eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › D25A/252/2-4rj/13 Przetarg nieograniczony na udzielanie świadczeń zdrowotnych - dyżurów lekarskich w Oddziale Ginekologiczno-Położniczym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Gdynia: D25A/252/2-4rj/13 Przetarg nieograniczony na udzielanie świadczeń zdrowotnych - dyżurów lekarskich w Oddziale Ginekologiczno-Położniczym
Numer ogłoszenia: 33559 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D25A/252/2-4rj/13 Przetarg nieograniczony na udzielanie świadczeń zdrowotnych - dyżurów lekarskich w Oddziale Ginekologiczno-Położniczym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych, tj. pełnienie dyżurów lekarskich w Oddziale Ginekologiczno-Położniczym, polegających na ratowaniu, przywracaniu i poprawie stanu zdrowia pacjentów. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania częściowe: 1.1 Zadanie nr 1 - udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarza specjalistę (pełnienie dyżuru lekarskiego w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 danego dnia do 7.55 dnia następnego, natomiast w soboty, niedziele i święta od 7.55 do 7.55 dnia następnego), 1.2 Zadanie nr 2 - udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarza w trakcie specjalizacji(pełnienie dyżuru lekarskiego w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 danego dnia do 7.55 dnia następnego, natomiast w soboty, niedziele i święta od 7.55 do 7.55 dnia następnego). Szczegółowe zasady świadczenia usługi zawierają postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 36 ust. 5 Pzp zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował zamówienia w całości i nie dopuszcza możliwości powierzenia jego części lub całości podwykonawcom.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: 1. posiada i przedłoży w ofercie prawo wykonywania zawodu lekarza, 2. złoży wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ (według formuły spełnia/nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: 1. posiada i przedłoży w ofercie dyplom lekarski, 2. posiada tytuł specjalisty II stopnia w zakresie położnictwa i ginekologii i przedłoży w ofercie dyplom specjalisty II stopnia w zakresie położnictwa i ginekologii - dotyczy Zadania nr 1, 3. posiada i przedłoży w ofercie kartę potwierdzającą rozpoczęcie specjalizacji w zakresie położnictwa i ginekologii - wymóg dotyczy tylko Zadania nr 2; 4. złoży wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ (według formuły spełnia/nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ (według formuły spełnia/nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ (według formuły spełnia/nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: 1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z przedmiotem zamówienia i Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2010 r (Dz. U. z 2010 r Nr 78, poz. 515) w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - na sumę gwarancyjną ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia 75 000,00 euro i wszystkich zdarzeń 350 000,00 euro w okresie ubezpieczenia nie dłuższym niż 12 miesięcy, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC wynoszącą równowartość w złotych nie niższą niż 350 000,00 euro dla wszystkich zdarzeń i 75 000,00 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia (kwota ubezpieczenia ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta) i złoży w ofercie opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2010 r (Dz. U. z 2010 r Nr 78, poz. 515) w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - na sumę gwarancyjną ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia 75 000,00 euro i wszystkich zdarzeń 350 000,00 euro w okresie ubezpieczenia nie dłuższym niż 12 miesięcy, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC wynoszącą równowartość w złotych nie niższą niż 350 000,00 euro dla wszystkich zdarzeń i 75 000,00 dla jednego zdarzenia (kwota ubezpieczenia ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta). 2. złoży wymagany dokument - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ), Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ (według formuły spełnia/nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagane oświadczenia i dokumenty: W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 prawo wykonywania zawodu; 1.3 dyplom lekarski; 1.4 dyplom specjalisty II stopnia w zakresie położnictwa i ginekologii - wymóg dotyczy tylko Zadania nr 1; 1.5 kartę potwierdzające rozpoczęcie specjalizacji w zakresie położnictwa i ginekologii - wymóg dotyczy tylko Zadania nr 2; 1.6 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2010 r (Dz. U. z 2010 r Nr 78, poz. 515) w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - na sumę gwarancyjną ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia 75 000,00 euro i wszystkich zdarzeń 350 000,00 euro w okresie ubezpieczenia nie dłuższym niż 12 miesięcy, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC wynoszącą równowartość w złotych nie niższą niż 350 000,00 euro dla wszystkich zdarzeń i 75 000,00 dla jednego zdarzenia (kwota ubezpieczenia ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy przedłożyć: 1.7 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 1.8 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wymienionych w art. 24 ust. 1 - załącznik nr 2 do SIWZ; 1.9 listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co Wykonawca lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) - zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w formularzu oferty, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Do oferty należy dołączyć również dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 2 pkt 5 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-morski.pl/auction/index/id/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w/w strony internetowej oraz w Szpitalu Morskim im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia budynek nr 6: Kancelaria Szpitala lub Dział Zamówień Publicznych pokój nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarza specjalistę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarza w trakcie specjalizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.