eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stok Lacki ul. Siedlecka, Pruszyn-Pieńki, Pruszyn w branżach sanitarnej, elektrycznej i drogowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Siedlce: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stok Lacki ul. Siedlecka, Pruszyn-Pieńki, Pruszyn w branżach sanitarnej, elektrycznej i drogowej
Numer ogłoszenia: 335856 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl i www.siedlcegw.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stok Lacki ul. Siedlecka, Pruszyn-Pieńki, Pruszyn w branżach sanitarnej, elektrycznej i drogowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stok Lacki ul. Siedlecka, Pruszyn-Pieńki, Pruszyn zakres robót budowlanych nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje: Etap I - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stok Lacki ul. Siedlecka , Pruszyn-Pieńki 1. Budowę kanału grawitacyjnego z rur PVC średnicy 200 mm- 160 mm długości - 10,0 km. 2. Budowę przewodów tłocznych z rur ciśnieniowych PE średnicy 110 mm długości - 2,1 km 3. Budowę sieciowych przepompowni ścieków z przyłączami energetycznymi i zagospodarowaniem terenu - kpl. 3 Etap II - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pruszyn 1. Budowę kanału grawitacyjnego z rur PCV średnicy 200 mm -160 mm długości - 5,0 km. 2. Budowa przewodów tłocznych z rur ciśnieniowych PE średnicy 110 mm -90 mm długości - 2,7 km 3. Budowa przewodów tłocznych z rur z rur ciśnieniowych PE średnicy 90 mm długości -1799,0 mb 4. Budowę przepompowni ścieków z przyłączami energetycznymi i zagospodarowaniem terenu - kpl. 2 Inne prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych dla etapów I i II wynikające z zawartej umowy na wykonanie robót budowlanych polegające min. na kontrolowaniu - obsługi geodezyjnej , - przeprowadzaniu prób i sprawdzeń - zajęciem pasa drogowego - odbudową nawierzchni dróg i pasa drogowego - odtworzenie terenu 5. Udział cenowy robót branżowych w stosunku do ceny ofertowej wykonawcy robót budowlanych wynosi dla: -robót sanitarnych - 88,20% - robót drogowych - 10,9 % - robót elektrycznych 0,9 % całkowitej wartości robót budowlanych ( brutto). Umowa na roboty budowlane podpisana z Przedsiębiorstwem Budowlanym IMBAU Pruszynek 49D, 08-110 Siedlce wartość umowy to 5.842.500,00 złotych brutto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 02.09.2013 r. o godz. 930. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BPH S.A. Oddział Banku BPH S.A. ul. Starowiejska 6, 08-110 Siedlce nr 39 1060 00760000 3310 0019 3435 Urzędu Gminy Siedlce z dopiskiem: Wadium na usługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stok Lacki ul. Siedlecka, Pruszyn-Pieńki, Pruszyn w branżach sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego/inżyniera kontraktu/ lub innej równoważnej funkcji( np. inwestor zastępczy, Kierownik projektu) nad inwestycjami budowy kanalizacji sanitarnej których wartość była nie mniejsza niż 3.000.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu, określającego czy usługa ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującego czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dowody należy rozumieć: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób (minimum 3 osoby), które będą wykonywały zamówienie w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych to jest: a) Minimum 1 osoba posiadająca upragnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie sieci kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie do nich kwalifikacje zawodowe uznawane na zasadach określonych w odrębnych przepisach, b)Minimum 1 osoba posiadająca upragnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie do nich kwalifikacje zawodowe uznawane na zasadach określonych w odrębnych przepisach, c)Minimum 1 osoba posiadająca upragnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie do nich kwalifikacje zawodowe uznawane na zasadach określonych w odrębnych przepisach (do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego). UWAGA: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego/inżyniera kontraktu/ lub innej równoważnej funkcji( np. inwestor zastępczy, Kierownik projektu) nad inwestycjami budowy kanalizacji sanitarnej których wartość była nie mniejsza niż 3.000.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu, określającego czy usługa ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującego czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dowody należy rozumieć: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto przedmiotu przetargu - załącznik nr 1 do oferty. Wypełnione załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6 do oferty. Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 7 do oferty. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa Pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku gdy: - wystąpi zmiana osób do pełnienia funkcji technicznych przy pomocy których Wykonawca będzie realizował zamówienie spowodowana wymienionymi niżej okolicznościami, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wyrażenia zgody na zastąpienie osób, których kwalifikacje będą niższe niż określone w ofercie : a. śmiercią, b. rozwiązaniem stosunku pracy, c. utratą uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, d. choroby trwającej powyżej 30 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, e. innych zdarzeń losowych spowodowanych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak i Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. - zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych w ramach nadzorowanego zadania inwestycyjnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl i www.siedlcegw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 10( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane ze środków unijnych z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.