eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usługi ochrony na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice, a także transportowania wartości pieniężnych oraz zabezpieczenie organizowanych przez WTWK-Partynice imprez masowych w 2016 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Wrocław: Świadczenie usługi ochrony na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice, a także transportowania wartości pieniężnych oraz zabezpieczenie organizowanych przez WTWK-Partynice imprez masowych w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 335406 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice , ul. Zwycięska 2, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 333 45 19, faks 71 333 45 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wtwk-partynice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY WROCŁAW.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice, a także transportowania wartości pieniężnych oraz zabezpieczenie organizowanych przez WTWK-Partynice imprez masowych w 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych- Partynice w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, a także transportowaniu wartości pieniężnych oraz świadczenie usługi ochrony ( zabezpieczenia) imprez masowych organizowanych przez Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice ( 5 - pięć dni imprez masowych ). Zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2014 r. poz.1099) zwanej dalej ustawą. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być świadczone zgodnie z wprowadzoną i stosowana przez Wykonawcę polityką jakości zgodną z normą jakościową ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015. 2. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt elektronicznego licznika osób, który będzie umieszczony przy bramie wjazdowej na Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice. Elektroniczny licznik osób, będzie miał za zadanie zliczanie osób wchodzących na teren Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych podczas 16 dni w sezonie wyścigowym trwającym od kwietnia do października 2016 r. Dodatkowo Wykonawca przekaże z każdego spośród 16 dni wyścigowych raport dotyczący ilości osób, które weszły na teren obiektu. 3. Szczegóły dotyczące zakresu, sposobu oraz terminów realizacji przedmiotowej usługi określono w OGÓLNYCH WARUNKACH REALIZACJI USŁUGI, HARMONOGRAMIE REALIZACJI USŁUGI oraz PROJEKCIE UMOWY, stanowiących załączniki nr 11, 9, 4 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca dokonania przez Wykonawców, przed złożeniem ofert wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z terenem będącym przedmiotem zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertą wadium w wysokości 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. Nr 145, poz. 1099 z późn. zm.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej a) 2 usługi polegające na ochronie osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej wraz z dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda. b) 2 usługi polegające na ochronie osób i mienia podczas imprez masowych o liczbie uczestników co najmniej 2000 osób każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) 10 (dziesięcioma ) osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania zadań członka służby porządkowej o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Rady mówi Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów jakie powinien spełniać kierownik m do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne ( Dz. U. z 2011 r. Nr 183 poz.1087 z późn. zm.) lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w tożsamym zakresie, wydanego na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, c) 20 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania zadań członka służby informacyjnej o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów jakie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usługi i udokumentuje ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie oraz przekaże Zamawiającemu informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz przedstawi Zamawiającemu wykaz zawierający co najmniej 9 pracowników ochrony do wykonania zamówienia, wraz z zaświadczeniami Komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, oraz wykaz z minimum: a) 8 ( ośmioma) osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania zadań kierownika ds. bezpieczeństwa, o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów jakie powinien spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne ( Dz.U. z 2011 r. Nr 183 poz.1087 z późn zm.) lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w tożsamym zakresie, wydanego na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, b) 10 (dziesięcioma ) osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania zadań członka służby porządkowej o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Rady mówi Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów jakie powinien spełniać kierownik m do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne ( Dz. U. z 2011 r. Nr 183 poz.1087 z późn. zm.) lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w tożsamym zakresie, wydanego na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, c) 20 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie wykonywania zadań członka służby informacyjnej o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów jakie powinien spełniać kierownik m do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne ( Dz. U. z 2011 r. Nr 183 poz.1087 z późn. zm.) lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w tożsamym zakresie, wydanego na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli złoży opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100 )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcja, spółki cywilne). Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmie, że warunki udziału, o których mowa w pkt 1, mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie;. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art.24 ust.1 ustawy. 5. Brak wykazania spełniania któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a tym samym uznaniu złożonej przez niego oferty za odrzuconą z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy. o których mowa w pkt 1 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale IX pkt 1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznaczni, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów i oświadczeń. 7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków .Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: a) aktualizacji sposobu metody realizacji usługi wynikającej z konieczności poprawy warunków bezpieczeństwa na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice (zmiany strategii ochrony) lub z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących w tym zakresie przepisów, z zastrzeżeniem, iż jest to możliwe w granicach ustalonego w niniejszej umowie wynagrodzenia ryczałtowego i nie naraża Wykonawcę na straty. 2. konieczności aktualizacji harmonogramu godzinowego świadczonej usługi ochrony osobowej na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice. a) polegającej na przesunięciu zakresu godzinowego z zachowaniem tego samego wymiaru ilościowego. 3. Wprowadzenie zmian postanowień umowy, o których mowa w ust. 1, wymaga: 1) zgodnego oświadczenia Stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Pozostałe istotne zmiany postanowień zawartej umowy, nieujęte w ust. 1, a stanowiące podstawę na której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych są niedopuszczalne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wtwk-partynice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień Publicznych ( Domek Trenerski) Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice ul. Zwycięska 2, 53- 033 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice ul. Zwycięska2, 53-033 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.