eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnocin › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Czarnocin: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 336058 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnocin , Czarnocin 100, 28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3512028, faks 41 3512029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania. Łączna długość dróg gminnych do zimowego utrzymania wynosi 51,165 km. 2.Zamawiający podzielił zamówienie Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania na pięć zadań: Zadanie nr 1 : 1)odśnieżanie dróg gminnych- usługi ciągnikiem o mocy silnika min 80 KM z zamontowanym pługiem średnim- przewidywana ilość 900 km, 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym - usługi ciągnikiem o mocy silnika min. 80 KM z zamontowanym pługiem średnim oraz wyposażonym w rozsiewacz - przewidywana ilość 400 km, 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym- usługi ciągnikiem z rozsiewaczem- przewidywana ilość 400 km. Zadanie nr 2: 1)odśnieżanie dróg gminnych- usługi samochodem z zamontowanym pługiem średnim- przewidywana ilość 300 km, 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym- usługi samochodem z zamontowanym pługiem średnim i piaskarką- przewidywana ilość 200 km, 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym- usługi samochodem z piaskarką- przewidywana ilość 200 km. Zadanie nr 3: 1) Odśnieżanie dróg gminnych- usługi ciągnikiem lub koparką o mocy silnika min 80 KM z zamontowanym pługiem średnim - 500 km; Zadanie nr 4: 1)Interwencyjne usuwanie śniegu- usługi koparko- ładowarką kołową o mocy silnika min. 80 KM i pojemności łyżki ładowarkowej min. 1 m3- przewidywana ilość 50 godzin; Zadanie nr 5: 1)Interwencyjne usuwanie śniegu- usługi ładowarką kołową o mocy silnika min. 110 KM i pojemności łyżki min. 2 m3- przewidywana ilość 50 godzin. Wspólny Słownik Zamówień CPV 90620000-9- usługi odśnieżania 90630000-2- usługi usuwania oblodzeń Wyżej wymienione ilości usług przewidywane do wykonania mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych jakie będą panowały w sezonie zimowym 2014/2015. Potwierdzenie faktycznej ilości odśnieżonych kilometrów dróg gminnych, posypanych materiałem uszorstniającym lub odśnieżonych i jednocześnie posypanych materiałem uszorstniającym oraz godzin interwencyjnej pracy koparko- ładowarki i ładowarki będzie się odbywać na podstawie dziennych dokumentów pracy sprzętu, potwierdzonych każdorazowo przez Sołtysów i przedstawiciela Zamawiającego. Wzór dokumentu pracy sprzętu stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres rzeczowy zimowego utrzymania dróg gminnych obejmuje: 1)utrzymanie stanu gotowości; 2)prowadzenie akcji czynnej, polegającej na utrzymaniu zimowym dróg gminnych zgodnie z określonymi standardami zimowego utrzymania, zapewnienia ich przejezdności przy zastosowaniu specjalistycznego sprzętu i narzędzi do odśnieżania lub posypywania lub posypywania i odśnieżania jednocześnie, przy użyciu materiału uszorstniającego. 4. Szczegółowy zakres i opis elementów przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu oraz warunki ich realizacji zawierają: 1)wykaz dróg gminnych do zimowego utrzymania, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2)mapa sytuacyjna z lokalizacją dróg gminnych do zimowego utrzymania, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zależności od występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych niezwłocznie na każdorazowe polecenie Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sprzętem, którego jest posiadaczem. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia urządzeń znajdujących się w pasach drogowych powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu umowy. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt. 8. Uwzględniając znaczenie komunikacyjne poszczególnych dróg oraz wartość natężenia ruchu drogi gminne zostały zróżnicowane ze względu na kolejność odśnieżania: I kolejność- drogi gminne- trasa przejazdu autobusów szkolnych, II kolejność- pozostałe drogi gminne. 9. Odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum odbywał się bez zakłóceń. 10. Zamawiający wyznaczy pracownika, który będzie Koordynatorem realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Koordynator w porozumieniu z Sołtysami poszczególnych sołectw będzie decydował o kolejności odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach gminnych, mając na uwadze ważność drogi oraz ograniczenie do minimum zbędnych przejazdów sprzętu odśnieżającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania Koordynatorowi rozpoczęcia odśnieżania, zwalczania śliskości lub odśnieżania i zwalczania śliskości, trasy przejazdu oraz zakończenia prac. 13. W przypadku interwencyjnego usuwania śniegu Wykonawca zgłasza Koordynatorowi godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy koparko- ładowarką i ładowarką. 14. Zamawiający zastrzega, że rozpoczęcie prac powinno nastąpić w ciągu jednej godziny od chwili zaistnienia konieczności odśnieżania lub zwalczania śliskości dróg i zgłoszenia takiej potrzeby przez Koordynatora. 15. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu kontakt z operatorem. 16. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 17. Materiały uszorstniające Wykonawca zakupuje we własnym zakresie, a koszty zakupu wlicza w cenę realizacji przedmiotu zamówienia określonego w ust. 2 Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2. Zamawiający nie zapewnia miejsc do składowania wyżej wymienionych materiałów. Materiały uszorstniające winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach /Dz. U. Nr 230, poz. 1960/. 18. Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będą dokonywane miesięcznie według iloczynu stawek określonych w ofercie Wykonawcy oraz ilości faktycznie wykonanych poszczególnych rodzajów prac. 19. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w pełnej gotowości do pracy tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania. 20. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 21. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązywania się z prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany Wykonawca. 22. Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt. 23. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin dróg gminnych do zimowego utrzymania. 24.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w Istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego w Rozdziale 16 niniejszej specyfikacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 % zakresu usług wymienionych w umowie podstawowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: 1) Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: 1) Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga- w załączniku nr 7 do SIWZ zawarte są klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostały również opublikowane w ogłoszeniu o zamówieniu. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub b)innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; 3)gdy wystąpią ograniczenia lub zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania zamówienia; 4)gdy nastąpi zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku ograniczenia lub zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnocin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarnocinie, Czarnocin 100, 28-506 Czarnocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnocinie, Czarnocin 100, 28-506 Czarnocin pokój nr 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 : 1)odśnieżanie dróg gminnych 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : 1)odśnieżanie dróg gminnych- usługi ciągnikiem o mocy silnika min 80 KM z zamontowanym pługiem średnim- przewidywana ilość 900 km, 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym - usługi ciągnikiem o mocy silnika min. 80 KM z zamontowanym pługiem średnim oraz wyposażonym w rozsiewacz - przewidywana ilość 400 km, 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym- usługi ciągnikiem z rozsiewaczem- przewidywana ilość 400 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: 1)odśnieżanie dróg gminnych 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: 1)odśnieżanie dróg gminnych- usługi samochodem z zamontowanym pługiem średnim- przewidywana ilość 300 km, 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym- usługi samochodem z zamontowanym pługiem średnim i piaskarką- przewidywana ilość 200 km, 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym- usługi samochodem z piaskarką- przewidywana ilość 200 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Odśnieżanie dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: 1) Odśnieżanie dróg gminnych- usługi ciągnikiem lub koparką o mocy silnika min 80 KM z zamontowanym pługiem średnim - 500 km;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Interwencyjne usuwanie śniegu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Interwencyjne usuwanie śniegu- usługi koparko- ładowarką kołową o mocy silnika min. 80 KM i pojemności łyżki ładowarkowej min. 1 m3- przewidywana ilość 50 godzin;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5:Interwencyjne usuwanie śniegu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: 1)Interwencyjne usuwanie śniegu- usługi ładowarką kołową o mocy silnika min. 110 KM i pojemności łyżki min. 2 m3- przewidywana ilość 50 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.