWZ wymaganej kwoty na rachunek Zamawiającego. Rachunek Zamawiającego: NBP OO Grańsk nr 88 1010 1140 0066 7922 3000 0000 tytułem "SIWZ - przebudowa SR Malbork" 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 60 dni 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.07.2006 godzina 10:30 Sąd Okręgowy w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 30/34 Gdańsk - pokój nr 108

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza możliwość rozpoczęcia i wykonania części robót w 2006 r. z płatnością w 2007r. Zamawiający dopuszcza w przypadku braków środków finansowych prawodo ograniczenia zakresu robót, przesunięcia terminu zakończenia robót oraz płatności na kolejny rok. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.