eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przetarg Ograniczony PO/001/11/08Remont pomieszczeń biurowych budynku przy ul. Moniuszki 5 w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Radom: Przetarg Ograniczony PO/001/11/08: Remont pomieszczeń biurowych budynku przy ul. Moniuszki 5 w Radomiu
Numer ogłoszenia: 335577 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0 48 383 57 50, faks 0 48 383 57 48 w. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Ograniczony PO/001/11/08: Remont pomieszczeń biurowych budynku przy ul. Moniuszki 5 w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Zakres robót: - poniżej 5.115.000 euro A - Roboty budowlane Roboty budowlane i roboty wykończeniowe: 1 wyburzenie istniejących ścianek działowych, 2 murowanie nowych ścianek działowych, 3 wykonanie tynków, gładzi i prac malarskich, 4 wykonanie nowej podłogi i posadzki, 5 wymiana okien i drzwi, Remont pokrycia dachu: 1 rozbiórka rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich 2 wykonanie nowej więźby dachowej 3 pokrycie nowej więźby blachą trapezową na łatach 4 wykonacie nowych obróbek blacharskich 5 montaż rynien oraz rur spustowych 6 naprawa kominów ponad dachem B - Wymiana instalacji sanitarnych 1 kanalizacja, 2 zimna woda, C - Wymiana instalacji elektrycznej 1 instalacja elektryczna,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 PLN (sześć tysięcy złotych). Wadium obowiązuje na etapie składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót podobnych z rodzaju i rozmiaru przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia wraz z referencjami od poprzednich zamawiających, potwierdzającymi że zostały wykonane z należytą starannością c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków, tj. za każdą wykonaną w ciągu ostatnich pięciu lat robotę budowlaną wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane należycie Wykonawca uzyska 1 punkt. Za wykonanie więcej niż 5 robót nie będą przyznawane dodatkowe punkty. W przypadku spełnienia wymagań Zamawiającego przez większą liczbę Wykonawców, Zamawiający zaprosi Wykonawców posiadających największą liczbę punktów. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów decydować będzie kolejność złożenia wniosku. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu. Do tych wykonawców zostaną wysłane zaproszenia do złożenia oferty. Wraz z zaproszeniami Zamawiający przekaże wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wskaże termin i miejsce składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony na podstawie I. Dz.U.2007r. Nr 223 poz. 1655, II. Ustawa z dnia 4 września 2008 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień Publicznych oraz niektórych innych ustaw Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (oryginał lucz czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 3. Oświadczenie, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , 4. Oświadczenie iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Minimum 3 roboty budowlane. Opis sposobu przygotowywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć na formularzu (Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), nazywanym w dalszej treści Wniosek. 3. Do Wniosku należy dołączyć wszystkie wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia 4. Wraz z wnioskiem, w tym samym opakowaniu, powinny być złożone: 4.1. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 4.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa powinny być złożone w oryginale, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 5. Wniosek oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Każdy dokument składający się na Wniosek musi być czytelny. 6. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim. 7. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Każde oświadczenie składające się na wniosek musi być podpisane w sposób wiążący Wykonawcę lub Wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie). Każda poprawka w treści wniosku, a w szczególności każde przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. musi być parafowane przez Wykonawcę. 9. Każda zawierająca jakąkolwiek treść strona wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinna być ponumerowana i podpisana lub parafowana przez Wykonawcę. Strony wniosku powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 10. Wniosek należy sporządzić i złożyć w 1 oryginale oznaczonym (Oryginał). Wniosek należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego oraz posiadać oznaczenie: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU na zadanie pn. Przetarg Ograniczony PO(001(11(08 : Remont pomieszczeń biurowych budynku przy ul. Moniuszki 5 w Radomiu - nie otwierać przed dniem 03.12.2008r. do godz. 12 00. Wzór wniosku oraz załączniki zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.mzlradom.pl wraz z ogłoszeniem o wszczęciu postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, 26-600 Radom, I piętro, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.