eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 4.700.000,00 PLN NA SFINANSOWANIE PIĘCIU ZADAŃ INWESTYCYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Gorlice: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 4.700.000,00 PLN NA SFINANSOWANIE PIĘCIU ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 335304 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283166 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice, ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 3551252, faks 18 3551212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 4.700.000,00 PLN NA SFINANSOWANIE PIĘCIU ZADAŃ INWESTYCYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego refinansowego w kwocie 4.700.000,00 PLN, na sfinansowanie pięciu zadań inwestycyjnych pn.: a) Chodnik przy ulicy Dukielskiej - kwota 700.000,00 PLN b) Przebudowa ulicy Ariańskiej - kwota 300.000,00 PLN c) Przebudowa ulicy Bieckiej - kwota 2.850.000,00 PLN d) Adaptacja MZS Nr 1 (Szkoła Nr 2) na potrzeby UM - kwota 350.000,00 PLN e) Droga dojazdowa i parkingi MZS Nr 5 przy ulicy Krakowskiej - kwota 500.000,00 PLN 1.2. Wykonawca odrębnie rozliczy kwoty zadań inwestycyjnych określonych w pkt 1.1. 1.3. Wykonawca sporządza noty odsetkowe w terminach określonych w zamówieniu odrębnie dla każdego zadania inwestycyjnego wyszczególnionego w pkt 1.1. 1.4. Roczne spłaty kredytu nie mogą przekroczyć kwot ustalonych w prognozie długu publicznego miasta Gorlice z dnia 04.02.2010 r. (załącznik nr 7 do Uchwały Budżetowej Nr 425/XLVIII/2010 Rady Miasta Gorlice z dnia 4 lutego 2010 r.) - zał. nr 4 do SIWZ. 1.5. Termin postawienia kredytu do dyspozycji: od 30.10.2010 r. do 31.12.2010 r. 1.6. Terminy i kwoty spłaty rat kredytu: 2011 r. - 2.050.000,00 zł (spłata kwartalnie - ostatni dzień każdego kwartału - w 4 równych ratach po 512.500,00 zł); 2012 r. - 1.000.000,00 zł (spłata kwartalnie - ostatni dzień każdego kwartału - w 4 równych ratach po 250.000,00 zł); 2013 r. - 1.000.000,00 zł (spłata kwartalnie - ostatni dzień każdego kwartału - w 4 równych ratach po 250.000,00 zł); 2014 r. - 550.000,00 zł (spłata kwartalnie - ostatni dzień każdego kwartału - w 4 równych ratach po 137.500,00 zł); 2015 r. - 100.000,00 zł (spłata kwartalnie - ostatni dzień każdego kwartału - w 4 równych ratach po 25.000,00 zł); 1.7. Spłata odsetek Spłata odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych - odsetki naliczane na koniec każdego kwartału, od faktycznie wykorzystanych środków, płatne (na podstawie noty wystawionej przez bank odrębnie dla każdego zadania inwestycyjnego) do 15 dnia następnego kwartału. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę bezpośrednio po uruchomieniu kredytu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ING Bank Śląski S.A., Centrum Bankowości Korporacyjnej w Krakowie, ul. Kościuszki 13, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 516862,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 364443,91

  • Oferta z najniższą ceną: 364443,91 / Oferta z najwyższą ceną: 532006,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.