eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy budynku dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Grudziądz: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy budynku dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 336325 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. , ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4506113; 4506118, faks 56 4506103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gpp@gpp.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy budynku dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy budynku byłej strażnicy straży pożarnej, położonej w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36 dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, w ramach projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie w 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD, dokumentacji projektowo-kosztorysowej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego. 2) Występowanie w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii administracyjnych i technicznych, w tym pozwolenia na budowę. 3) Przeniesienie na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu majątkowych praw autorskich i praw pokrewnych. 4) Wykonanie robót budowlano-modernizacyjnych i rozbiórkowych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.20.00.00 - 74.20.00.00 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20 000 PLN ( dwadzieścia tysięcy złotych )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę winien spełniać niżej wymienione warunki: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia - złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2. posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie - usługę o wartości min. 100.000 zł, polegającą na zaprojektowaniu budowy lub przebudowy budynku wielokondygnacyjnego o przeznaczeniu użytkowym oraz wykonał w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowę lub przebudowę budynku użytkowego wielokondygnacyjnego o wartości robót min. 2 mln zł 3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz osób, które będą wykonywały dokumentację projektową, kierowały robotami budowlanymi i wykonywały inne samodzielne funkcje techniczne, wraz z podaniem ich uprawnień 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z kwotą ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 mln zł, 5. złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI, zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załączone do specyfikacji, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnieniu warunku wiedzy i doświadczenia przez co rozumie się usługę o wartości min. 100.000 zł, polegającą na zaprojektowaniu budowy lub przebudowy budynku wielokondygnacyjnego o przeznaczeniu biurowo-usługowo-produkcyjnym,, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, nazwy odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnieniu warunku wiedzy i doświadczenia przez co rozumie się budowę lub przebudowę budynku użytkowego wielokondygnacyjnego o wartości robót min. 2 mln zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, c) podanie danych osobowych projektantów, kierownika robót budowlanych i innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, d) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, e) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, b) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku osób mających miejsce zamieszkania lub siedzibą za granicą składa się dokumenty z uwzględnieniem § 2 ust. 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gpp.grudziadz.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7 86-300 Grudziądz.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 14:00, miejsce: Biuro Spółki Grudziądzki Park Przemysłowy przy ul. Budowlanych 7; 86-300 Grudziądz.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Program Regionalny Narodowa Strategia Spójności Działanie 5,1.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.