eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZPK 9/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Dąbrowa Górnicza: usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZPK 9/12
Numer ogłoszenia: 335812 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZPK 9/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części (zadania). Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania) Nr 19, Nr 21, Nr 22, Nr 23. kontynuacja numeracji zadań prowadzonych w roku 2012 postępowań tego rodzaju część 1 - zamówienia dotyczy zadania Nr 19 część 2 - zamówienia dotyczy zadania Nr 21 część 3 - zamówienia dotyczy zadania Nr 22 część 4 - zamówienia dotyczy zadania Nr 23 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. 2. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 7,88 zł za jedną godzinę brutto. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne zadania: 3.1. na wykonanie zadania przez poszczególne osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej według zasady: oferta jednego wykonawcy na wykonanie jednej części zamówienia (zadania) (druki dla wykonawców będących osobami fizycznymi, nie prowadzącymi działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązany jest określić, na którą część (zadanie) składa ofertę. 3.2. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą składając ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania powinien złożyć osobną ofertę na każdą część (zadanie) (druki dla wykonawców prowadzących działalność gospodarczą ). Spośród złożonych ofert zamawiający wybierze zaoferowaną najniższą cenę na każde z 4 części (zadań). 4. Każda część (zadanie) oszacowane zostało na 416 godzin. 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 6. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla poszczególnej części (zadania) stosownie do art. 36 ust.2 pkt.3) w związku z art. 67 ust. 1 pkt.6) p.z.p.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym postępowaniu zamawiający wymaga potwierdzenia doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w ofercie minimum jeden dokument potwierdzający należyte wykonanie przez siebie tego rodzaju usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - punkt 2 Rozdziału VI SIWZ. 2.1 - punkty: 2.1. Rozdziału VI SIWZ - wykonawcy będącego osobą fizyczną, nie prowadzącego działalności gospodarczej), 2.2 - punkty: 2.2 Rozdziału VI SIWZ- wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą) Dokument winien zawierać: nazwę i adres zleceniodawcy, datę wykonania usługi, adnotację że wykonane usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o tym, iż wykonawca dysponuje potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym postępowaniu zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia w dniu składania oferty miały ukończone lat 18 oraz legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w ofercie dokument wymieniony w punkcie 3 Rozdziału VI SIWZ: 3.1. punkty: 3.1.1 oraz 3.1.2 - wykonawcy będącego osobą fizyczną, nie prowadzącego działalności gospodarczej), 3.2.punkty: 3.2.1 oraz 3.2.2 - wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o tym, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza , sala nr 100 stanowisko 7,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 12:00, miejsce: ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza , sala nr 100 stanowisko 7,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac w ilosći 416 godzin obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 2. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac w ilosći 416 godzin obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 2. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac w ilosći 416 godzin obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 2. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac w ilosći 416 godzin obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 2. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.