eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wyposażenie teleinformatyczne Obiektu w Warszawie przy ul. Ludnej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Warszawa: Wyposażenie teleinformatyczne Obiektu w Warszawie przy ul. Ludnej 2
Numer ogłoszenia: 336454 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie teleinformatyczne Obiektu w Warszawie przy ul. Ludnej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - Wyposażenie teleinformatyczne Obiektu Ludna 2 - dzieli się na dwie części, z których każda obejmuje swym zakresem: Część I - Rozbudowa infrastruktury sieci LAN/WAN Część II - Rozbudowa systemu usług głosowych na bazie posiadanej centrali telefonicznej Siemens HiPath 4000.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3, 32.42.00.00-3, 31.15.40.00-0, 50.31.23.00-8, 50.33.41.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 38.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnianiania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Dla Części I zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością: co najmniej jedno zamówienie, polegające na świadczeniu usług w zakresie dostawy i serwisu urządzeń infrastruktury LAN/WAN, o wartości zamówienia minimum 300.000,00 zł brutto b) Dla Części II zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością: co najmniej jedno zamówienie, polegające na świadczeniu usług w zakresie dostawy i serwisu urządzeń telefonicznych o wartości zamówienia minimum 150.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnianiania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Dla Części I zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu I Części zamówienia, z których: - co najmniej 1 osoba będzie posiadała certyfikat Cisco Certified Network Professional (CCNP) bądź certyfikat równoważny wystawiony przez firmę CISCO (certyfikat z poziomu Professional) - dotyczy Wykonawców, którzy zamierzają zaoferować sprzęt producenta CISCO lub - co najmniej 1 osoba będzie posiadała stopień certyfikacji dla inżyniera sieciowego na poziomie Professional, wystawiony przez producenta sprzętu, którego sprzęt Wykonawca zamierza zaoferować w niniejszym przetargu lub równoważny (potwierdzający umiejętność zaawansowanej konfiguracji urządzeń sieciowych)- dotyczy Wykonawców, którzy zamierzają zaoferować sprzęt innego producenta niż CISCO b) Dla Części II zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu II Części zamówienia, z których: - co najmniej 1 osoba będzie posiadała certyfikat SOCP serwis OSCC - co najmniej 2 osoby będą posiadały certyfikaty SOCP serwis HiPath 4000 - co najmniej 1 osoba będzie posiadała certyfikat ASC Certified Engineer for Siemens voip solutions UWAGA: Jedna osoba może posiadać więcej niż jeden certyfikat. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby uczestniczące w realizacji zamówienia biegle posługiwały się językiem polskim.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnianiania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Sytuacje, w których Zamawiający dopuścił dokonanie zmian w umowie zostały okreslony w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa Kancelaria Ogólna dla: Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa infrastruktury sieci LAN/WAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy I Części zamówienia obejmuje: 1) Zakup urządzeń teleinformatycznych, wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 do Umowy. 2) Termin dostawy urządzeń wynosi do 6 tygodni od dnia podpisania Umowy, 3) Wykonanie następujących usług: a) dostawa Produktów wraz z wbudowanym przynależnym oprogramowaniem do Miejsca Instalacji; specyfikację Produktów zawiera Załącznik nr 1 do Umowy, b) usługi uruchomienia dostarczonych Produktów wraz z testami poprawności działania wyspecyfikowanymi w Załączniku nr 2, c) zapewnienie standardowej gwarancji przez okres 12 miesięcy na zasadach określonych w Załączniku nr 5. 4) Świadczenie Serwisu przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania Umowy na zasadach określonych w Umowie; warunki świadczenia Serwisu wraz z wykazem Sprzętu objętego Serwisem określa Załącznik nr 5 do Umowy. Dla Sprzętu, o którym mowa w pkt 1 powyżej, Serwis jest świadczony od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 31.15.40.00-0, 50.31.23.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 38.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa systemu usług głosowych na bazie posiadanej centrali telefonicznej Siemens HiPath 4000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy II Części zamówienia obejmuje: 1) Zakup urządzeń do rozbudowy systemu usług głosowych na bazie posiadanej centrali telefonicznej Siemens HiPath 4000, wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 do Umowy. 2) Wykonanie następujących usług: a) dostawa Produktów wraz z przynależnym oprogramowaniem do Miejsca Instalacji; specyfikację Produktów zawiera Załącznik nr 1 do Umowy, b) usługi uruchomienia dostarczonych Produktów wraz z testami poprawności działania wyspecyfikowanymi w Załączniku nr 2, 3) Świadczenie Serwisu przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania Umowy na zasadach określonych w Umowie; warunki świadczenia Serwisu wraz z wykazem Sprzętu objętego Serwisem określa Załącznik nr 5 do Umowy. Dla Sprzętu, o którym mowa w pkt 2.1) powyżej, Serwis jest świadczony od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. 3. Szczegółowa specyfikacja Produktów będących przedmiotem Umowy oraz charakterystyka Usług związanych z dostawą Produktów znajduje się w Załączniku nr 2 do Umowy. 4. Termin obowiązywania umowy wynosi 36 miesięcy od daty jej podpisania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3, 31.15.40.00-0, 50.33.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 38.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.