eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana opraw oświetleniowych i łączników w archiwach budynku nr 7 w I Oddziale ZUS w Warszawie przy ul. Senatorskiej 6/8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Warszawa: Wymiana opraw oświetleniowych i łączników w archiwach budynku nr 7 w I Oddziale ZUS w Warszawie przy ul. Senatorskiej 6/8
Numer ogłoszenia: 334572 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział Wojewódzki w Warszawie , ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5382647, faks 022 8281645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana opraw oświetleniowych i łączników w archiwach budynku nr 7 w I Oddziale ZUS w Warszawie przy ul. Senatorskiej 6/8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana opraw oświetleniowych i łączników w archiwach budynku nr 7 w I Oddziale ZUS w Warszawie przy ul. Senatorskiej 6/8 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. demontaż, wywóz i utylizację starych opraw oświetleniowych i łączników, 1.2. montaż nowych opraw (147 szt.) typu 8 COSMO-1.CO-1,236, 2x-T8, 36W,IP-65. Oprawy winny być wyposażone w świetlówki trójpasmowe o zwiększonym strumieniu świetlnym i barwie białej, 1.3. montaż nowych 18 łączników w pomieszczeniach archiwum, 1.4.wykonanie robót poinstalacyjnych, naprawy tynku, uzupełnienia, częściowe malowanie sufitu, 1.5. pomiary oświetlenia elektrycznego na stanowiskach pracy z opracowaniem wyników i ich interpretacja w stosunku do obowiązujących norm. Pomiary winny być wykonane przez uprawnioną do tego osobę, 1.6. pomiary rezystancji izolacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i na dowód spełnienia tego warunku złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1.1.2.1. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do realizacji robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; aktualne zaświadczenie, potwierdzające członkostwo z właściwej izby samorządu zawodowego oraz świadectwo kwalifikacyjne (D) i (E) w zakresie dozoru i eksploatacji instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z dnia 28.04.2003 r. (Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. Nr 89 poz. 828), 1.1.2.2. co najmniej trzema pracownikami, którzy będą wykonywali prace w zakresie instalacji elektrycznych posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne (E) wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. do wykonywania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 1.1.2.3. wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 30 000,00zł netto każda) oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie (w tym co najmniej 1 roboty instalacyjnej - wykonane systemy sieciowe). 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 1.3. Ocena spełniania warunków prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń któregokolwiek z wymaganych warunków i brak dokumentów na ich potwierdzenie spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego część III SIWZ, 1.2. wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do części III SIWZ, 1.3. wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do III części SIWZ, 1.4. wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do III części SIWZ, 1.5. aktualny(e) odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(a) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 1.7. w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 7.4 i 7.5. składa każdy z podmiotów, 1.8. uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie, potwierdzające członkostwo z właściwej izby samorządu zawodowego od osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, 1.9. świadectwo kwalifikacyjne typu (E) (wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 ze zm.) do wykonania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV (aktualne na dzień otwarcia ofert), od osób, które będą wykonywały prace instalacyjne elektryczne oraz świadectwo kwalifikacyjne (D) i (E) wydane na podstawie powyższego rozporządzenia do wykonywania czynności dozoru i eksploatacji od kierownika robót. 1.10. wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zadania z uwzględnieniem personelu kierowniczego, przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do części III SIWZ, 1.11. wykaz robót (co najmniej 2) o charakterze i stopniu trudności zbliżonym do zamawianych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 tys. zł netto każda oraz potwierdzenie należytego wykonania robót, przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do części III SIWZ, 1.12. w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008, Nr 188, poz. 1155). 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ODDZIAŁ w Warszawie, 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8, Wydział Zamówień Publicznych, bud. B, nr pok. 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 11:15, miejsce: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ODDZIAŁ w Warszawie, 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8, Wydział Zamówień Publicznych, bud. B, nr pok. 408 Telefon: 022 538 25 55.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.