Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Olsztyn: Dostawy warzyw i owoców do działu żywienia WZLP w Olsztynie Nr sprawy: ZP-3321-13/08
Numer ogłoszenia: 336789 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie , Aleja Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6785353, 6785300, faks 089 6785300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw i owoców do działu żywienia WZLP w Olsztynie Nr sprawy: ZP-3321-13/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla działu żywienia Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z SIWZ. Szczegółowe zestawienie asortymentowo - ilościowe w załączniku nr 2 do SIWZ. CPV 03220000-9, 03212000-0, 15331000-7. Jakość przedmiotu zamówienia zgodna z obowiązującymi normami jakości. Minimalne wymagania dla wszystkich produktów, zgodnie z nimi produkty powinny być: - całe (w zależności od produktu); - zdrowe nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, które czynią je niezdatnymi do spożycia; - czyste, praktycznie wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (w zależności od produktu dopuszczalne są odchylenia dotyczące śladów ziemi); - praktycznie wolne od szkodników; - praktycznie wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki; - bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego; - bez obcych zapachów i/lub smaków; - dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe; - inne dodatkowe wymagania w zależności od produktu. Tolerancje do 10% produktów nie spełniających ustalonych wymagań co do wielkości. Dopuszcza się następujące nieznaczne wady, pod warunkiem, że wady te nie wpływają na ogólny wygląd produktu, jego jakość, oraz jakość przechowywania: - nieznaczne wady kształtu, - nieznaczne wady wybarwienia. Powinny one być wolne od oparzelin słonecznych, obić i wad spowodowanych np. gradem. Dostawy produktów realizowane będą zgodnie z wymogami systemu kontroli żywności HACCP. Z każdą dostawą Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wymaganych prawem dokumentów: Handlowy Dokument Identyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.0 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni na podstawie art. 24 cytowanej ustawy, nie mający zaległości podatkowych w uiszczaniu opłat i składek ZUS, oraz spełniający warunki określone w tej specyfikacji. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w dostarczonych, wymaganych dokumentach, których wykaz Zamawiający zamieszcza poniżej w pkt. VI, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia, przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający spełnienie powyższych warunków będzie oceniał na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. W razie wątpliwości zamawiający zażąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających treść złożonych oświadczeń. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą (nie uzupełnią na żądanie) dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniami. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Wypełnione i podpisane oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. Projekt umowy - zaakceptowany i parafowany wzór umowy, której wzór stanowi dodatek do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, jeżeli ich udział w realizacji zamówienia przewiduje Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia winien złożyć stosowne oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Zaświadczenie ze stacji sanitarno - epidemiologicznej, o spełnieniu warunków koniecznych do transportu warzyw i owoców W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Oświadczenie, iż oferowane towary posiadają atesty zgodne z wymogami HACCP. Do każdej dostawy obowiązek dołączenia Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 5.00
- 2 - opust od maksymalnych cen giełdowych - 95.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzlp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, 10-228 Olsztyn, Al.Wojska Polskiego 35, drogą pocztową, osobiście, lub pobrać ze strony www.wzlp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, 10-228 Olsztyn, Al.Wojska Polskiego 35 - sekretariat, pok.39.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie na 2026 r.
- Sukcesywne dostawy środków spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie na 2026 r.
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup żywności dla potrzeb Bursy Szkolnej w Sandomierzu na 2026 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





