eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liniewo › "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Liniewo"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-04

Ogłoszenie nr 336596 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.

Liniewo: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Liniewo"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305664-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo, krajowy numer identyfikacyjny 19167519000000, ul. ul. Dworcowa  3, 83420   Liniewo, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 878 520, faks 586 878 522, e-mail komunalny@liniewo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.liniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Liniewo"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPGK/10/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Liniewo" w sposób zapewniający osiągniecie przez Gminę Liniewo odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania Odpady będą odbierane z: - położnych na terenie Gminy Liniewo nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, - położonych na terenie Gminy Liniewo nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, -położonych na terenie Gminy Liniewo domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno- wypoczynkowe, - punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych planowanego do wykonania w roku 2016-lokalizacja działka 282/4 w msc Orle. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Liniewo oraz wyposażenie w worki ( Dopuszcza się zamiennie zastosowanie pojemnika/pojemników) do odbioru frakcji segregowanych tj. szkła, papieru oraz łącznie tworzyw sztucznych i metali. Na terenie Gminy Liniewo zameldowanych na pobyt stały i czasowy jest 4716 mieszkańców ( dane na dzień 18-07-2016), przy czym szacuje się, że przebywa ok. 4350 osób. Wielkość ta jest szacunkowa i będzie na bieżąco aktualizowana na podstawie składanych deklaracji lub korekt deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami, w której to właściciele nieruchomości określą liczbę osób zamieszkałych. Liczba nieruchomości zamieszkałych około 1100, w tym budynków jednorodzinnych około 940 oraz lokali w budynkach wielorodzinnych (Orle, Głodowo) wynosi: ok. 160, Liczba nieruchomości niezamieszkałych wynosi: ok 50. Liczba nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywanych jedynie przez część roku wynosi ok 210. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady komunalne w całym okresie obowiązywania umowy, t.j. od 01 stycznia 2017 do 30 marca 2018 roku. W latach 2014-2015 z terenu Gminy Liniewo odebrano następujące odpady: Kod odpadu ILOŚĆ ODPADÓW ŁĄCZNIE ZEBRANYCH W LATACH 2014-2015 15 01 06 322,05 16 01 03 7,27 17 01 07 2,76 17 09 04 1,64 20 01 23 0,6 20 01 26 0,12 20 01 28 0,04 20 01 35* 3,51 20 01 36 3,16 20 02 01 73,94 20 03 01 1879,46 20 03 07 19,42 Częstotliwość odbierania odpadów. Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z częstotliwością nie mniejszą niż: o odpady zmieszane (niesegregowane) odbierane są: nie rzadziej niż co 2 tygodnie w okresie letnim, w okresie zimowym co 4 tygodnie, przy czym w okresie letni i zimowy jest określony w uchwale Nr XVI/110/2016 Rady Gminy Liniewo z dnia 31 maja 2016 roku w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Liniewo. o odpady selektywnie zebrane: makulatura, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe odbierane są nie rzadziej niż co 4 tygodnie, natomiast szkło nie rzadziej niż raz na kwartał, o popioły odbierane są nie rzadziej niż raz na 4 tygodnie w okresie zimowym, o odpady ulegające biodegradacji odbierane są: w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, Z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywanych jedynie przez część roku i zabudowie wielorodzinnej: o odpady zmieszane (niesegregowane) odbierane są: nie rzadziej niż co tydzień w okresie letnim, w okresie zimowym co 4 tygodnie lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego o odpady selektywnie zebrane: makulatura, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe odbierane są nie rzadziej niż co 2 tygodnie, natomiast szkło nie rzadziej niż raz na miesiąc lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego tygodnie lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, o popioły odbierane są nie rzadziej niż raz na 4 tygodnie w okresie zimowym tygodnie lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, o odpady ulegające biodegradacji odbierane są: w okresie letnim nie rzadziej niż raz na tydzień lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, W zabudowie wielorodzinnej i letniskowej Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne dodatkowo na każde zgłoszenie Zamawiającego w przypadku zapełnienia pojemników dostarczonych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wstawienie dodatkowych pojemników przez Wykonawcę w celu eliminacji sytuacji, w której dojdzie do przepełnienia pojemników. Z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: o odpady odbierane będą w zależności od potrzeb na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje: a) odbieranie przez Wykonawcę wszystkich zgromadzonych odpadów zmieszanych komunalnych oraz odpadów selektywnie zebranych w pojemnikach i workach na odpady z miejsca ich ustawienia na terenie nieruchomości lub innego miejsca wskazanego w deklaracji zgodnie z art. 6n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250) przez właściciela nieruchomości, b) odbieranie przez Wykonawcę odpadów wystawionych, np. w workach (tzw. "nadwyżki") pozostawione obok pojemników, przy czym nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Dotyczy zabudowy zamieszkałej i nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywanych jedynie przez część roku. c) uprzątnięcie przez Wykonawcę odpadów komunalnych, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, a także odpadów wywianych lub wyrzuconych przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu), d) dokonywanie mycia pojemników co najmniej dwa razy w roku w szczególności na początku okresu letniego i zimowego, e) odstawianie przez Wykonawcę, po opróżnieniu, pojemników na odpady w miejscu ich ustawienia, f) sprawdzanie każdorazowo przez Wykonawcę zawartości pojemników na surowce tj papier, szkło i tworzywa sztuczne łącznie zbierane z metalami. