eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Gliwice: Zakup odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 335714 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na 119 odrębnych zadań w zakres których wchodzą odczynniki laboratoryjne, odczynniki chemiczne oraz materiały zużywalne. Wszystkie zadania zostały szczegółowo opisane w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. Łączna wartość zamówienia poniżej 207 000 euro..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 119.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda aby Wykonawca załączył do oferty, 1.1 próbki zaoferowanego asortymentu w zakresie: a) zadania nr 20 (min. 10 sztuk z każdej pozycji), b) zadania nr 25 (min. 10 sztuk z każdej pozycji), c) zadania nr 26 - od pozycji nr 1 do pozycji nr 9 - min. po 1 opakowaniu handlowym) d) zadania nr 28 (po min. 1 opakowaniu handlowym z każdej pozycji), e) zadania nr 29 (po min. 2 sztuki z każdej pozycji), f) zadania nr 37 (z pozycji nr 2 min. 3 sztuki), g) zadania nr 40 (min. 2 sztuki), h) zadania nr 93 (po min. 2 sztuki z pozycji od nr 4 do nr 8). Próbki winny być zgodne z zaoferowanym asortymentem w specyfikacji asortymentowej. Zamawiający wymaga aby próbki były opisane: numerem zadania i pozycji której dotyczą, nazwą producenta, nazwą Wykonawcy. UWAGA !! dostarczone próbki nie będą podlegały zwrotowi, będą testowane przez użytkowników w celu sprawdzenia zgodność z opisem i wymaganiami Zamawiającego. 1.2 w zakresie zadania nr 35 - oświadczenie producenta w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające, że zaoferowany produkt został/zostanie wyprodukowany w laboratoriach czystości klasy D. 1.3 w zakresie zadania nr 38 - broszurę wystawioną przez producenta zawierającą specyfikację produktu, potwierdzająca, że zaoferowany przez Wykonawcę produkt zgodny jest z opisem i wymaganiami Zamawiającego. 1.4 w zakresie zadania nr 40 - specyfikację zaoferowanego produktu wystawioną przez producenta (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzającą wymagane przez Zamawiającego parametry. 1.5 w zakresie zadania nr 81 - foldery oferowanych produktów z opisem i numerem katalogowym potwierdzające zgodność z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: 1. podpisany, opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz zgodny co do treści z formularzem: 1.1 OFERTY PRZETARGOWEJ - stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ 1.2 SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWEJ - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie zadań na które Wykonawca składa ofertę 1.3 dokumenty, oświadczenia wymagane w sekcji III.4 i III.5 niniejszego ogłoszenia 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach, zmiany:, 1. jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, 2. wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, 3. stawki podatku od towarów i usług (VAT), czego Strony nie przewidziały w dniu podpisania umowy 4. numeru katalogowego produktu, 5.nazewnictwa produktu, 6. produktu objętego umową na nowy - w przypadku zaprzestania produkcji produktu objętego umową przez producenta i wprowadzenia przez tego producenta nowego produktu, o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów produkt wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego. 6. Możliwość skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu, zarówno na rzecz Wykonawcy jak i Zamawiającego w przypadku zmiany przepisów o podatku od towarów i usług. 7. Strony uzgadniają, że uzgodniona w specyfikacji asortymentowo - cenowej i w umowie ilość wyrobów objętych przedmiotem zamówienia stanowi górną granicę zobowiązania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia realizacji zamówienia do 25% ilości objętych jego przedmiotem wyrobów. jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w co najmniej 75%.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -100 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -100 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w zakresie danego zadania, pod rygorem stwierdzenia uchylenia się od podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu na 3 dni przed wyznaczoną datą podpisania umowy wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz zgodny co do treści z formularzem SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO - CENOWA stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wyliczona w specyfikacji asortymentowo - cenowej wartość brutto musi odpowiadać i być zgodna z zaoferowaną w złożonej ofercie wartością brutto..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.