eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Opole: dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu
Numer ogłoszenia: 335234 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu w tym: CZĘŚĆ I: dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby urzędu o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w SIWZ; CZĘŚĆ II: dostawa mebli na potrzeby urzędu oraz Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w ramach projektu pn. Wsparcie Funkcjonowania Instytucji Certyfikującej oraz Instytucji Pośredniczących w certyfikacji w 2011r. o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w SIWZ; 3.3 CZĘŚĆ III: dostawa wyposażenia na potrzeby urzędu, Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności oraz Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w ramach projektu pn. Wsparcie Funkcjonowania Instytucji Certyfikującej oraz Instytucji Pośredniczących w certyfikacji w 2011r.o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20.3 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu: aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu wykonanych (Załącznik nr 7 SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 zamówień na dostawę mebli biurowych o wartości nie niższej niż 100 000,00zł brutto każde - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga załączenia do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga załączenia do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga załączenia do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez Zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności załączenia do oferty: opisu technicznego/specyfikacji przedmiotu zamówienia zawierającej informacje pozwalające porównać techniczną charakterystykę (parametry) wszystkich proponowanych foteli/krzeseł/krzeseł i foteli obrotowych/krzeseł audytoryjnych wyszczególnionych w pkt 3.3, z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/?menu_id=332
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Urząd Wojewódzki Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, II piętro - pok. 224.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Opolski Urząd Wojewódzki Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, II piętro - pok. 221 (sekretariat Biura Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych OUW)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby urzędu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby urzędu o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu okreslonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mebli na potrzeby urzędu oraz Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w ramach projektu pn. Wsparcie Funkcjonowania Instytucji Certyfikującej oraz Instytucji Pośredniczących w certyfikacji w 2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli na potrzeby urzędu oraz Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w ramach projektu pn. Wsparcie Funkcjonowania Instytucji Certyfikującej oraz Instytucji Pośredniczących w certyfikacji w 2011r. o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu okreslonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wyposażenia na potrzeby urzędu, Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności oraz Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w ramach projektu pn. Wsparcie Funkcjonowania Instytucji Certyfikującej oraz Instytucji Pośredniczących w certyfikacji w 2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyposażenia na potrzeby urzędu, Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności oraz Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji w ramach projektu pn. Wsparcie Funkcjonowania Instytucji Certyfikującej oraz Instytucji Pośredniczących w certyfikacji w 2011r. o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.