eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług sportowych dla pracownikow SKM Sp. z o.o., osob towarzyszących i dzieci

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Warszawa: Świadczenie usług sportowych dla pracownikow SKM Sp. z o.o., osob towarzyszących i dzieci
Numer ogłoszenia: 33636 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 524414 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 125/127, 02-017 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 699 72 35, faks 22 699 72 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sportowych dla pracownikow SKM Sp. z o.o., osob towarzyszących i dzieci.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart/karnetów abonamentowych dla pracowników SKM Sp. z o.o., osób towarzyszących i dzieci. 2. Szacowana liczba osób, które zgłosiły chęć uczestnictwa w programie sportowo-rekreacyjnym wynosi: 116, w tym 103 pracowników Zamawiającego, 6 osób towarzyszących, 7 dzieci do lat 15. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zmiany zgłoszonej liczby osób korzystających z usług zajęć sportowo-rekreacyjnych w cyklach miesięcznych. Podana liczba osób może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i jest tylko liczbą szacunkową niezbędną do skalkulowania oferty Wykonawcy. Na chwilę obecną Zamawiający zatrudnia 331 pracowników. 3. Zamawiający będzie składać zamówienia poprzez platformę internetową. 4. Zamawiający wymaga, żeby pracownicy mieli pełny dostęp do świadczonych usług, obejmujących realizację co najmniej następujących form aktywności: aerobic, aqua aerobic, fitness, aeroboxing, basen, danceaerobic, indor cycling, gimnastyka, grota solna, lodowisko, łaźnia, nauka sztuki walki, nauka tańca, pilates, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, klub aktywnej mamy, nordic walking, joga, tmt, jacuzzi, squash, spinning, zumba itp. 5. W ramach abonamentu miesięcznego Użytkownicy powinni mieć możliwość korzystania z różnorodnych usług sportowych i rekreacyjnych 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia obiektu sportowego. 6. Obiekty należące do jednej firmy, świadczące usługi o takim samym charakterze, ale różnych lokalizacjach, traktowane są jako 1 obiekt. 7. Każdy karnet powinien upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług w co najmniej 100 obiektach zlokalizowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 8. Czas jednorazowego korzystania z usług dostępnych w ramach karnetu (jedno wejście)nie może być krótszy niż 1 h. 9. Koszt karty dla pracowników będzie pokrywany ze środków prywatnych pracowników oraz dofinansowywany ze środków pochodzących z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. 10. Koszt karty dla osób towarzyszących i dzieci będzie finansowany w całości przez pracowników. 11. Jedyną dopuszczalną formą weryfikacji karty imiennej jest okazanie dokumentu tożsamości (np. dowód osobisty). 12. Nie dopuszcza się innej formy weryfikacji kart. Zamawiający nie wyraża zgody na rejestrację wejścia do obiektów poprzez korzystanie z bezpłatnej infolinii , przy użyciu telefonu komórkowego lub podobnej formy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Benefit Systems SA, ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 269183,35

  • Oferta z najniższą ceną: 269183,35 / Oferta z najwyższą ceną: 269183,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.