Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Gliwice: Zakup odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 335714 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na 119 odrębnych zadań w zakres których wchodzą odczynniki laboratoryjne, odczynniki chemiczne oraz materiały zużywalne. Wszystkie zadania zostały szczegółowo opisane w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. Łączna wartość zamówienia poniżej 207 000 euro..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 119.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda aby Wykonawca załączył do oferty, 1.1 próbki zaoferowanego asortymentu w zakresie: a) zadania nr 20 (min. 10 sztuk z każdej pozycji), b) zadania nr 25 (min. 10 sztuk z każdej pozycji), c) zadania nr 26 - od pozycji nr 1 do pozycji nr 9 - min. po 1 opakowaniu handlowym) d) zadania nr 28 (po min. 1 opakowaniu handlowym z każdej pozycji), e) zadania nr 29 (po min. 2 sztuki z każdej pozycji), f) zadania nr 37 (z pozycji nr 2 min. 3 sztuki), g) zadania nr 40 (min. 2 sztuki), h) zadania nr 93 (po min. 2 sztuki z pozycji od nr 4 do nr 8). Próbki winny być zgodne z zaoferowanym asortymentem w specyfikacji asortymentowej. Zamawiający wymaga aby próbki były opisane: numerem zadania i pozycji której dotyczą, nazwą producenta, nazwą Wykonawcy. UWAGA !! dostarczone próbki nie będą podlegały zwrotowi, będą testowane przez użytkowników w celu sprawdzenia zgodność z opisem i wymaganiami Zamawiającego. 1.2 w zakresie zadania nr 35 - oświadczenie producenta w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające, że zaoferowany produkt został/zostanie wyprodukowany w laboratoriach czystości klasy D. 1.3 w zakresie zadania nr 38 - broszurę wystawioną przez producenta zawierającą specyfikację produktu, potwierdzająca, że zaoferowany przez Wykonawcę produkt zgodny jest z opisem i wymaganiami Zamawiającego. 1.4 w zakresie zadania nr 40 - specyfikację zaoferowanego produktu wystawioną przez producenta (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzającą wymagane przez Zamawiającego parametry. 1.5 w zakresie zadania nr 81 - foldery oferowanych produktów z opisem i numerem katalogowym potwierdzające zgodność z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: 1. podpisany, opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz zgodny co do treści z formularzem: 1.1 OFERTY PRZETARGOWEJ - stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ 1.2 SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWEJ - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie zadań na które Wykonawca składa ofertę 1.3 dokumenty, oświadczenia wymagane w sekcji III.4 i III.5 niniejszego ogłoszenia 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach, zmiany:, 1. jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, 2. wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, 3. stawki podatku od towarów i usług (VAT), czego Strony nie przewidziały w dniu podpisania umowy 4. numeru katalogowego produktu, 5.nazewnictwa produktu, 6. produktu objętego umową na nowy - w przypadku zaprzestania produkcji produktu objętego umową przez producenta i wprowadzenia przez tego producenta nowego produktu, o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów produkt wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego. 6. Możliwość skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu, zarówno na rzecz Wykonawcy jak i Zamawiającego w przypadku zmiany przepisów o podatku od towarów i usług. 7. Strony uzgadniają, że uzgodniona w specyfikacji asortymentowo - cenowej i w umowie ilość wyrobów objętych przedmiotem zamówienia stanowi górną granicę zobowiązania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia realizacji zamówienia do 25% ilości objętych jego przedmiotem wyrobów. jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w co najmniej 75%.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44 -100 Gliwice
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -100 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w zakresie danego zadania, pod rygorem stwierdzenia uchylenia się od podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu na 3 dni przed wyznaczoną datą podpisania umowy wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz zgodny co do treści z formularzem SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO - CENOWA stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wyliczona w specyfikacji asortymentowo - cenowej wartość brutto musi odpowiadać i być zgodna z zaoferowaną w złożonej ofercie wartością brutto..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/29/24Dostawa spektrometru rentgenowskiego (EDS) wraz instalacją i uruchomieniem na skaningowym mikroskopie elektronowym Leo Gemini 1525
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2975S ul. Wielopole w Pilchowicach
- Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej na I piętrze w Zespole Szkół Specjalnych w Pyskowicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- Częściowy remont dachu wraz z kominami i wymianą instalacji odgromowej oraz klapami wyjścia na dach - III etap Znak sprawy: IA1.284.10.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2916S ul. Szafranka / Gliwicka z drogami gminnymi ul. Leopolda Miki i Powstańców Śląskich w Żernicy
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krążków bibułowych, odczynników laboratoryjnych oraz testów diagnostycznych określonych w 2 pakietach.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego.
- Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do technik metodą Elisa oraz analizatora do analizy moczu dla potrzeb MLD
- dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.