eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami w miejscowościach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-26

POZYCJA 33508

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kwidzyn: dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami w miejscowościach: Mareza, Obory, Nowy Dwór, Grabówko - II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kwidzyn, do kontaktów: Krzysztof Michalski, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 2792388 wew. 16, fax 055 2792306, e-mail: promocja@gminakwidzyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminakwidzyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bip.gminakwidzyn.pl/?k=18 Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami w miejscowościach: Mareza, Obory, Nowy Dwór, Grabówko - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowość - Nowy Dwór. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami w miejscowościach: Mareza, Obory, Nowy Dwór, Grabówko - II etap. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Złożą ważną ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami. Wniosą wadium w wymaganej formie i wysokości do dnia określonego w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie "spełnia - nie spełnia". W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawców dostarczenia następujących dokumentów: 1) formularza ofertowego przedstawiającego ceny netto za wykonanie robót określonych w SIWZ, 2) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4) aktualnego zaświadczenia naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj.: aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącej karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197 poz. 1661), 7) sprawozdania finansowego a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2005, 8) dowodu wniesienia wadium przetargowego, 9) informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 11) kosztorysu ofertowego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami w miejscowościach: Mareza, Obory, Nowy Dwór, Grabówko - II etap, obejmuje: a) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej śr. 300 o długości 65,2 m.b., b) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej śr. 200 o długości 910 m.b., c) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej śr. 160 o długości 215 m.b., d) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej śr. 160 o długości 37 m.b. przewiert + wkopanie zgrzanego rurociągu 641,5 m.b., e) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej śr. 125 o długości 105 m.b., f) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej śr. 110 o długości 31 m.b., g) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej śr. 90 o długości 30 m.b., h) budowę 1 kompletnej przepompowni ścieków + wyposażenie 8 przepompowni ścieków. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.08.2006; lub data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do 17 lipca 2006 roku. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na rachunek zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Złożą ważną ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami. Wniosą wadium w wymaganej formie i wysokości do dnia określonego w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawców dostarczenia następujących dokumentów: 12) formularza ofertowego przedstawiającego ceny netto za wykonanie robót określonych w SIWZ, 13) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 14) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 15) aktualnego zaświadczenia naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 16) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 17) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj.: aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącej karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661), 18) sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2005, 19) dowodu wniesienia wadium przetargowego, 20) informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 21) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, kosztorysu ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl/?k=18. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 11:30, w sekretariacie Urzędu Gminy Kwidzyn, pokój nr 14, I piętro lub kierować pisemnie na adres Urzędu Gminy Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, przy czym dla ofert przesłanych pocztą liczy się data i godz. wpływu do Urzędu Gminy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.