Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Giżycko: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III powstających w stołówce żołnierskiej na terenie JW. 2744.
Numer ogłoszenia: 336335 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2744 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 429-46-31, faks 0-87 429-46-41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2744.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III powstających w stołówce żołnierskiej na terenie JW. 2744..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych w ilości 93 525 kg (w skali miesiąca ok. 7 794 kg a dziennie ok. 260 kg) zgodnie z poniższym wykazem. Odpady pokonsumpcyjne (kod 20 01 08) kategoria III (art. 3 ust. 1 lit. l rozporządzenia (WE) NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego I Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi- Dz. Urz. WE L 273 z 10.10.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 37, str. 92). A. W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów własnym środkiem transportu oraz dodatkowo zapewni (użyczając zamawiającemu) odpowiednie pojemniki na ich przechowywanie. Użyczone pojemniki powinny być sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia oraz posiadać uchwyty (wgłębienia) umożliwiające wstawianie ich do urządzeń chłodniczych. B. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z produktami ubocznymi pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi, muszą: a) zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu; b) być utrzymywane w czystości; c) być czyste i suche przed użyciem. C. Pojemniki muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. D. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów pokonsumpcyjnych od zamawiającego trzy razy w tygodniu w godzinach 800 - 1500, w przypadku zapewnienia chłodziarek odbiór dwa razy w tygodniu . Chłodziarka winna spełniać następujące warunki (wyszczególnienie): - możliwość przechowywania minimum dziesięciu pojemników z odpadami, - łatwość załadunku i rozładunku z lodówki. Wykonawca w ofercie powinien dołączyć zdjęcie (rysunek) pojemników do przechowywania odpadów oraz urządzenia chłodniczego. E. Przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów. F. Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ust. z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach -Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628; z 2003r nr 116, poz. 1208; Ust. z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska- Dz. U. z 2001r. nr 62, poz. 627 z późn. zm. etc.) - załącznik nr 5. Wynagrodzenie płatne będzie miesięcznie z dołu za rzeczywiście odebrane odpady pokonsumpcyjne w danym miesiącu na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktur przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie warunków określonych niniejszą specyfikacją. 2. Złożenie wszystkich niezbędnych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. V niniejszej specyfikacji. 3. Posiadanie odpowiedniego doświadczenie w realizacji zamówień. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów oraz oświadczeń lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np.nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania, a oferta złożona przez dostawcę wykluczonego z postępowania nie będzie rozpatrywana. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: Lista wymaganych dokumentów, załączonych do oferty: 1. Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli przedsiębiorca jest zarejestrowany w tym rejestrze lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). W przypadku spółek cywilnych również odpis umowy pomiędzy właścicielami spółki cywilnej. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne dokumenty (w formie zezwolenia, zaświadczenia, decyzji administracyjnej wydane przez uprawniony organ) potwierdzające uprawnienia do odbioru i utylizacji odpadów kategorii III oraz weterynaryjną klasyfikację i numer, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1774/2002 z dnia 3 października 2002 r. ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi oraz wydane na podstawie art. 26-32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). Wykonawca posiadający zezwolenie wyłącznie na odbiór i transport winien przedstawić umowę na odbiór odpadów przez specjalistyczne firmy, które prowadzą działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów oraz kopię zezwolenia wydanego przez właściwy urząd dla firmy na unieszkodliwienie bądź odzysk odpadów. Lista wymaganych oświadczeń : 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Oświadczenie w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 3. Oświadczenie w świetle art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 3 4. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 5. Oświadczenie - załącznik 5.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryterium: 100% Cena brutto Maksymalną liczbę punktów 100 otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za usługę odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych (Cena), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem: P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za Cenę gdzie: CN - najniższa zaoferowana Cena, COB - Cena zaoferowana w ofercie badanej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2744
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
budynek sztabu pok. nr, 7 ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko od godz. 7.30 do godz. 13.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 2744 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko budynek sztabu, kancelaria jawna pok.109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego oraz produktów wędliniarskich do COS-OPO
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
- Przebudowa drogi gminnej nr 205049N ul. Łuczańska w Giżycku
- "Budowa chodnika w Upałtach Małych"
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług udrażniania sieci kanalizacyjnych na terenie jednostek Garnizonu Stołecznego
- Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
- USŁUGA WYWOZU ŚCIEKÓW BYTOWO-GOSPODARCZYCH Z DZIAŁU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 73
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.