eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przetarg nieograniczony nr 51/PN/11 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań grup krwi metodą klasyczną i przeciwciał oraz prób zgodności mikrometodą kolumnową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 51/PN/11 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań grup krwi metodą klasyczną i przeciwciał oraz prób zgodności mikrometodą kolumnową
Numer ogłoszenia: 335416 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248196 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 51/PN/11 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań grup krwi metodą klasyczną i przeciwciał oraz prób zgodności mikrometodą kolumnową.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań grup krwi metodą klasyczną i przeciwciał oraz prób zgodności mikrometodą kolumnową dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. o wartości szacunkowej poniżej 193 000 euro. 2. Główna dostawa krwinek jeden raz w miesiącu, terminy dostaw winny być podane z wyprzedzeniem - do uzgodnienia z Kierownikiem Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej. 3.Ciągła możliwość do kupienia krwinek według potrzeb Zamawiającego, pomiędzy dostawami głównymi. 4.Odczynniki gotowe do użycia. Do oferty należy doliczyć niezbędne firmowe odczynniki i materiały zużywalne zgodnie z ilością oznaczeń. 5.Termin ważności - min. 12 miesięcy, krwinki i materiały kontrolne - min. 5 tygodni. 6.Zamawiający wymaga kontroli zewnątrz laboratoryjnej międzynarodowej potwierdzonej certyfikatem w zakresie podstawowym (1 x w roku) oraz w zakresie rozszerzonym ( 1 x w roku) - dotyczy pakietu II. 7.Dostawa transportem monitorowanym pod względem temperatury 2-8°C potwierdzona wydrukiem. Wydruk z poprzednich dostaw jako załącznik do ofert. 8.Wszystkie oferowane produkty muszą pochodzić od jednego producenta zapewniające walidację metody (z wyjątkiem krwinek wzorcowych). 9.Oferowany sprzęt będzie objęty gwarancją i bezpłatnym serwisem przez cały okres trwania umowy. Wymagany czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Ponadto Zamawiający wymaga minimum raz w roku przeglądu technicznego sprzętu (dotyczy pakietu II) ewentualnie wg zaleceń producenta. 10.Zamawiający wymaga, aby dostawa i wymiana części zamiennych (dostarczenie i zamontowanie - czyli transport i usługi serwisanta wraz z jego przyjazdem) następowały na koszt Wykonawcy. Zamawiający ponosi tylko i wyłącznie koszt materiałów eksploatacyjnych, które ulegają zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji urządzeń. 11.Dostawa i instalacja sprzętu nastąpi w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy również bezpłatnie (rozruchowy) pakiet odczynników i akcesoriów. 12.Wszystkie materiały potrzebne do realizacji zamówienia należy obliczyć z należytą starannością. W przypadku wystąpienia braków w odczynnikach, materiałach kontrolnych i akcesoriach potrzebnych do wykonania przedstawionej ilości badań, koszty uzupełniających towarów pokryje Wykonawca. 13.Urządzenia zostaną przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Koszty dostawy instalacji i szkolenia dla personelu (w siedzibie Zamawiającego potwierdzone certyfikatem) poniesie Wykonawca. 14.Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oferowanego sprzętu oraz wszelkie inne dokumenty związane z urządzeniem najpóźniej w dniu instalacji urządzeń 15.Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego urządzeń jest zobowiązany do dostarczenia użytkownikowi w formie papierowej kopie aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11.01.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1222) dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem oraz w przypadku odczynników, które nie posiadają w składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne Wykonawca dostarczy oświadczenia producenta odczynników potwierdzające, że oferowane odczynniki są bezpieczne zgodnie z Dyrektywą o preparatach niebezpiecznych nr 1999/45/EC. 16.Dostarczony sprzęt będzie wyposażony we wszystkie akcesoria umożliwiające natychmiastowe podjęcie pełnego zakresu pracy (tzn. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kompletny sprzęt). 17.Wymagane jest oznaczenie zgodności CE dla sprzętu oraz, akcesoriów i wszystkich odczynników. 18.Oferowany sprzęt, odczynniki, muszą spełniać wymagania przewidziane Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARMATOR Sp. z o.o., ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17977,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11442,60

  • Oferta z najniższą ceną: 11442,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15250,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DiaHem Diagnostic Products Sp. z o.o., Al. Słowackiego 64, 30-004 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151691,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151732,56

  • Oferta z najniższą ceną: 151732,56 / Oferta z najwyższą ceną: 151732,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.