eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w Kuratorium Oświaty w Poznaniu, zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 93 i Pl. Wolności 17 w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Koninie, Lesznie i Pile

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Poznań: Usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w Kuratorium Oświaty w Poznaniu, zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 93 i Pl. Wolności 17 w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Koninie, Lesznie i Pile
Numer ogłoszenia: 336125 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375258 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w Kuratorium Oświaty w Poznaniu, zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 93 i Pl. Wolności 17 w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Koninie, Lesznie i Pile.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, która będzie obejmować kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych Kuratorium Oświaty zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 93 i Pl. Wolności 17 w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Koninie, Lesznie i Pile. Usługa wykonywana będzie w dni robocze w godz. od 15.30 do 19.30 (w poniedziałki od 16.00 do 20.00). Przedmiot zamówienia składa się z 5 części, z których każda objęta będzie odrębnym postępowaniem w celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Usługa sprzątania winna być realizowana zgodnie z harmonogramem prac wskazanym w załączniku nr 1 do umowy. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji usługi, tj. zobowiązany jest zapewnić wszelki sprzęt sprzątający oraz wszystkie konieczne środki czystości posiadające odpowiednie atesty, które są przeznaczone do stosowania zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływają negatywnie na zdrowie i środowisko, skutecznie czyszczą zabrudzone powierzchnie, odpowiednie do ich rodzaju. Wykonawca zobowiązany jest, w celu realizacji przedmiotu umowy, użyć środków czystości i higieny w ilościach zapewniających należyte wykonanie usługi sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest również do zakupu na własny koszt i bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków dezynfekujących w sposób zapewniający ciągłość zaopatrzenia. Przez ciągłość zaopatrzenia Zamawiający rozumie brak sytuacji, w której występuje niedobór ww. środków w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca powinien dysponować zespołem pracowników zapewniających należyte wykonanie usługi, posiadających wiedzę i doświadczenie w tym zakresie, spełniających warunek niekaralności za przestępstwa i wykroczenia przeciwko mieniu. Koszt dojazdu osób sprzątających oraz osoby nadzorującej do miejsc realizacji usługi pokrywa wykonawca. Pracownicy wykonawcy zobowiązani są do: 1) zachowania wszelkiej tajemnicy związanej z wykonaniem usług w pomieszczeniach Zamawiającego; 2) nie przyprowadzania postronnych osób do miejsca wykonywania usługi; 3) otwierania tylko sprzątanego pomieszczenia, pozostawiając pozostałe pomieszczenia zamkniętymi; 4) nie czyszczenia sprzętu informatycznego (komputery, drukarki, skanery, kserokopiarki, urządzenia sieci informatycznych) oraz nie opróżniania samodzielnie niszczarek papieru; 5) każdorazowo przy opuszczaniu sprzątanego pomieszczenia - zamknięcia wszystkich okien, wyłączenia oświetlenia, sprawdzenia zamknięcia drzwi; 6) przestrzegania zakazu palenia tytoniu na terenie sprzątanych obiektów. Przed podjęciem pracy przez pracowników sprzątających wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o zachowaniu tajemnicy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca zapewni osobę koordynującą (nadzorującą) wykonanie usługi. Koordynator powinien być dostępny pod telefonem, przez cały okres realizacji zamówienia, codziennie, a w razie zaistniałej konieczności stawić się na wezwanie Zamawiającego w ustalonym miejscu i terminie. Imienną listę pracowników, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy, wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed dniem obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji listy w przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu. Zamawiający wskaże wykonawcy miejsce pobierania kluczy do sprzątanych pomieszczeń. W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprawności wykonywania usługi w każdym obiekcie - codzienną lub doraźną. W imieniu Zamawiającego kontroli prawidłowego wykonania zamówienia dokonywać mogą również użytkownicy obiektów. Zamawiający (osoba upoważniona) sporządzać będzie comiesięczne protokoły wykonania usługi (wzór stanowi załącznik nr 4 do umowy), które będą podstawą do comiesięcznego wystawienia faktury za wykonaną usługę sprzątania. W przypadku braku wykonania lub nienależytego wykonania usługi (usterki) Zamawiający obniży wynagrodzenie wykonawcy na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zamówienia ze względu na aktualne potrzeby, a tym samym do zmniejszenia wynagrodzenia miesięcznego, o którym mowa w § 1 ust. 8 projektu umowy. Do wyliczenia zmniejszenia, o którym mowa Zamawiający przyjmie cenę jednostkową za m2 pomnożoną przez m2 faktycznie niesprzątniętej powierzchni. Zamawiający cenę jednostkową brutto za m2 wyliczy dzieląc wynagrodzenie miesięczne przez m2 powierzchni łącznej. Cena jednostkowa za m2 obliczana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zmniejszenie nie może przekroczyć 30 % ogółu wartości zamówienia brutto w ramach każdej części niniejszego zamówienia publicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOGAMA Sp. z o.o., ul. Kniejowa 2a, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21328,20

  • Oferta z najniższą ceną: 21328,20 / Oferta z najwyższą ceną: 155337,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych Kuratorium Oświaty, Pl. Wolności 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOGAMA Sp. z o.o., ul. Kniejowa 2a, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83954,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w Delegaturze w Koninie, ul. Św. Maksymiliana Kolbe 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Inwalidów PROSNA, ul. Widok 2 A, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4925,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4925,40 / Oferta z najwyższą ceną: 63054,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Delegaturze w Lesznie, Pl. Kościuszki 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LESPIN Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 90, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5977,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5977,80 / Oferta z najwyższą ceną: 69360,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Delegaturze w Pile, ul. Dzieci Polskich 26

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma PLUS Krzysztof Marecki, ul. Grunwaldzka 23/6, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4884,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52958,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.