eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja terenów zielonych zlokalizowanych poza pasem drogowym w rejonach nr VI Wieniawa, nr VII Śródmieście, IX Park Ludowy, - III części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Lublin: utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja terenów zielonych zlokalizowanych poza pasem drogowym w rejonach nr VI Wieniawa, nr VII Śródmieście, IX Park Ludowy, - III części
Numer ogłoszenia: 335614 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148427 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja terenów zielonych zlokalizowanych poza pasem drogowym w rejonach nr VI Wieniawa, nr VII Śródmieście, IX Park Ludowy, - III części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie wszelkich prac związanych z utrzymaniem, kompleksową konserwacją i renowacją terenów zielnonych zlokalizowanych poza pasem drogowym w tym: 1.1 Prace porządkowe : 1.1.1. prace porządkowe objęte ryczałtem letnim obowiązującym od daty zawarcia umowy do 31.10.2012 r.: a)zbieranie i wywóz wszelkich zanieczyszczeń w tym gabarytowych, bytowych, gruzu, gałęzi i zanieczyszczeń pobudowlanych, wygrabienie zanieczyszczeń w miejscach trudno dostępnych, skutkujące czystością; b)codzienne opróżnianie koszy i wywóz zanieczyszczeń, kosze nie mogą być przepełnione w ciągu dnia; c)pełnienie dyżurów roboczych w dni wolne od pracy, w czasie imprez okolicznościowych i innych uroczystości oraz w czasie złych warunków atmosferycznych na żądanie Zamawiającego; d)przegląd drzew z podaniem Zamawiającemu drzew uschniętych i stwarzających zagrożenie (comiesięczne raporty w formie pisemnej przedstawiane Zamawiającemu); 1.1.2. prace porządkowe objęte ryczałtem zimowym obowiązującym od dnia 1.11.2012r. do 28.02.2013 r.: a)odśnieżanie i usuwanie śliskości ciągów pieszych i schodów wraz z posypywaniem piaskiem z pełną odpowiedzialnością za wszelkie szkody wynikłe wskutek zaniedbań; b)pełnienie dyżurów roboczych w dni wolne od pracy, w czasie imprez okolicznościowych i innych uroczystości oraz w czasie złych warunków atmosferycznych na żądanie Zamawiającego; c)w przypadku ustąpienia warunków zimowych zbieranie i wywóz wszelkich zanieczyszczeń w tym gabarytowych, bytowych, gruzu, gałęzi i zanieczyszczeń pobudowlanych, wygrabienie drobnych zanieczyszczeń, skutkujące czystością; d)opróżnianie koszy i wywóz zanieczyszczeń; e)przegląd drzew z podaniem Zamawiającemu drzew uschniętych i stwarzających zagrożenie (comiesięczne raporty w formie pisemnej przedstawiane Zamawiającemu); 1.1.3. prace porządkowe nie objęte ryczałtem: a)bieżące utrzymanie alejek i ścieżek rowerowych, schodów i placów tzn. zamiatanie, oczyszczanie, ścinanie darni z wywozem zanieczyszczeń, oprysk herbicydami dopuszczonymi do użytku na terenie miasta; 1.1.4. prace konserwacyjne małej architektury ogrodowej w całym rejonie objęte ryczałtem miesięcznym : a)uzupełnianie, naprawa lub wymiana zniszczonych oryginalnych elementów urządzeń zabawowych, ogrodzenia wraz z furtką, ławek i koszy na śmieci, (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ich stan techniczny i estetyczny oraz bezpieczeństwo użytkowników placu wynikającego ze stanu technicznego urządzeń oraz utrzymania porządku); b)prowadzenie ewidencji elementów małej architektury ogrodowej (tj. ławek, koszy, urządzeń zabawowych); c)przechowywanie ławek i koszy, przeznaczonych do montażu na terenie objętym niniejszą umową we własnym zapleczu magazynowym; d)montaż i demontaż ławek i koszy na śmieci, demontaż urządzeń zabawowych na zgłoszenie Zamawiającego; e)prowadzenie zeszytów kontroli stanu technicznego placów zabaw i przedstawianie zeszytów do wglądu Zamawiającemu (raz w trakcie obowiązywania umowy); f)malowanie lub bejcowanie urządzeń małej architektury ogrodowej (urządzenia zabawowe, ogrodzenie, ławki, kosze na śmieci) - raz w roku oraz usuwanie aktów wandalizmu i graffiti; g)całkowita wymiana piasku w piaskownicach (raz w trakcie obowiązywania umowy) - termin całkowitej wymiany piasku uzgadniany z Zamawiającym oraz bieżące uzupełnianie piasku - min do wysokości górnej krawędzi boków piaskownicy. 2.Prace związane z pielęgnacją drzew i krzewów : a)ścinanie i prześwietlanie koron drzew i krzewów; b)frezowanie lub usuwanie pni; c)sadzenie drzew i krzewów; d)wymiana palików do drzew; e)podlewanie drzew i krzewów; f)pielenie misek i skupin oraz wypełnienie misek żwirem lub innym materiałem; g)pielęgnacja żywopłotów i krzewów; h)oprysk drzew i krzewów chemikaliami dopuszczonymi do użytku w mieście; i)opracowanie dokumentacji oceny stanu zdrowotnego drzew; 3.Prace związane z konserwacją trawników : a)wiosenne i jesienne grabienie liści wraz z wywozem; b)koszenie trawników kosiarkami rozdrabniającymi z równoczesnym podkaszaniem w miejscach niedostępnych oraz z bieżącym sprzątnięciem skoszonej trawy z jezdni, chodników i opasek (do koszenia można przystąpić tylko po wcześniejszym wyzbieraniu zanieczyszczeń); c)grabienie skoszonej trawy wraz z wywozem; d)pielenie, nawożenie i oprysk trawników chemikaliami dopuszczonymi w mieście; e)założenie trawników; 4. Prace związane z pielęgnacją kwietników : a)przygotowanie rabat do obsady; b)sadzenie kwiatów dostarczonych przez Zamawiającego; c)pielęgnacja rabat roślin sezonowych, byliniarek i różarek; d)likwidacja nasadzeń sezonowych; 5. Bieżące utrzymanie polegające na drobnych naprawach i remontach (umożliwiające przywrócenie właściwości użytkowych obiektów lub ich części w celu zapewnienia właściwej eksploatacji urządzeń i obiektów) - alejek, schodów- rejony Wieniawa, Śródmieście; alejek, schodów i amfiteatru - rejon Park Ludowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: rejon nr VI Wieniawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Radosław Ciołek - Poniatowski Architektura Zieleni HORTUS, ul. Stefczyka 38, 20-151 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67409,62

  • Oferta z najniższą ceną: 67409,62 / Oferta z najwyższą ceną: 128542,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: rejon nr VII Śródmieście

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Zieleni w Lublinie Sp. z o.o., ul. Misjonarska 20, 20-107 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123716,09

  • Oferta z najniższą ceną: 123716,09 / Oferta z najwyższą ceną: 246165,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: rejon IX Park Ludowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Zieleni w Lublinie Sp. z o.o., ul. Misjonarska 20, 20-107 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 212424,81

  • Oferta z najniższą ceną: 212424,81 / Oferta z najwyższą ceną: 243861,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.