To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336363 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Starachowice: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programunie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310378
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313486
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczyInformacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, krajowy numer identyfikacyjny
291009892, ul.
ul. Radomska
45,
27-200
Starachowice, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
+48412738275, faks
+48412738275, e-mail
zamowienia@starachowice.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.starachowice.eu/
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.56.2016.SD
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.500.000 zł (cztery miliony pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Sposób zaciągnięcia kredytu: Wykonawca przekaże na rachunek podstawowy budżetu Gminy Starachowice kwotę kredytu w wysokości 4.500.000 zł (cztery miliony pięćset tysięcy złotych). b) Okres spłaty kredytu i odsetek: Kredyt zostanie udostępniony w 2016 roku od dnia 01.12.2016 r. Spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi w latach 2018-2025. Spłata kapitału odbywać się będzie w 32 kwartalnych ratach w ostatnim dniu roboczym danego kwartału: 2018 rok - 4 raty po 25.000 zł, 2019 rok - 4 raty po 25.000 zł, 2020 rok - 4 raty po 200.000 zł, 2021 rok - 4 raty po 200.000 zł, 2022 rok - 4 raty po 200.000 zł, 2023 rok - 4 raty po 200.000 zł, 2024 rok - 4 raty po 200.000 zł, 2025 rok - 4 raty po 75.000 zł. Odsetki będą naliczane od uruchomionej i niespłaconej części kredytu. Dla ustalenia wysokości stopy oprocentowania kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M ustaloną na ostatni dzień roboczy poprzedniego miesiąca obrachunkowego. Odsetki naliczane będą w okresach 1 - miesięcznych, wg stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, a ich spłata będzie dokonywana kwartalnie do 10 dnia miesiąca następującego po upływie kwartału. Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Dla pierwszego miesiąca obrachunkowego oprocentowanie zostanie ustalone w oparciu o stopę procentową WIBOR 3M z dnia poprzedzającego dzień zawarcia umowy. c) Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Marża banku będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy. Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej uzależnionej od stawki WIBOR 3M przy zastosowaniu ewentualnego upustu udzielonego w ofercie lub powiększony o zaoferowaną w przetargu stałą marżę Banku. Dla ustalenia wysokości stopy oprocentowania kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M ustaloną na ostatni dzień roboczy poprzedniego okresu odsetkowego plus/minus marża banku minus ewentualne upusty. Spłata kapitału odbywać się będzie w 32 ratach kwartalnych po okresie karencji (spłata pierwszej raty nastąpi w dniu 31.03.2018 r.). W przypadku spłaty kredytu/rat kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu/rat kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów). Kredytodawca zobowiązuje się, że w przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości mniejszej od planowanej kwoty powyższa okoliczność nie będzie skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do Kredytobiorcy, a odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty. Uruchomienie kredytu nastąpi w całości lub części w okresie od dnia 01.12.2016 r. do dnia 30.12.2016 r. na pisemny wniosek Zamawiającego przesłany w formie skanu drogą elektroniczną na dwa dni robocze przed planowanym otrzymaniem środków z kredytu. Nie przewiduje się prowizji przygotowawczej. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. Zamawiający sporządzi własny projekt umowy kredytowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie roku budżetowego, w zależności od kondycji finansowej gminy. d) Zabezpieczenie spłaty kredytu. Zamawiający dokona zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową opatrzoną kontrasygnatą Skarbnika Miasta Starachowice. e) Inne informacje dla Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zadłużenia wymagalnego wobec ZUS, Urzędów Skarbowych, z tytułu kredytów i pożyczek. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie w umowie kredytowej warunków dodatkowych. Zamawiający nie korzysta z wykupu wierzytelności, faktoringu, forfaitingu, leasingu. Zamawiający udzielił poręczenia kredytu zaciąganego przez Miejski Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Starachowicach, termin obowiązywania: 31.07.2025 r. Zamawiający informuje, że wszelkie prawem wymagane informacje dotyczące Gminy Starachowice, w tym sytuacji finansowej oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, w tym Uchwała Nr 56/2016 IV Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 6 lipca 2016 roku w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Miasto Starachowice znajdują się na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.um.starachowice.pl), tj.: sprawozdania Rb-27S, Rb-28S, Rb-NDS, Rb-N, Rb-Z (zakładka: Sprawy Finansowe), informacje dotyczące akcji, udziałów w innych podmiotach (zakładka: Jednostki organizacyjne/Spółki Gminy), informacje dotyczące projektów unijnych oraz przedsięwzięć inwestycyjnych w ramach roku budżetowego oraz lat poprzednich (zakładka: Projekty ze środków Unii Europejskiej, Sprawy Finansowe, Uchwały Rady Miejskiej), sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Starachowice za 2015 rok, sprawozdanie roczne z wykonania planu finansowego instytucji kultury Gminy Starachowice za 2015 rok oraz informacja o stanie mienia Gminy Starachowice (zakładka: Sprawy Finansowe). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia w tym: podpisanie umowy; długoterminowa analiza finansowa; uruchomienie kredytu w systemie bankowym; obliczanie należnych odsetek bankowych. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie po rozstrzygnięciu postępowania wraz z umową przedłożyć "Wykaz pracowników świadczących czynności w ramach umowy o pracę", który stanowił będzie załącznik do umowy - pkt 17 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT801900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 556556,91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanych w PZOZ z siedzibą w Starachowicach zadań inwestycyjnych
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.