eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa transportu dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy Crimestory prezentowanej w Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu na wskazanych przez Zamawiającego trasach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Toruń: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa transportu dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy Crimestory prezentowanej w Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu na wskazanych przez Zamawiającego trasach
Numer ogłoszenia: 33537 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu , ul. Wały gen. Sikorskiego 13, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6576200, 4714601, faks 056 6210724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csw.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa transportu dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy Crimestory prezentowanej w Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu na wskazanych przez Zamawiającego trasach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa transportu dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy Crimestory prezentowanej w Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu na wskazanych przez Zamawiającego trasach. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: - zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie na czas transportu skrzyń lub innych opakowań przystosowanych do przewozu dzieł sztuki wraz z materiałami do pakowania dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystaw (w przypadku kiedy dzieło sztuki, obiekt lub inny element wystawy nie posiada własnego opakowania), - załadunki i rozładunki transportowanych dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy przez wyspecjalizowaną kadrę ludzi na wszystkich etapach podróży, w tym w siedzibie Zamawiającego oraz w miejscach odbioru/zwrotu dzieł sztuki, obiektów i innych elementów wystawy, - przewóz dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy na terenie kraju taborem przystosowanym do przewozu dzieł sztuki - przygotowywanie dokumentacji związanej z transportem, - wykonanie pozostałych czynności związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, - koordynację wszystkich w/w czynności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym lista dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy, informacja o opakowaniach dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy, informacja o miejscach docelowych transportu, a także wymagania dotyczące sposobu transportowania) oraz sugerowane trasy przejazdu z podziałem na sugerowane etapy realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniające terminy dostarczenia dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc przedstawiony jest w Specyfikacji przedmiotu zamówienia stanowiącej załączniki Nr 1a i 1b do niniejszej SIWZ. Szczegółowy terminarz transportów (ustalenie dat dziennych oraz godzin dostarczenia dzieł sztuki, obiektów oraz innych elementów wystawy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc) ustalony zostanie w terminie bezpośrednio poprzedzającym wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.52.00.00 - Usługi agencji transportowych 63.52.40.00 - Usługi przygotowywania dokumentów transportowych 66.51.40.00 - Usługi ubezpieczenia towaru i usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada: zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (w zakresie krajowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy) zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2013, poz. 1414)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej 3 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia - tj. transportu dzieł sztuki o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł brutto każda (słownie: pięć tysięcy złotych) i obejmujących czynności takie jak: załadunek, rozładunek, transport drogowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do przewozu dzieł sztuki o nadwoziu zamkniętym i przestrzeni ładunkowej nie mniejszej niż 13 m3 każdy z dogrzewaną przestrzenią ładunkową. Samochody powinny posiadać odpowiedni system unieruchomienia skrzyń w przestrzeni ładunkowej oraz systemy alarmowe. Ponadto Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia dwóch kierowców na każdy samochód oraz możliwość przejazdu kuriera, będącego reprezentantem Zamawiającego uczestniczącym w poszczególnych etapach transportu. Samochody pozostaną w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres planowanej usługi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma osobami z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w załadunku, rozładunku, transporcie drogowym dzieł sztuki oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą (i obowiązującą przez cały okres wykonywania zamówienia) polisę OCP krajowe, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (w zakresie krajowego przewozu rzeczy), o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych z zakresem ubezpieczenia rozszerzonym o odpowiedzialność za szkody: a) powstałe w związku z załadunkiem albo rozładunkiem towaru, b) wyrządzone przez podwykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania usługi w przypadku, gdy z uwagi na przedłużenie procedury przetargowej wykonanie przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie nie będzie możliwe przy zachowaniu najwyższej staranności Wykonawcy, jak również w przypadku zmian terminów udostępnienia dzieł sztuki, obiektów i innych elementów wystawy lub ich zwrotów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csw.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wały gen. Sikorskiego 13, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 13, w sekretariacie na III piętrze budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.