Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Chorzów: Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Z.K. PGM
Numer ogłoszenia: 335398 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM", ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Z.K. PGM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty zduńskie będące przedmiotem zamówienia obejmują: - postawienie pieca pokojowego - 13 m3, - postawienie trzonu kuchennego z piekarnikiem - 9 szt., - przebudowa pieca pokojowego - 18 m3, - przebudowa trzonu kuchennego - 5 m3, - montaż pieca kuchennego transportowego z piekarnikiem - 2 szt., - montaż pieca pokojowego transportowego - 3 szt., - rozbiórka istniejącego pieca - 3 m3. Roboty budowlane, które są przedmiotem zamówienia, będą wykonywane sukcesywnie, zgodnie z przekazywanymi przez Zamawiającego zestawieniami, zawierającymi wykaz adresowy robót. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia kontenera (pojemnika) na gruz, który będzie wywożony przez firmę - właściciela kontenera. W składanej ofercie należy uwzględnić cenę opinii kominiarskiej stwierdzającej, że podłączenie pieca do przewodu kominowego jest prawidłowe lub wskazującej miejsce podłączenia pieca. Opinia ma być wystawiona przez firmę kominiarską wybraną przez Z.K. PGM do przeprowadzania w danym roku okresowych przeglądów kominiarskich. Koszty wystawienia opinii winny być uwzględnione w cenie postawienia lub przebudowy 1 m3/1 szt. pieca. Piec kuchenny transportowy z piekarnikiem winien być o mocy nie mniejszej niż 7 KW. Piec pokojowy transportowy winien być o mocy nie mniejszej niż 8 KW. W cenie rozbiórki pieca winny być ujęte koszty wywozu gruzu i opłaty za składowanie. Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.21.40.00 - 29.21.40.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107961,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112643,00
Oferta z najniższą ceną: 112643,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112643,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na wygenerowanie dodatkowych środków finansowych Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 113, poz. 759). Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym nr 10509 - 2012, data zamieszczenia ogłoszenia w BZP - 11/01/2012r. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
- Wykonanie robót budowlanych - elektryczne
- Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku Inspektoratu ZUS w Katowicach przy ul. gen. J. L. Sowińskiego 2 w Katowicach
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- Wykonanie robót budowlanych - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.