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że w pojemniku znajdują się odpady, które właściciel nieruchomości zobowiązał się w deklaracji opisanej w art. 6n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250) selektywnie zbierać Wykonawca zobowiązany jest udokumentować ten fakt oraz niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego, g) niezwłoczne informowanie przez Wykonawcę Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach: - umieszczania w pojemnikach na odpady zbierane selektywnie tj. papier, szkło i tworzywa sztuczne łącznie zbieranymi z metalami odpadów zmieszanych, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów z remontów i budowlanych, leków i chemikaliów, zużytego sprzętu elektronicznego, baterii i akumulatorów, zużytych opon oraz w okresie letnim odpadów zielonych i ulegających biodegradacji, - umieszczania w pojemnikach przeznaczonych do zbierania odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie, odpadów pochodzących z działalności gospodarczej, w tym odpadów medycznych i opakowaniowych, - niemożności odebrania z nieruchomości odpadów komunalnych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, h) niezwłoczne informowanie przez Wykonawcę Zamawiającego o innych nieprawidłowościach niż opisane w pkt f) - g) niniejszego ustępu związanych z postępowaniem z odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, np. brakiem wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady ( np. w związku z kradzieżą, zniszczeniem itp.) lub brakiem przygotowania pojemników do odbioru, i) przekazywanie przez Wykonawcę odebranych odpadów komunalnych zmieszanych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz zagospodarowania w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. i) sporządzanie przez Wykonawcę miesięcznych raportów w formie papierowej i elektronicznej zawierających dla odpadów komunalnych informację o: - ilości (masie) odebranych odpadów komunalnych, - miejscu zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych, - ilości (masie) i rodzaju odpadów wysegregowanych w instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów oraz sposobie ich zagospodarowania, - ilości (masie) i rodzaju odpadów skierowanych do składowania, w tym również informację o ilości (masie) odpadów powstałych po mechaniczno-biologicznym przetworzeniu zmieszanych odpadów, - ilości ( masie) i rodzaju odpadów przeznaczonych do recyklingu lub innego rodzaju zagospodarowania. j) zapewnianie przez Wykonawcę dostawy worków foliowych do odbioru odpadów selektywnych ( papier, szkło, tworzywa sztuczne z łącznie zbieranymi metalami) w gospodarstwach indywidualnych i na nieruchomościach niezamieszkałych. Worki należy dostarczyć w kolorze i opisie zgodnym z obowiązującym w uchwale Nr XVI/110/2016 Rady Gminy Liniewo z dnia 31 maja 2016 roku kolorystyce. Pojemność worków i ilość dopasować do potrzeb indywidualnych właścicieli nieruchomości. k) odbieranie i transportowanie przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie w taki sposób, aby nie dopuścić do zmieszania tych odpadów. Odpady należy odbierać w terminach określonych w harmonogramie. W przypadku szczególnych utrudnień wynikających z warunków atmosferycznych (ulewy, zawieje i zamiecie śnieżne, itp.) w terenach o trudnym dostępie (wybudowania) dopuszcza się zmianę harmonogramu i odbieranie odpadów w dniach następnych, lecz nie później niż w ciągu 1 tygodnia od dnia ujętego w harmonogramie. O zmianie należy natychmiast powiadomić Zamawiającego. Ewentualne zmiany harmonogramu należy uzgodnić z Zamawiającym. W zabudowie rozproszonej (wybudowania) w szczególności w rejonach, w których drogi są nieutwardzone (gruntowe) należy stosować pojazdy o mniejszej ładowności i masie własnej, tak by nie dochodziło do uszkadzania dróg; regulacja ta ma także zastosowanie w okresie zimowym. Odbiór i transport odpadów należy przeprowadzać specjalistycznym sprzętem różnym dla poszczególnych frakcji odpadów w sposób zapobiegający ich zmieszaniu, rozsypaniu, wywianiu, wylaniu itp. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w terminach ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 22.00. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnić : a) osiągnięcie w okresach od 1.01.2017 r. do 31.12.2017 r. oraz od 1.01.2018 r. do 31.07.2018 r. (w przypadku krótszego okresu trwania umowy do czasu jej realizacji), w odniesieniu do masy odebranych przez Wykonawcę w poszczególnych okresach z terenu gminy Liniewo odpadów komunalnych, poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku papieru, metalu, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne materiałów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645). Osiągnięcie poziomów odzysku wylicza się dla każdego okresu oddzielnie, b) osiągnięcie w okresach od 10.01.2017 r. do 31.12.2017 r. oraz od 1.01.2018 r. do 31.07.2018 r. ( w przypadku krótszego okresu trwania umowy do czasu jej realizacji), w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych, poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676). Osiągnięcie poziomów ograniczenia masy odpadów wylicza się dla każdego okresu oddzielnie. http://www.liniewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=124 link do strony na której umieszczono uchwały Rady Gminy Liniewo: -w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Liniewo, -w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - kierowcy pojazdów o masie powyżej 3,5 t

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90512000-9, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT613567.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SUEZ PÓŁNOC Sp. z o.o.,  ,  Trakt Św. Wojciecha 43/45,  80-044,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 790400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 790400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 827997.65
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.